| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. szept. 20. 15h:01' EZ A 197. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD 198. játékheted kezdete: szept. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| ek 40 40 | t. energia kisütése: 40 40 |
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [126,50] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [126,51] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 69 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 234, gyógyulás: 26, összesen: -208 ÉP}
| m 6 3 6 | mozogsz nyugatra, délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [127,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku ostromteknős. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az orgoró fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az orgoró felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [126,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [124,52] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [40 pontot használtál fel, van még 282.]
| m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
| be 73 | bemész a 73. titkos labirintusba |
| lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3 |
| lm 900 5 5 | mozogsz 900 5 5 |
| lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
| lm 2 905 8 | mozogsz 2 905 8 |
| lm 900 10 10 | mozogsz 900 10 10 |
| lm 905 11 900 | mozogsz 905 11 900 |
| lm 12 15 | mozogsz 12 15 |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY) A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak. |
ŐSI CSATAMEZŐ (263. TEREPTÁRGY)Első pillantásra csak kisebb kupacokat veszel észre, de ahogy továbbmész, itt is, ott is megpillantasz a földből kiálló csontdarabokat. Ahogy kicsit kutakodni, nézelődni kezdesz, kiderül, hogy itt évtizedekkel, talán évszázadokkal ezelőtt hatalmas csata folyhatott. Mára ennek már nem sok nyoma maradt, de azért lehet, hogy érdemes körülnézni. Ehhez a KUT 30 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az ősi csatamezőre lépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó, amivel ásni kezdesz, és előfordulhat, hogy valamilyen hasznos dolgot találsz - de valószínűbb, hogy csak néhány elsárgult csontot kaparsz elő. Vigyázz azonban, mert az ilyen tömegsírokat rejtő vidékeken Leah szolgái az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség sötét teremtményeit megbolygatja... Figyelem! Az ősi csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
| Erő: | 40 (49) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 30 | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 46 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/32 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 295/249 | Jellem: | jó (509) | Tul. pont: | -5 |
| Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 646/99 | Pénz: | 29847 arany | Kép. pont: | 26 |
| Tudatpont: | 56/52 | Pszi pont: | 117/97 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 22/72 (+6%) | ütőfegyverek: | 27/31 (+4%) | lőfegyverek: | 25/19 |
| dobófegyverek: | 17/62 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/20 | 2. nyomkövetés: | 45/68 (+15%) | 3. mászás: | 9/67 (+8%) |
| 4. csapdakészítés: | 13/83 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/49 | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 23/14 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
| 10. teológia: | 13/62 (+6%) | 11. taumaturgia: | 25/39 (+35%) | 12. szerencsejáték: | 2/76 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/56 | 15. szörnyismeret: | 25/94 |
| 16. pszi: | 18/64 (+7%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 22/74 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097), Evil Devil (#4742) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | fürkésző szemek (#213) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 1) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 105 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 39 | arany (#50) | 8 | drótszőr (#37) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 5 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 17 | spiritusz (#170) | |||
| 14 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
| 2 | kőszem (#304) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
| 1 | pular kristály (#239) | 1 | ugh méreg (#166) | 1 | zafír erőöv (#397) | |||