TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. júl. 7. 9h:05'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
|
VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Bea Melindre tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 30 álomport. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 teknősesszenciát, 3 nektoraf faggyút, 27 elkarog szőrt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 etra hályogot, 3 párducbőrt, 2 bruhatagnyelvet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 3 sáska amulettet, 7 rakolits port.
A táborozás 1. napján találkozol Hegyi Barbarával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. A nekromanták rendjének őstehetség rangú tagja. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát és egy szerencsetalizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy sivatagi doareg. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Vasvellával . A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy arany pikkelyvértet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval. rubinját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe védőgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Shark Attacktal . Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Aldhyrral. Fairlight felszentelt papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy agori szegecscsizmát, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan amulettet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Rém trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Kheonnal. Fairlight kisebb papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon ismét találkozol Aldhyrral. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Shark Attacktal . Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol Draco Mort tal . Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Emzé/Iksszel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr főpap-jelöltje. A földmágusok rendjének egyszerű varázsló rangú tagja. Egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy Mesterek érmet, egy Natharion amulettet, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Zu'lit fülkarikáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy csataremák trófea és egy királyi őrjáratos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Köszöntitek egymást, aztán tovább. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Emella a Bombázó tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 20 csillezsályalevelet.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy őselemek köpenyét, egy ryuku nadrágot, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt és egy Rughar gyűrűjét visel. Felszerelését egy eszkimó óriás trófea, egy ongóliant trófea és egy dombi óriásyeti trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Théla Phó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Napsugár átadott neked a 2. napon 3 TU-t.
Napsugár, amikor összefutottatok, adott neked egy nektoraf faggyút. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-80 életerő.) Ahogy a tegnap meg élénk, ma már hervadt vérvörös rózsát nézegeted, furcsa, nyugtalanító gondolat üt szöget a fejedbe: "Ez az én sorsom is..." Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+431 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kronokukac nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Mjölborg kalapácsával megcsapod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a kronokukac testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 30, gyógyulás: 39, összesen: +9 ÉP}
[7 pontot használtál fel, van még 344.]
| * 1. KP: |
t. energia kisütése: 273 9 219 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 344.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 342.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 340.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 338.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 334.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 334.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
86 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 334.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 332.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 330.]
| * 5. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 329.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +40 max. életerő, +40 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 323.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 323.]
| ffk 100 100 200 |
felt.fv.kozkázata: 100 100 200 |
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 323.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 323.]
| ef 7 502 |
energia fejlesztése 7 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [49 pontot használtál fel, van még 274.]
| kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. A következő kincseket találtad: egy varkaudar lándzsa és egy bronzhegyű nyíl. Egy varkaudar hírnök jön feléd.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Zombilapítóval eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 17, gyógyulás: 29, összesen: +12 ÉP}
Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy borzalmas varkaudar támad rád.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megcsapod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 12 arany és egy ezüst nyaklánc. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a nőstény varkaudar bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 43, gyógyulás: 45, összesen: +2 ÉP}
Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv, egy obszidián függő, egy aranygyűrű, egy fekete gyöngy és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +92 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 229.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 226.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
| v 96 144 61 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(202,117) kronokukac (#285), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689)
[144,61] Lakott területre érkeztél.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 1300 TVP épült bele.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 216.]
| fa 248 2227 3 |
feladod a 248. tárgyat a 2227. kalandozónak (3 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Emella a Bombázó részére szánod. Átadsz 3 pszi követ. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 213.]
| faa 352 331 1494 |
feladod a 352. tárgyat a 331. tárgyat az 1494. tárgyat |
Nincs nálad minden tárgyból, amit paraméterként megadtál!
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Emella a Bombázó részére szánod. Átadsz 13 mithrilt. Ennek elküldése 38 arany lesz. Átadsz 3 füstölőt. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 207.]
| faa 43 1386 1514 |
feladod a 43. tárgyat az 1386. tárgyat az 1514. tárgyat |
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Emella a Bombázó részére szánod. Átadsz 20 tükröt. Ennek elküldése 49 arany lesz. Átadsz 1 pöfeteg tojást. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 1 teknőstojást. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 198.]
| m 6 1 |
mozogsz nyugatra, északkeletre |
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. IQ-d TF-elődött.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Látsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rowena vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy bíborcserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar iszákos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval súrolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 2653 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 89, gyógyulás: 46, összesen: -43 ÉP}
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +117 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tükröt. IQ-d TF-elődött.
[132 pontot használtál fel, van még 66.]
| kf 315 |
kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 66.]
| tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 26.]
| tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért |
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [26 pontot használtál fel, van még 0.]
| tf 2 10 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| tf 2 10 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| tf 2 10 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| tf 2 10 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| kf 466 |
kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| szk 285 |
keresed a 285. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 2. BP: |
t. energia kisütése: 273 2 231 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 3. BP: |
t. energia kisütése: 244 2 |
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 4. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 5. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
28 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
28 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-40 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 21, 30.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.
| Erő: |
30 (41) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
29 (31) |
Támadás: |
29 (31) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
80 kg |
| Ügyesség: |
30 (38) |
Védekezés: |
74 (78) |
Menekülés: |
17 % |
Életkor: |
5/10 év |
| Egészség: |
30 (33) |
Életpont: |
405/374 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
34 (46) |
Varázspont: |
745/28 |
Pénz: |
5447 arany |
Kép. pont: |
12 |
| Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
174/86 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1055 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11978 TP-t kaptál. Jelenleg 1038310 TP-d van. A következő szinthez még 161690 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
ősdentor,
Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5699 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
11/48 |
ökölvívás: |
6/28 |
szúrófegyverek: |
7/86 (+16%) |
| vágófegyverek: |
10/90 |
ütőfegyverek: |
27/57 (+9%) |
lőfegyverek: |
7/59 |
| dobófegyverek: |
24/88 (+6%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
12/94 |
2. nyomkövetés: |
46/12 (+4%) |
3. lopás: |
6/0 |
| 4. mászás: |
12/0 |
5. csapdakészítés: |
17/31 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
2/10 |
| 7. gyógyítás: |
6/1 |
8. titkosírás: |
1/69 |
9. felderítés: |
21/4 (+4%) |
| 10. szörnyidomítás: |
8/8 |
11. teológia: |
57/94 (+30%) |
12. taumaturgia: |
38/66 (+14%) |
| 13. szerencsejáték: |
5/22 |
14. versengés: |
2/33 |
15. harcművészetek: |
3/17 |
| 16. szkanderozás: |
1/0 |
17. zene: |
6/76 |
18. szörnyismeret: |
27/78 (+40%) |
| 19. pszi: |
24/28 (+3%) |
20. zárnyitás: |
5/97 |
21. vadászat: |
1/20 |
| 22. bányászat: |
10/98 |
23. úszás: |
7/2 |
24. főzés: |
10/41 (+10%) |
| 25. csapatmunka: |
2/32 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
| szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 20. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
| lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
szintszívó (#96) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
ongóliant (#159) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
Zinthurg (#180) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
férfiak (#998) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
nők (#999) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
massza (#217) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
pszionikus entitás (#553) |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
| pszi-acéltorony (#98) |
>> |
fertőzött entitás (#7074) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
| tompítás (#40) |
>> |
massza (#217) |
|
elektromos pajzs (#51) |
>> |
nők (#999) |
| elektromos pajzs (#51) |
>> |
férfiak (#998) |
|
|
|
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 209 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1495.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(202,117) kronokukac (#285), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), varkaudar iszákos (#688)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2010.07.07 09:04 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Módosult a fekete nyílpuska, kristálynyíl és kristálydobónyíl elkészítése és statisztikái.