184. forduló, 186. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 21. 15h:04'
EZ A 459. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
460. játékheted kezdete: febr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,106] koordinátán.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+56 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-35 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 298.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

dd 65 88 107 eldobod a 65. tárgyat a 88. tárgyat a 107. tárgyat
Elhajítasz 2 szöges páncélt. Elhajítasz 1 bronzsisakot. Elhajítasz 2 rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

flh 23 189 felt. lőfegyver haszn. 23 a 189. tárggyal
Ok, FLH 23 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Innen nyugatra 120, északra 15 mérföldre egy egész család arató csattanat telepedett le az ideális körülményeknek köszönhetően." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 284.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 ezüsttőr lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 280.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Látogasd meg a sötét kastplom lakóit. Könnyű segítségért cserébe értékes jutalmat remélhetsz: 30 arannyal leszel gazdagabb." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 276.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy nőstény varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a nőstény varkaudar fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 53, gyógyulás: 67, összesen: +14 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 23 életpontot sebződsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 56, gyógyulás: 30, összesen: -26 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy díszes rézpajzs, egy mutáns csont, egy bőrsisak és egy bronzpajzs. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy borostyán függő. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 27, gyógyulás: 37, összesen: +10 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar hírnök támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 18, gyógyulás: 36, összesen: +18 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr bal oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű és egy fekete gyöngy. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 70, gyógyulás: 49, összesen: -21 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaspajzs, egy ezüsttőr, 5 ugh méreg és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 97 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a vortexmágus ködlő lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 106 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 2160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 203, gyógyulás: 50, összesen: -153 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.]
Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Rek Weasellel. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy aranyfecske trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Hátasállata egy homokféreg! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [200,112] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy varkaudar hadúr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal vállát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany és egy obszidián függő. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 42, gyógyulás: 50, összesen: +8 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [95 pontot használtál fel, van még 181.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[201,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,115] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy márványtornyot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Tohony a Melákkal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Mamajaga kőcipőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [202,116] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebzett ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 93 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 90 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 1700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 208, gyógyulás: 66, összesen: -142 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger bal lábát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a magger testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a magger éles mandibuláját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a magger éles mandibuláját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 86, gyógyulás: 64, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 146.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[202,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy csataremák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+766 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 19, gyógyulás: 27, összesen: +8 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpajzs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 3 mérg. ubuk dobónyíl és egy bumeráng. Egy varkaudar íjász támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 43, gyógyulás: 29, összesen: -14 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 57, gyógyulás: 29, összesen: -28 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar nyakát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 39, gyógyulás: 65, összesen: +26 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 41 arany, 21 ugh méreg, egy zangrozi csizma és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Találsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rowena lábát masszírozza. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,118] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 ezüst gyűrűt. **) 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 26, gyógyulás: 41, összesen: +15 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [80 pontot használtál fel, van még 66.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[199,119] A bozótost ritka erdő váltja fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 14, gyógyulás: 128, összesen: +114 ÉP}

Utad során felfedezel egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar íjász támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 59, gyógyulás: 33, összesen: -26 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű lándzsa (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 rézsisakot. **). Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 23, gyógyulás: 38, összesen: +15 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 26, gyógyulás: 29, összesen: +3 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar jobb karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 53, gyógyulás: 64, összesen: +11 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője, 8 fekete gyöngy és egy ametiszt medál [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Látsz egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 obszidián függőt. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 4 mérg. ubuk tüskét. **) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy bűbájlidérc trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Silverina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy fekete hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy gránit szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar iszákos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy élőholt sullár! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Scott Jordo Lee. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[55 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 223 keresed a 223. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szubreális vámpírt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 3635 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -9.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 21, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +24 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 21 (37) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (36) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (38) Védekezés: 66 Menekülés: 20 % Életkor: 5/15 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 413/430 Jellem: semleges Tul. pont: 9
Szerencse: 33 (39) Varázspont: 802/155 Pénz: 600 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 133/85 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 33
Eddig összesen 1211 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35010 TP-t kaptál. Jelenleg 1000112 TP-d van. A következő szinthez még 199888 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 182. fordulódban 10954 arany került a bankszámládra. 10954 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 7/27 szúrófegyverek: 28/24 (+24%)
vágófegyverek: 11/82 ütőfegyverek: 8/80 lőfegyverek: 11/5
dobófegyverek: 27/36 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/91 (+33%) 2. nyomkövetés: 65/85 (+60%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/71 5. csapdakészítés: 18/69 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 15/40 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 17/28 (+75%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 47/8 (+125%) 12. taumaturgia: 47/37 (+61%)
13. szerencsejáték: 3/79 14. versengés: 11/24 (+8%) 15. harcművészetek: 3/58
16. zene: 1/41 17. szörnyismeret: 27/74 18. pszi: 17/27 (+7%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 3/10 21. bányászat: 9/57
22. úszás: 2/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +25 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 12 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzsisak (#88) 1 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 rézsisak (#72)
2 rövid íj (#107) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
2 szöges páncél (#65) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 bumeráng (#249) 1 dentor bőr (#551) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüstshuriken (#327) 2 ezüsttőr (#322)
9 fekete gyöngy (#99) 8 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
1 nagy vaspajzs (#161) 4 nyílvessző (#108) 26 ugh méreg (#166)
2 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vortex talizmán (#812)
1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,112) nőstény varkaudar (#689), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), vortexmágus (#418), Rek Weasel (1014. kalandozó)
(199,119) manaelementál (#290), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Silverina (2081. kalandozó), Scott Jordo Lee (4346. kalandozó)
(200,112) varkaudar hadúr (#270), Raia oltár, 35. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba, zoloboo sámánok (#230), vark. kardtáncos (#693)
(201,113) 49. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(201,114) Tharr oltár, 31. jellempróba
(201,118) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), varkaudar vajákos (#690)
(202,115) márványtorony (#175), 35. jellempróba, Sheran oltár, Raia szent lovagja (#239), Tohony a Melák (5827. kalandozó)
(202,116) ősdentor (#282), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 48. jellempróba, magger (#747)
(202,117) csataremák (#694), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek