| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. febr. 20. 15h:11' EZ A 459. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD 460. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán csontos karját. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 46, gyógyulás: 37, összesen: -9 ÉP}
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
| tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [202,117] A terep vált: bozótos területen vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök támad rád.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 17, gyógyulás: 37, összesen: +20 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 53, gyógyulás: 39, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 138, gyógyulás: 105, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 341, gyógyulás: 102, összesen: -239 ÉP}
| m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [201,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [201,113] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
| m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a nőstény varkaudar bal oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 109, gyógyulás: 94, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 22, gyógyulás: 38, összesen: +16 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 46, gyógyulás: 31, összesen: -15 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 62, gyógyulás: 32, összesen: -30 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos jobb vállát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar iszákos bal lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+765 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 133, gyógyulás: 100, összesen: -33 ÉP}
| v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 12 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (12 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona bal vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a 11 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (11 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 387, gyógyulás: 131, összesen: -256 ÉP}
| be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
| m 2 | mozogsz keletre |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| szk 688 686 | keresed a 688. szörnyet a 686. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
| SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
| Erő: | 21 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (36) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (38) | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 5/15 év |
| Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 405/243 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 33 (39) | Varázspont: | 772/566 | Pénz: | 534 arany | Kép. pont: | 10 |
| Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 133/57 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 32 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/80 | ökölvívás: | 7/27 | szúrófegyverek: | 28/0 (+9%) |
| vágófegyverek: | 11/82 | ütőfegyverek: | 8/80 | lőfegyverek: | 11/5 |
| dobófegyverek: | 27/21 (+8%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 15/58 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 65/25 (+48%) | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 2/71 | 5. csapdakészítés: | 18/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/28 |
| 7. gyógyítás: | 15/40 | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 16/53 (+50%) |
| 10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 45/83 (+90%) | 12. taumaturgia: | 46/76 (+37%) |
| 13. szerencsejáték: | 3/79 | 14. versengés: | 11/16 | 15. harcművészetek: | 3/58 |
| 16. zene: | 1/41 (+17%) | 17. szörnyismeret: | 27/74 (+25%) | 18. pszi: | 17/20 (+7%) |
| 19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 3/10 | 21. bányászat: | 9/57 |
| 22. úszás: | 2/95 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ) |
| elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +25 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 12 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
| erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | méregsemlegesítés (#14) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| Famulusod egy erdei tündér. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 190 | arany (#50) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
| 4 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | varázskő (#305) | 2 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | cetbőr válltömés (#1091) | |||
| 3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
| 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | lótuszvirág (#447) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 3 | nyílvessző (#108) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
| 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
| 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vassisak (#160) | |||
| 1 | vízionár szem (#102) | |||||||