| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. júl. 29. 9h:17' EZ A 387. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 388. játékheted kezdete: aug. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| * 5. KP: | energia fejlesztése 1 |
| ef 8 501 | energia fejlesztése 8 |
| hu 65 157 138 | hulladék: 65 157 138 |
| hu 181 | hulladék: 181 |
| ea 170 10 | eladod a 170. tárgyat 10 |
| dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " s " Észreveszel egy Arénagödröt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
| be 497 9 | bemész a 497. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb vállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 1065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
| be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
| m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Varázserőd töltődik (+9 varázspont). 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,105] Még mindig a városban vagy.
| h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [98,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [99,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Jutalmad nem marad el (+9 varázspont). 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. Jutalmad nem marad el (+9 varázspont). 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " .@ Emberek derüljetek! Itt nyomultam. Alfonz@ A Barátokért érdemes élni " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Utad során felfedezel egy királyi őrsáncot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Hayamu Oyabura formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 7.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Varázserőd töltődik (+3 varázspont). 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Felfedeztél egy varkaudar falut. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar mágus. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus jobb oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök jobb vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 22 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1065 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
| kut 45 | kutatsz 38 pontért |
| * 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 4. BP: | használod a 135. tárgyat |
| Erő: | 21 | Szint: | 18 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
| IQ: | 20 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
| Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
| Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 268/251 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 29 (31) | Varázspont: | 156/134 | Pénz: | 2382 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 14/2 | EFejl: | 17 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | *21/100 (+14%) | vágófegyverek: | 20/56 | ütőfegyverek: | 2/15 |
| lőfegyverek: | 16/28 | dobófegyverek: | 21/96 (+12%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 13/89 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 25/17 (+20%) | 3. lopás: | 7/83 |
| 4. mászás: | 7/67 | 5. csapdakészítés: | 13/54 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 6/77 |
| 7. gyógyítás: | 44/26 (+60%) | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 13/3 (+60%) |
| 10. szörnyidomítás: | 4/45 | 11. teológia: | 15/9 (+4%) | 12. taumaturgia: | 11/78 (+9%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/88 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 17/0 |
| 16. zene: | 14/62 | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 2/76 (+4%) |
| 19. zárnyitás: | 3/37 | 20. vadászat: | 7/16 | 21. bányászat: | 11/87 |
| 22. főzés: | 8/46 | 23. csapatmunka: | 2/59 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| lopsz a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| pszi-ernyő (#64) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
| karmos tankány (#137) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 10 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| Összsúly: 59.80 kg | Megterheltség: 104% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
| Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aranypikkely (#415) | 4 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
| 6 | spiritusz (#170) | 5 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 9 | arany (#50) | 1 | bronzsisak (#88) | 3 | bumeráng (#249) | |||
| 12 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
| 5 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 1 | rézpáncél (#71) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
| 2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vassisak (#160) | |||