TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. júl. 5. 9h:22'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
|
VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Glandyth. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz Crysaniával. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy szőrös azuka! Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Vasvellával . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy arany pikkelyvértet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy mágusköpenyt, egy törpe védőgyűrűt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz Aldhyrral. Fairlight felszentelt papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy agori szegecscsizmát, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan amulettet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Rém trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Csendes McPog. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah tanítványa. Egy arany pikkelyvértet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Raia szent lovagja trófea, egy zoloboo sámán trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Morgovius. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összefutsz Shadow-val. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű árnymanó férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Enyves Elemérke. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kelögem. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összeakadsz NaUgyanKiivel. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy féregíz nyakpántot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hókeresztet, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd karkötőt, egy teriadan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy törpe védőgyűrűt, egy Urgod fétisét, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-40 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+431 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+90 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 875. hetének nyerőszámai: 14, 16, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kronokukac nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 347.]
| * 1. KP: |
t. energia kisütése: 273 9 219 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 345.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 339.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 339.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
147 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 339.]
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 337.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 335.]
| * 5. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 334.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 334.]
| tf 2 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 334.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 294.]
| tf 4 20 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [20 pontot használtál fel, van még 274.]
| p 74 352 13 |
használod a 74. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 13 kvazár molekuláit, előállítottál 13 mithrilt. [-130 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]
| ff 28 224 127 |
felt. fegyverváltás: 28 224 127 |
Felt. fegyverváltás: << ököl << varkaudar lándzsa << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
| ef 11 502 |
energia fejlesztése 11 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 241.]
| kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök jön feléd.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 25, gyógyulás: 28, összesen: +3 ÉP}
Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bronzsisak, 4 mérg. ubuk tüske és 2 bronzpenge. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval eltalálod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 40, gyógyulás: 28, összesen: -12 ÉP}
A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar hírnök támad rád.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök bal vállát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar intéz feléd kihívást.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 102 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 36, gyógyulás: 38, összesen: +2 ÉP}
Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranytű, egy ezüst karkötő, egy ezüst papi karkötő, egy vas dobónyíl és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 196.]
| hu 87 389 317 |
hulladék: 87 389 317 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szigonyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 196.]
| v 96 185 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689)
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 3 bronzhegyű lándzsát 30 aranyért, 2 rézgolyót 2 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 szigonyt 14 aranyért, 1 ugh mérget 2 aranyért, 3 varkaudar csizmát 60 aranyért, 2 bronzpengét 24 aranyért, 4 mérg. ubuk tüskét 8 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 186.]
| ve 2 20 |
megveszed a 2. tárgyat 20 |
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
| ve 224 1 |
megveszed a 224. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 varkaudar lándzsát. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
| ve 127 1 |
megveszed a 127. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 mandibulakaszát. 50 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
| ve 315 1 |
megveszed a 315. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 optiri agysisakot. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
| ve 360 50 |
megveszed a 360. tárgyat 50 |
Vásároltál 50 quwarg tojást. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
| m 2 2 1 |
mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Mohón iszol belőle. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi emlékművet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat őrjáratozó katona nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 52 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a 12 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (12 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted az őrjáratozó katona jobb karját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Zombilapítóval csak érinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Zombilapítóval megpöccinted az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval súrolod az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 333, gyógyulás: 74, összesen: -259 ÉP}
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +106 életerő.) Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, félszemű kobudera férfi táborát. Fekete a bőre. Leah püspöke. Egy bíbor erőövet, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy Kitaszított trófea és egy purifikátor császár trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy ryuku gólem trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy magnetikus praglonc trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Sir John Kite. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [188,59] Folytatod sétádat a házak közt.
Miközben a városban ténferegsz, egy kisebb csoportosulásra leszel odébb figyelmes. Egy gnóm férfit állnak körül, aki hangosan, artikulálva mondja a következőket:
- Zenész... zenész nincs köztetek? Pattogi vagyok. Előkelőségek érkeznek ma este a negyedbe, akiket szórakoztatni kell valahogy. A pénz nem lehet akadály, busásan megfizetem a csapatot, aki a vendégeknek játszani fog! Egy legalább négyfős együttesre lenne szükségem, akik lírikus slágerekkel szórakoztatnák őket. Zenész... zenész nincs köztetek?...
Hm, az ajánlat megfontolásra érdemes. Vajon elég jól játszol-e ahhoz, hogy ne égj le ilyen fontos nézőközönség előtt se? És még ha így is van, honnan szerzel ennyi társat magad mellé? (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) [39 pontot használtál fel, van még 147.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rowena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar varázsló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval eltalálod a varkaudar varázsló jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Stoneheart. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Münchausen felesége! Chara-din eljövendő papja. Egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy muzsikus fülest, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[13 pontot használtál fel, van még 134.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 131.]
| tf 2 10 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy vark. kardtáncos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
[10 pontot használtál fel, van még 121.]
| tf 2 10 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 111.]
| szk 285 |
keresed a 285. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 111.]
| * 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 106.]
| * 2. BP: |
t. energia kisütése: 273 2 231 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 106.]
| * 3. BP: |
t. energia kisütése: 244 2 |
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 106.]
| * 4. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 106.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 106.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 106.]
| * 5. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 106.]
23 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 106.]
23 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 106.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 66.]
| tf 2 36 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért |
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 17, 14.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 355 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.
| Erő: |
30 (41) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
29 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
80 kg |
| Ügyesség: |
30 (38) |
Védekezés: |
74 |
Menekülés: |
17 % |
Életkor: |
5/10 év |
| Egészség: |
30 (33) |
Életpont: |
405/278 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
34 (46) |
Varázspont: |
745/23 |
Pénz: |
5462 arany |
Kép. pont: |
12 |
| Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
174/17 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1049 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9380 TP-t kaptál. Jelenleg 1026332 TP-d van. A következő szinthez még 173668 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
ősdentor,
Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5674 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
11/48 |
ökölvívás: |
6/28 |
szúrófegyverek: |
7/70 |
| vágófegyverek: |
10/90 |
ütőfegyverek: |
27/48 (+7%) |
lőfegyverek: |
7/59 |
| dobófegyverek: |
24/82 (+5%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
12/94 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
46/8 (+5%) |
3. lopás: |
6/0 |
| 4. mászás: |
12/0 |
5. csapdakészítés: |
17/25 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
2/10 |
| 7. gyógyítás: |
6/1 |
8. titkosírás: |
1/69 |
9. felderítés: |
21/0 (+25%) |
| 10. szörnyidomítás: |
8/8 |
11. teológia: |
57/64 (+46%) |
12. taumaturgia: |
38/52 (+16%) |
| 13. szerencsejáték: |
5/22 |
14. versengés: |
2/33 |
15. harcművészetek: |
3/17 |
| 16. szkanderozás: |
1/0 |
17. zene: |
6/76 |
18. szörnyismeret: |
27/38 (+26%) |
| 19. pszi: |
24/25 (+10%) |
20. zárnyitás: |
5/97 |
21. vadászat: |
1/20 |
| 22. bányászat: |
10/98 |
23. úszás: |
7/2 |
24. főzés: |
10/31 (+10%) |
| 25. csapatmunka: |
2/32 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
| szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 20. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
| lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
szintszívó (#96) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
ongóliant (#159) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
Zinthurg (#180) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
férfiak (#998) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
nők (#999) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
massza (#217) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
pszionikus entitás (#553) |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
| pszi-acéltorony (#98) |
>> |
fertőzött entitás (#7074) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
| tompítás (#40) |
>> |
massza (#217) |
|
elektromos pajzs (#51) |
>> |
nők (#999) |
| elektromos pajzs (#51) |
>> |
férfiak (#998) |
|
|
|
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 7 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 249 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1495.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), varkaudar varázsló (#271), Stoneheart (3653. kalandozó), vark. kardtáncos (#693)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2010.07.05 09:17 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙