| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. febr. 22. 9h:14' EZ A 459. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 460. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| ek 273 7 422 | t. energia kisütése: 273 7 422 |
| ek 273 9 219 | t. energia kisütése: 273 9 219 |
| bb 99 687 296 | beraksz a bankba a 99. tárgyat (687 darabot) |
| bb 172 351 | beraksz a bankba a 172. tárgyat (351 darabot) |
| hu 96 728 192 | hulladék: 96 728 192 |
| hu 196 343 | hulladék: 196 343 |
| dd 119 125 133 | eldobod a 119. tárgyat a 125. tárgyat a 133. tárgyat |
| v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| tv 162 33 31 | támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 33. varázslatot a 31. varázslatot |
| tno 1 4 | növeled az 1. tulajdonságodat |
| tno 2 4 | növeled a 2. tulajdonságodat |
| v 181 187 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívői építették.
| m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 12 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (9 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 382, gyógyulás: 160, összesen: -222 ÉP}
(Továbbmész...) [187,106] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19200 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Vlagyimir szobrát.
(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt.
| vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
| m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 10, gyógyulás: 124, összesen: +114 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 45, gyógyulás: 18, összesen: -27 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 23, gyógyulás: 31, összesen: +8 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+788 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 17, gyógyulás: 38, összesen: +21 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (40 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 88, gyógyulás: 84, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy, egy aranytű és 4 arany, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 22, gyógyulás: 28, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán fekete testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 43, gyógyulás: 36, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar vajákos lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar vajákos jobb vállát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar vajákos bal lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 90 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar vajákos nyakát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar vajákos jobb vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 87 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő obszidián karkötő. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 420, gyógyulás: 130, összesen: -290 ÉP}
| m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 19, gyógyulás: 39, összesen: +20 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 20, gyógyulás: 32, összesen: +12 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 30, gyógyulás: 22, összesen: -8 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar nyakát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar jobb karját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 83, gyógyulás: 63, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Továbbmész...) [201,115] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 107 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 119 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2557 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 226, gyógyulás: 50, összesen: -176 ÉP}
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| szk 230 191 | keresed a 230. szörnyet a 191. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
| HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
| VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
| Erő: | 25 (41) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 37 (40) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (38) | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 5/15 év |
| Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 413/284 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 33 (39) | Varázspont: | 802/194 | Pénz: | 989 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 133/105 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 33 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/80 | ökölvívás: | 7/43 (+16%) | szúrófegyverek: | 28/41 (+17%) |
| vágófegyverek: | 11/82 | ütőfegyverek: | 8/80 | lőfegyverek: | 11/5 |
| dobófegyverek: | 27/46 (+10%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 16/24 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 66/27 (+42%) | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 2/71 | 5. csapdakészítés: | 18/75 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/28 |
| 7. gyógyítás: | 15/40 | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 17/78 (+50%) |
| 10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 48/2 (+94%) | 12. taumaturgia: | 47/89 (+52%) |
| 13. szerencsejáték: | 3/79 | 14. versengés: | 11/32 (+8%) | 15. harcművészetek: | 3/58 |
| 16. zene: | 1/41 | 17. szörnyismeret: | 27/74 | 18. pszi: | 17/34 (+7%) |
| 19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 3/10 | 21. bányászat: | 9/57 |
| 22. úszás: | 2/95 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ) |
| elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| varázsenergia (#161) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| Famulusod egy erdei tündér. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | bakkura csizma (#96) | 3 | borostyán függő (#162) | |||
| 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
| 9 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyémánt karperec (#728) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
| 1 | gyöngysor (#192) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 12 | kaja (#2) | |||
| 1 | manakristály (#500) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
| 2 | púderkő (#119) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | ryuku karvédő (#687) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sárga erőöv (#276) | |||
| 4 | téfea-agy (#172) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 389 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
| 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
| 5 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
| 1 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
| 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
| 1 | ubuk tüske (#131) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | |||
| 1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 58 | víz (#27) | |||