| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. szept. 13. 9h:33' EZ A 196. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD 197. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| ek 40 40 | t. energia kisütése: 40 40 |
| bb 1113 138 108 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (138 darabot) |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete griff ébenfekete testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete griff ébenfekete testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a fekete griff bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,40] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Thar'dan.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a griffőniksz jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-4 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [131,39] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lord Kis Se előtt.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits egyik karját. Kritikus ütés! (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vörös rakolits nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 6 1 8 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [132,38] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy erszényes elkarog vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [132,37] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Thar'dan vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 936 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű farkát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [131,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember rotható húsát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra testét. Kritikus ütés! (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1254 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [131,37] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.
| m 4 | mozogsz délre |
| be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba |
| lm 2 | mozogsz 2 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a degradátor ízelt testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a degradátor testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a degradátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A degradátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a joviális m.szockó gömbtestét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a joviális m.szockó gömbtestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a joviális m.szockó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a joviális m.szockó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kneopatikus mollusk testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kneopatikus mollusk puha testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a kneopatikus mollusk nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kneopatikus mollusk jobb oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
| lm 3 4 5 | mozogsz 3 4 5 |
A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vízionár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 6 10 8 | mozogsz 6 10 8 |
Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vízionár bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mallon botjával megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
| flh 998 363 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal |
| ftv 50 221 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 221. szörnyet |
| fvh 7 | felt. varázslat haszn. 7 |
| lm 9 18 12 | mozogsz 9 18 12 |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Elpusztult 2 poszogó möszéd! Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi elementál testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a pszi elementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel csak érinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő. Magad mögé lököd a pitiáner varkaudar iszákos trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ongóliant trófeát. 1795 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 95, gyógyulás: 15, összesen: -80 ÉP}
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 38 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért |
DEGRADÁTOR (210. SZÖRNY)A degradátor egy óriási bogárra emlékeztet, de döbbenetes eltérések tapasztalhatók a testfelépítésében a normál biológiai elvárásokhoz képest. Ez nem is csoda, hiszen ez a teremtmény egy távoli létsík lakója. Ha Ghallán találkozol vele, az azt jelenti, hogy a közelben valahol dimenziókapu nyílt, és ez bizony nem túl jó hír. A degradátort csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadásod van kiadva rá, ugyanis érintése permanensen degradálja az erődet. Kemény páncélját csak ütőfegyverrel lehet bezúzni. |
JOVIÁLIS MIKROSZOCKÓ (211. SZÖRNY)Hihetetlenül bizarr látvány ez az óriási, felfújt gömb, amelyen az óriási száj egy vérfagyasztó mosolyra emlékeztet, amikor kitátja, hogy bekapjon. A többsornyi tűhegyes fog persze rögtön elveszi a jókedvedet. A joviális mikroszockó egy távoli planéta lakója, és az, hogy Ghallán találkozol vele, csak egy dolgot jelenthet: a közelben valamilyen módon dimenziókapu nyílt. A joviális mikroszockó legyőzésére egyetlen esélyed van: ha valamilyen szúrófegyverrel kipukkasztod. |
KNEOPATIKUS MOLLUSZK (209. SZÖRNY)Ez az óriási csápos-csiga egy másik létsík lakója, az, hogy felbukkant a mi planétánkon, nyilvánvalóan egy közeli dimenziókapu jelenlétére utal. Szerencsére a lény még nem alkalmazkodott igazán a helyi körülményekhez, ezért nem mutált ki mindenféle immunitást. Ennek ellenére nagyon agresszív, és csápjai ismeretlen összetételű savakat bocsátanak ki, ezért lehetőleg kerüld el az érintését. Vágófegyveren kívül gyakorlatilag semmivel sem lehet elpusztítani. |
| MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY) Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
| Erő: | 38 (47) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 30 | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 46 (50) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/35 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 295/294 | Jellem: | jó (497) | Tul. pont: | -5 |
| Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 640/7 | Pénz: | 27731 arany | Kép. pont: | 26 |
| Tudatpont: | 56/15 | Pszi pont: | 117/0 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 22/40 (+24%) | ütőfegyverek: | 27/18 (+3%) | lőfegyverek: | 25/6 (+6%) |
| dobófegyverek: | 17/62 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/20 | 2. nyomkövetés: | 44/82 (+23%) | 3. mászás: | 9/42 (+17%) |
| 4. csapdakészítés: | 13/65 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/31 (+12%) | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 22/77 (+19%) | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
| 10. teológia: | 13/44 (+13%) | 11. taumaturgia: | 24/56 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/73 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/56 | 15. szörnyismeret: | 25/94 (+34%) |
| 16. pszi: | 18/43 (+7%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 22/8 (+66%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097), Evil Devil (#4742) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| agyburok (#90) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | fürkésző szemek (#213) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 225 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 4 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
| 6 | sallank nyíl (#129) | 14 | spiritusz (#170) | 36 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 366 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
| 2 | csontpálca (#329) | 26 | drótszőr (#37) | 1 | grifftojás (#179) | |||
| 9 | kaja (#2) | 7 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
| 1 | mocsári penke (#148) | 1 | molluszk ház (#353) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
| 1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | pirkit (#153) | |||
| 1 | pszi kő (#248) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
| 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk tüske (#131) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
| 20 | víz (#27) | 8 | vízionár szem (#102) | |||||