183. forduló, 185. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 20. 15h:11'
EZ A 459. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
460. játékheted kezdete: febr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,118] koordinátán.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet. Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy zoloboo sámán fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán csontos karját. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 46, gyógyulás: 37, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-31 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[201,118] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] A terep vált: bozótos területen vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 17, gyógyulás: 37, összesen: +20 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl, 2 mérg. ubuk dobónyíl, 2 ubuk tüske, 3 sallank nyíl és egy bronzsisak. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 53, gyógyulás: 39, összesen: -14 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 138, gyógyulás: 105, összesen: -33 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következő kincseket találtad: egy gór formázó minta, egy réz papi karkötő, egy borostyán függő, egy fűszertartó és egy sámán gyógykenőcs (ld. enc.). Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rowena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy vark. kardtáncos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Rek Weasellel. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy aranyfecske trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Egy homokféreg a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [202,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 341, gyógyulás: 102, összesen: -239 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Látsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 211.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[202,115] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Tohony a Melákkal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Mamajaga kőcipőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [201,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,113] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 181.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[200,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy nőstény varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a nőstény varkaudar bal oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 109, gyógyulás: 94, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Látsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [199,112] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 22, gyógyulás: 38, összesen: +16 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 46, gyógyulás: 31, összesen: -15 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 62, gyógyulás: 32, összesen: -30 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos jobb vállát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar iszákos bal lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+765 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 133, gyógyulás: 100, összesen: -33 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. A következő kincseket találtad: egy vassisak, egy igazgy. fülbevaló és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 111.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,112) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), csataremák (#694)
(200,112) nőstény varkaudar (#689), Raia oltár, 35. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(200,118) zoloboo sámánok (#230)
(201,113) 49. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(201,114) Tharr oltár, 31. jellempróba
(201,118) csataremák (#694), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(202,115) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), 35. jellempróba, Sheran oltár, Tohony a Melák (5827. kalandozó)
(202,116) ősdentor (#282), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 48. jellempróba
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720), vark. kardtáncos (#693), Rek Weasel (1014. kalandozó)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 12 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (12 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona bal vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a 11 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (11 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 387, gyógyulás: 131, összesen: -256 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 91.]

be 632 2 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 mozogsz keletre
[189,106] Még mindig a városban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 31.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Valami mocorogni kezd a hátizsákodban. Gyorsan ledobod a földre, és támadásra készen kinyitod a fedelét. Aztán megnyugszol, hogy nincs semmi baj, csak a kút közreműködésére egy cetbőr válltömés megduplázódott odabent. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 27.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 ezüst nyaklánc. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 23.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a zene szakértelemről. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 19.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 ezüst nyaklánc. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 15.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 23 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 11.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Ahelyett, hogy elfutnál a xirnox elől, próbáld meg a vékony nyelvét támadni. Ez biztos beválik!" Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 7.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 borostyán függő lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 688 686 keresed a 688. szörnyet a 686. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar iszákost. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -7.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 84 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 84 csengő aranytallért. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 29, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.

Erő: 21 (37) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (36) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (38) Védekezés: 66 Menekülés: 20 % Életkor: 5/15 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 405/243 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 33 (39) Varázspont: 772/566 Pénz: 534 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 133/57 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 32
Eddig összesen 1193 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19085 TP-t kaptál. Jelenleg 965102 TP-d van. A következő szinthez még 34898 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 182. fordulódban 10954 arany került a bankszámládra. 10954 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 7/27 szúrófegyverek: 28/0 (+9%)
vágófegyverek: 11/82 ütőfegyverek: 8/80 lőfegyverek: 11/5
dobófegyverek: 27/21 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/58 (+33%) 2. nyomkövetés: 65/25 (+48%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/71 5. csapdakészítés: 18/63 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 15/40 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 16/53 (+50%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 45/83 (+90%) 12. taumaturgia: 46/76 (+37%)
13. szerencsejáték: 3/79 14. versengés: 11/16 15. harcművészetek: 3/58
16. zene: 1/41 (+17%) 17. szörnyismeret: 27/74 (+25%) 18. pszi: 17/20 (+7%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 3/10 21. bányászat: 9/57
22. úszás: 2/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +25 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 12 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
190 arany (#50) 2 ezüstshuriken (#327) 3 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 sallank karom (#128)
1 varázskő (#305) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 borostyán függő (#162) 1 bronzsisak (#88) 1 cetbőr válltömés (#1091)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 fűszertartó (#210) 1 gór formázó minta (#444)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 lótuszvirág (#447) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
3 nyílvessző (#108) 1 réz papi karkötő (#307) 3 sallank nyíl (#129)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 ubuk tüske (#131)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vassisak (#160)
1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,106) őrjáratozó katona (#274), kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(189,106) csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek