TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. jún. 21. 12h:53'
EZ A 520. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
521. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
|
VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI
76 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Sonchus Arvensisszal. Azt veszed észre, hogy egy szép molitár dob van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Hoxxurton trófea, egy ongóliant trófea és egy ősdentor trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összeismerkedtek. Az ő neve Naomi Atlantini. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon összefutsz Shark Attack tal . Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Trollinával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű, körszakállas troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Összeismerkedtek. Az ő neve Caramon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Az 1. napon összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Nem látszik valami barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Továbbmész. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz egy göndör ősz hajú, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hoarián sarut, egy hoarián ujjkarikát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy kronotapír trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dlanga dor Blazeer. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon találkozol Shark Attack tal . Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy gyémántsisakot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Auráját mágikus vihar övezi. Elenios felszentelt papja. Egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy moa csiptetőt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar vajákos trófea, egy taalru trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy gyerek van vele! Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Alealilla. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Analotha csomagját. Találsz benne 5 ovimon-bogyót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 rakolits port (15 arany). I.Q. Howard átadott neked a 27. napon 6 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 hoarián sarut (15 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 rakolits port (15 arany).
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
I.Q. Howard, amikor összefutottatok, adott neked egy megsemmisítőt, egy ryuku vadászinget, egy bajnoki övet (ld. enc.), egy Natharion karkötőt, egy aranymosó serpenyőt (ld. enc.), egy sámán gyógykenőcsöt és egy teknőstojást (ld. enc.).
Emella a Bombázó, amikor találkoztál vele, adott neked egy kaját, egy kőszemet és 2 sáfrányport. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-117 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+425 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kronokukac nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 354.]
| * 1. KP: |
t. energia kisütése: 273 9 219 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 354.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 350.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 348.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 346.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 346.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 346.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 331.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 329.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 327.]
| * 5. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 326.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
| kf 1346 |
kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat |
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +119 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 326.]
| kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: 2 ezüsthegyű nyíl. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar hírnök jön feléd.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr támad rád.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr bal karját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő és 2 vasérc. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő, 20 arany, egy kristálygömb, 5 gyöngymangó, egy ezüst karkötő és egy sámán gyógykenőcs. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +91 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 281.]
| h 207 |
használod a 207. tárgyat |
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 281.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 278.]
| ef 14 502 |
energia fejlesztése 14 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 180.]
| hu 410 477 1378 |
hulladék: 410 477 1378 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr övet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz póklábat. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
| v 96 185 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270)
[185,60] Lakott területre érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 kristálygömböt 10 aranyért, 2 ezüsthegyű nyilat 8 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 170.]
| ve 164 3 |
megveszed a 164. tárgyat 3 |
Vásároltál 3 vasvértet. 360 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
| ve 2 30 |
megveszed a 2. tárgyat 30 |
Vásároltál 30 kaját. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
| m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
[184,61] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy templomot. Elenios híveié. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.).
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Látsz egy smirglibokrot. Látsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rowena. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy bíborcserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy arany pikkelyvértet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy rothasztó talizmánt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy zoloboo sámán trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Vasvella. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[26 pontot használtál fel, van még 144.]
| le 1550 |
leveszed/lerakod az 1550. tárgyat |
Leveszed a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
| kf 373 |
kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 144.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 134.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 124.]
| tf 3 10 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 114.]
| le 373 |
leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 114.]
| kf 1550 |
kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat |
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 114.]
| szk 285 |
keresed a 285. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 114.]
| * 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 109.]
| * 2. BP: |
t. energia kisütése: 273 2 231 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
| * 3. BP: |
t. energia kisütése: 244 2 |
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 109.]
| * 4. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 109.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 109.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 109.]
| * 5. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 109.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 109.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 109.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 69.]
| tf 4 39 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért |
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 2.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
BAJNOKI ÖV (1663. TÁRGY)
Régen - még messze a Tűzvihar előtt - volt egy időszak, amikor a királyság katonáinak semmi dolga nem akadt. Sem ryuku, sem varkaudar, sem quwarg, sem egyéb fenyegetés nem tizedelte soraikat, így - nehogy a katonalét unalomba fulladjon - a vezetőség úgy döntött, hadtornákat rendeznek majd. Céljukat elérték, a rendszeressé váló bajnokságok viadalai rendkívül népszerűek lettek a katonák körében. Az arra legérdemesebb kardforgatók díjként a bajnoki övet nyerték, mely kezdetben nem volt több egy aranyveretes derékövnél, az idő múlásával azonban már az udvari mágusoknak adtak megbízást arra, hogy méltó övet készítsenek a győztesnek. Az az öv, melyet most a kezedben tartasz egyrészt aranyveretes, széles ruhadarab, másrészt a varázshatalmúak "keze" munkája is érződik rajta. Ha a KF paranccsal derekadra rögzíted, a következőt tapasztalod majd: ha több ellenféllel küzdenél egy csatában, egyre jobban helyezkedsz, így a közelharci körben amellett, hogy a kiszemelt ellenfelet támadod, még egy másikra is leadhatsz egy teljes támadást a jobbkezes fegyvereddel (vagy öklöddel). A sebzésének mértéke persze csekélyebb lesz az első ütésedénél (kb. tizedannyi), és varázslatot sem lő ilyenkor a fegyvered. Az öv viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned. |
ARANYMOSÓ SERPENYŐ (1612. TÁRGY)
A kincsvadászok málhájának kötelező darabja ez a kétarasznyi átmérőjű, lapos óntányér, mely valójában aranymosásra használatos. Ha egy patakparthoz érsz, add ki a H 1612 parancsot 14 TVP-ért, fordulónként max. egyszer. Ha szerencséd van, nyers aranyat moshatsz ki az iszapból, amit a súlya alapján (gyakorlatiasan) menten készpénzként kezelsz majd. A talált arany mennyisége nagyban függ a szerencsédtől. |
TEKNŐSTOJÁS (1514. TÁRGY)
Kár, hogy nem lehet belelátni, és hogy minden teknősfajé teljesen egyforma, ugyanis néhány egzotikusabb tojásért egy értő varázshasználó akár egy kisebb vagyont is hajlandó áldozni. Persze hétpecsétes titok, hogy aztán ő mihez kezd vele, így amíg ki nem fürkészed ezt a talányt, egyszerűen csak őrizd meg a zsákodban, vagy próbálj meg valahogy túladni rajta. Még egy jó tanács: ha szeretnél hosszú életet megélni, se nyersen, se elkészítve ne próbáld meg elfogyasztani! |
HOARIÁN SARU (1346. TÁRGY)
A saru a hoarián barbárok könnyed viselete, egy állatbőrből készült, felül megköthető, aranyos lábbeli. Oldalára törzsi szimbólumokat varrtak. Szinte hangtalanul surranhatsz vele bármerre. Ha úgy döntesz, hogy a lábadra húzod, a következőt tapasztalhatod: védelmed, ügyességed és lopás szakértelmed megnő 5-tel. |
FÜSTÖLŐ (1494. TÁRGY)
Mihelyst megkóstolod, azonnal tudod, hogy nem fűszernek való ez a vékony, illatos pálcika. Na jó, de akkor vajon mire? Mikor hirtelen ötlettől vezérelve meggyújtod, nagyon lassú izzásba kezd, és átható füstjével szinte teljesen beburkol téged. Az illata zsongító, és elűzi a kellemetlenkedő, vérszívó rovarokat, ezért a fejfedődre tűzöd, és hagyod, csak hadd füstölögjön! [Elárulom, hogy hiba volna ennyire alábecsülnöd a füstölő hatalmát, mert igen csak hasznos holmi ám ez! Ha nálad van, és egy szörnyeteg valamilyen forduló végéig tartó, negatív hatást okozna az átkozott kipárolgásaival, vagy a bűzével, az illatos pálcika megmutatja majd a hatalmát. Alig látható izzása ilyenkor egyetlen, hatalmas lobbanással felemészti a szörnyeteg ártó gőzeit, megvédve téged annak minden undok hatásától. Sajnos a füstölő nem tart örökké, előbb-utóbb leég. Minden egyes lobbanásnál van erre valamekkora esély. A füstölőt nem kell használnod, ha szükség lesz rá, automatikusan meggyújtod majd.] |
KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.
| Erő: |
28 (39) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
29 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
80 kg |
| Ügyesség: |
30 (38) |
Védekezés: |
74 |
Menekülés: |
17 % |
Életkor: |
5/10 év |
| Egészség: |
28 (31) |
Életpont: |
405/330 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
3 |
| Szerencse: |
34 (46) |
Varázspont: |
745/87 |
Pénz: |
5766 arany |
Kép. pont: |
12 |
| Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
174/20 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1035 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7586 TP-t kaptál. Jelenleg 1000708 TP-d van. A következő szinthez még 199292 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
ősdentor,
Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5597 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
11/48 |
ökölvívás: |
6/22 |
szúrófegyverek: |
7/58 |
| vágófegyverek: |
10/90 |
ütőfegyverek: |
27/30 (+5%) |
lőfegyverek: |
7/59 |
| dobófegyverek: |
24/68 (+4%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
12/61 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
46/3 (+5%) |
3. lopás: |
6/0 (+500%) |
| 4. mászás: |
12/0 |
5. csapdakészítés: |
17/7 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
2/10 |
| 7. gyógyítás: |
6/1 |
8. titkosírás: |
1/69 |
9. felderítés: |
20/25 (+25%) |
| 10. szörnyidomítás: |
8/8 |
11. teológia: |
56/40 (+27%) |
12. taumaturgia: |
38/22 (+11%) |
| 13. szerencsejáték: |
5/22 |
14. versengés: |
2/33 |
15. harcművészetek: |
3/17 |
| 16. szkanderozás: |
1/0 |
17. zene: |
6/76 |
18. szörnyismeret: |
26/60 (+26%) |
| 19. pszi: |
24/2 (+2%) |
20. zárnyitás: |
5/97 |
21. vadászat: |
1/20 |
| 22. bányászat: |
10/98 |
23. úszás: |
7/2 |
24. főzés: |
10/11 (+10%) |
| 25. csapatmunka: |
2/32 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
| szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 20. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
| lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
szintszívó (#96) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
ongóliant (#159) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
Zinthurg (#180) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
férfiak (#998) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
nők (#999) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
massza (#217) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
pszionikus entitás (#553) |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
| pszi-acéltorony (#98) |
>> |
fertőzött entitás (#7074) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
| tompítás (#40) |
>> |
massza (#217) |
|
elektromos pajzs (#51) |
>> |
nők (#999) |
| elektromos pajzs (#51) |
>> |
férfiak (#998) |
|
|
|
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 386 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1495.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), csataremák (#694), Vasvella (5888. kalandozó)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2010.06.21 12:45 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A ganüid mágiafaló 33 % eséllyel dob tl'urlang gömböt, és kapott egy fészket is.
* Az Arénagödörben található szörnyek listája bővült igényeitek alapján.