182. forduló, 184. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 20. 12h:09'
EZ A 459. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
460. játékheted kezdete: febr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,109] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. Minden varázserőd visszatért. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy zoloboo sámán nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[200,110] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,111] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Fekete a bőre. Egy kvazár kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy sziréngyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy agyartőrt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Axyz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [199,112] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csataremák. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 11, gyógyulás: 33, összesen: +22 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szürke bőrkesztyű, egy szöges páncél, egy ubuk tüske és egy bumeráng. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 15, gyógyulás: 35, összesen: +20 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 32, gyógyulás: 22, összesen: -10 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar iszákos védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos jobb vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar iszákos fejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 106, gyógyulás: 93, összesen: -13 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kvazár pajzs, 13 arany, 5 ugh méreg és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [75 pontot használtál fel, van még 204.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[200,113] Fák, mindenütt csak fák. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Látsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy csataremák volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar vajákos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,114] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,115] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Mamajaga kőcipőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tohony a Melák. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[30 pontot használtál fel, van még 174.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[202,116] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 bakkura csizma, egy szöges páncél, egy bronzpenge és 4 mérg. ubuk tüske. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 20, gyógyulás: 36, összesen: +16 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+770 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 73, gyógyulás: 72, összesen: -1 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany, egy sárga erőöv, egy rézsisak és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Észreveszel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rowena, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy vark. kardtáncos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő nőstény varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar bal lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 31, gyógyulás: 77, összesen: +46 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy aranyfecske trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Hátasállata egy homokféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rek Weasel. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [201,118] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy csataremák. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 94.]

m 6 mozogsz nyugatra
[200,118] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán bal karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 33, gyógyulás: 44, összesen: +11 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 84.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy zoloboo sámánt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 74.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 64.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 54.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 44.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 3639 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -6.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -6.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 27, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSATAREMÁK (694. SZÖRNY)
A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták).

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY)
A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg.

TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 183. fordulód.

Erő: 21 (37) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (36) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (38) Védekezés: 70 Menekülés: 20 % Életkor: 5/15 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 405/536 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 33 (39) Varázspont: 772/533 Pénz: 724 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 133/26 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 32
Eddig összesen 1183 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19353 TP-t kaptál. Jelenleg 946017 TP-d van. A következő szinthez még 53983 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 182. fordulódban 10954 arany került a bankszámládra. 10954 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 7/27 szúrófegyverek: 27/91 (+20%)
vágófegyverek: 11/82 ütőfegyverek: 8/80 lőfegyverek: 11/5
dobófegyverek: 27/13 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/25 (+66%) 2. nyomkövetés: 64/77 (+60%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/71 5. csapdakészítés: 18/57 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 15/40 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 16/3 (+50%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 44/93 (+71%) 12. taumaturgia: 46/39 (+63%)
13. szerencsejáték: 3/79 14. versengés: 11/16 15. harcművészetek: 3/58
16. zene: 1/24 17. szörnyismeret: 27/49 (+20%) 18. pszi: 17/13 (+59%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 3/10 21. bányászat: 9/57
22. úszás: 2/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +25 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 12 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) erőpajzs III (#127)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43) 1 varázskő (#305)
31 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 2 álompor (#396) 2 aranygyűrű (#193)
2 bakkura csizma (#96) 1 bronzpenge (#126) 1 kvazár pajzs (#296)
4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyílvessző (#108) 1 rézsisak (#72)
1 rövid íj (#107) 1 sárga erőöv (#276) 2 szöges páncél (#65)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 ubuk tüske (#131) 5 ugh méreg (#166)
2 varányszem (#30) 1 varkaudar látógömb (#1107) 2 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,111) Sheran oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, vark. kardtáncos (#693), Lord Axyz (1500. kalandozó)
(199,112) csataremák (#694), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439)
(200,110) márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), 45. jellempróba, Raia oltár
(200,113) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), csataremák (#694), varkaudar vajákos (#690)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba, zoloboo sámánok (#230)
(201,114) Tharr oltár, 31. jellempróba
(201,118) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), csataremák (#694)
(202,115) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), 35. jellempróba, Sheran oltár, Tohony a Melák (5827. kalandozó)
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 48. jellempróba
(202,117) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720), vark. kardtáncos (#693), nőstény varkaudar (#689), Rek Weasel (1014. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek