| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. febr. 19. 15h:12' EZ A 459. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD 460. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 50, gyógyulás: 87, összesen: +37 ÉP}
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| kb 819 1 | kiveszel a bankból a 819. tárgyat (1 darabot) |
| m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ősdentor testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az ősdentor bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 163, gyógyulás: 105, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [206,80] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
(Továbbmész...) [207,81] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 2 ragasztót.) 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 19, gyógyulás: 68, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [209,83] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
(Továbbmész...) [210,84] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy kronoelementál. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 64, gyógyulás: 119, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [212,86] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+758 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 130, gyógyulás: 103, összesen: -27 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A tüskés gigaféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tüskés gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 1397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 69, gyógyulás: 56, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [213,87] Dombos vidékre érkeztél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié.
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[199,103] Szűnni nem akar a zöld síkság.
| szk 227 | keresed a 227. szörnyet |
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| ef 10 | energia fejlesztése 10 |
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 6 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY)Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY) A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
| Erő: | 21 (37) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (36) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (38) | Védekezés: | 66 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 5/15 év |
| Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 405/421 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 33 (39) | Varázspont: | 766/599 | Pénz: | 3 arany | Kép. pont: | 10 |
| Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 123/97 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 28 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/80 | ökölvívás: | 7/27 | szúrófegyverek: | 27/59 (+12%) |
| vágófegyverek: | 11/82 | ütőfegyverek: | 8/80 | lőfegyverek: | 11/5 |
| dobófegyverek: | *26/100 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/48 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 64/17 (+6%) | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 2/71 | 5. csapdakészítés: | 18/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/28 |
| 7. gyógyítás: | 15/40 | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 15/53 |
| 10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 43/52 (+56%) | 12. taumaturgia: | 45/28 (+45%) |
| 13. szerencsejáték: | 3/79 | 14. versengés: | 11/8 | 15. harcművészetek: | 3/58 |
| 16. zene: | 1/24 | 17. szörnyismeret: | 26/95 (+25%) | 18. pszi: | 16/47 (+7%) |
| 19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 3/10 | 21. bányászat: | 9/57 (+29%) |
| 22. úszás: | 2/95 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ) |
| elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +25 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +25 vp 12 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
| erőpajzs I (#12) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| Famulusod egy erdei tündér. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) | |||
| 1 | manakristály (#500) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 21 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kötél (#92) | |||
| 1 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
| 33 | víz (#27) | |||||||