182. forduló, 184. forduló,
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 10. 9h:35'
EZ A 384. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
385. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,113] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (501 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 nodonrod kitűző (eladási ár: 251 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 660 arany, ebből a kezelési költség: 66 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új borkonyó bibe. [-28 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 324.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

hu 90 71 2 hulladék: 90 71 2
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaját. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 57 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

a 153 2582 8 átadod a 153. tárgyat a 2582. kalandozónak (8 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 8 pirkitet Kalhid részére. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[97,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ez Valik erdeje. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " High Density sivatag " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. Jutalmad nem marad el (+8 varázspont). 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Megpillantasz valamit: 1 tankány karom[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [97,111] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag " Látsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű törpe férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Miska. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [97,110] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy gátvakond. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Jól harcoltál! (+8 varázspont.) 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 283.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[96,109] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+8 varázspont). 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [95,108] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Varázserőd töltődik (+6 varázspont). 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.).
Összeakadsz Dulminával. Ő Sendiel, a dalnok felesége! Fairlight püspöke. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lánghordozó gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd koszorút, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy Brod trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. A tét 50 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, te dobsz először: egyes. Ellenfeled egy ötöst gurít. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 50 aranyat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 259.]

be 497 9 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

be 497 6 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[96,108] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).

(Továbbmész...) [97,108] Még mindig a városban vagy.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Hősök csarnokat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

(Továbbmész...) [98,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Látsz egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi elementál. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a pszi elementál jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 223.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[99,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,109] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen törpemammut nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut jobb vállát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut bal oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 199.]

be 1215 7 bemész az 1215. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 4. BP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 134.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 78 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 94.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 17, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját bezabál a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 354 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 63. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 183. fordulód.

Erő: 21 Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 27 Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 268/206 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (31) Varázspont: 156/32 Pénz: 885 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 7/-1 Pszi pont: 14/-2 EFejl: 14
Eddig összesen 972 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2449 TP-t kaptál. Jelenleg 313733 TP-d van. A következő szinthez még 26267 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, borzalmas varkaudar, részeg kalandozó. A 172. fordulódban 5031 arany került a bankszámládra. 5307 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/60 (+6%) vágófegyverek: 20/56 (+2%) ütőfegyverek: 2/15
lőfegyverek: 16/28 dobófegyverek: 21/60 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/69 2. nyomkövetés: 24/49 (+16%) 3. lopás: 7/83
4. mászás: 7/48 5. csapdakészítés: 13/39 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/77
7. gyógyítás: 43/6 8. titkosírás: 3/0 9. felderítés: 12/21
10. szörnyidomítás: 4/45 11. teológia: 14/85 (+10%) 12. taumaturgia: 11/63
13. szerencsejáték: 1/88 (+1%) 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 17/0
16. zene: 14/22 (+20%) 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 2/68 (+4%)
19. zárnyitás: 3/37 20. vadászat: 7/16 21. bányászat: 11/37
22. főzés: 8/46 23. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 174 TU szükséges.)

Összsúly: 65.49 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 47 mákrózsa virág (#56) 8 pirkit (#153)
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 borkonyó bibe (#312) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
7 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131), Dulmina (3676. kalandozó)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(96,109) útonálló (#130)
(97,108) oltár, erődítmény (#488), Hősök csarnoka (#496)
(97,110) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, gátvakondok (#57)
(97,111) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Miska (2860. kalandozó)
(97,112) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), friss csatamező (#262), 46. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(98,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), pszi elementál (#221)
(99,109) erszényes elkarog (#354), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393)
(100,109) szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek