| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. szept. 17. 9h:38' EZ A 196. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD 197. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| ek 40 40 | t. energia kisütése: 40 40 |
| dd 280 29 268 | eldobod a 280. tárgyat a 29. tárgyat a 268. tárgyat |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| be 709 138 | bemész a 709. épületbe |
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
| m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ran'Amart Morgurth, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
| m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 30 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-6 életpont.) Aritma ostorával megcsapod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [130,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérődző etra lehet. Itt csata lesz.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 50 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal hátsó lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 859 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [129,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy szent tölgyfát.
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: szőrös azuka, hegyi szamár, szőrös bozsó, Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik karját. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 49, gyógyulás: 6, összesen: -43 ÉP}
























































































































































































(Továbbmész...) [126,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1604 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}
| be 73 | bemész a 73. titkos labirintusba |
| flh | felt. lőfegyver haszn. |
| le 111 | leveszed/lerakod a 111. tárgyat |
| lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3 |
| lm 900 5 5 | mozogsz 900 5 5 |
| lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
| lm 2 905 8 | mozogsz 2 905 8 |
| lm 900 10 10 | mozogsz 900 10 10 |
| lm 905 11 900 | mozogsz 905 11 900 |
| lm 12 15 | mozogsz 12 15 |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel. |
| Erő: | 39 (48) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 30 | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 46 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/35 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 295/271 | Jellem: | jó (505) | Tul. pont: | -5 |
| Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 646/187 | Pénz: | 28966 arany | Kép. pont: | 26 |
| Tudatpont: | 56/8 | Pszi pont: | 117/76 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 22/66 (+8%) | ütőfegyverek: | 27/27 | lőfegyverek: | 25/19 (+5%) |
| dobófegyverek: | 17/62 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/20 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 45/53 (+33%) | 3. mászás: | 9/59 |
| 4. csapdakészítés: | 13/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/49 (-300%) | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 23/12 (+23%) | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
| 10. teológia: | 13/56 (+6%) | 11. taumaturgia: | 25/4 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 2/76 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/56 | 15. szörnyismeret: | 25/94 |
| 16. pszi: | 18/57 (+7%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 22/74 (+11%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097), Evil Devil (#4742) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 135 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 5 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 6 | sallank nyíl (#129) | |||
| 26 | smirglilevél (#29) | 9 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
| 1 | tyrex csont (#280) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 24 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | dorony tüdő (#212) | 14 | víz (#27) | |||||