175. forduló, 177. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 1. 9h:26'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 29. pontnál.
Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Fekete Köpeny csomagját. Találsz benne 1 térhajlító kavicsot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 91 spirituszt, 7 fiatalság italát.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tárgyvédelem varázs hatalmát. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

ef 5 510 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 302.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Ebben a körben már csak 12 TU-t válthatsz át: Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 60 TVP-t. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 362.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,70) a 124. labirintus bejárata

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 352.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 347.]

m 4 mozogsz délre
[74,59] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [6 pontot használtál fel, van még 341.]

vtn 47 varázslat tanulás: a 47. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: fehér glóbusz. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 306.]

vtn 78 varázslat tanulás: a 78. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láth. észlelése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 271.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,70] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

[6 pontot használtál fel, van még 265.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,70) a 124. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, manaelementál (#290), bávatag golombár (#165)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Találsz néhány eldobott tárgyat: 6 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Van itt egy jósda (577. épület.).
Összefutsz Yoro Okiyivel. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy muzsikus fülest, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Liallannal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Egy gyermek van vele. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 255.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ököllel megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 143 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 68, gyógyulás: 10, összesen: -58 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 210.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +80 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,70] Magashegységben vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 204.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. Semmi fényt nem látsz odabent. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

ftv 47 650 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 650. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 13 23 23 mozogsz 13 23 23
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.)
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kőhegyű lándzsa [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.)
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +63 életerő.)
Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 kőkés [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Összefutsz Lady Változással. Ő Musashi Kenjiró felesége! Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bundás kabátot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Teli erőből bogyógránátot dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 4 bogyógránát. Több lövedéke átfúrja a jobb lábadat. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd Lady Változás bal karját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd Lady Változás testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Csontpálcával Lady Változás gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. (4 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Harci kalapáccsal Lady Változás néhányszor megcsapja a bal oldaladat. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámkéz. 47 életpontot vesztettél. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} {Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 413, gyógyulás: 64, összesen: -349 ÉP}


Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [48 pontot használtál fel, van még 151.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+272 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 131.]
[0 pontot használtál fel, van még 131.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +73 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 131.]

lm 24 24 mozogsz 24 24
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 14 spirituszt. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 14 vizet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 128.]

t 4742 támadod a 4742. kalandozót
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 8 1 3 mozogsz északra, északkeletre, délkeletre
[122,69] Továbbra is magashegységben vagy. Látsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 deus ex machinát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [123,68] Továbbra is magashegységben vagy. Találsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 grifftojást. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bibircsók-óriás került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,69] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [62 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 17, 19.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szőrös bozsó. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érő varázshideggel és a szörnyek jeges köpetével szemben, a harc időtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül.

LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia püspöke vagy. Papi hited: 195. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 35 (44) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 30 Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 23/34 év
Egészség: 17 Életpont: 306/306 Jellem: jó (479) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 663/248 Pénz: 23421 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 56/15 Pszi pont: 110/90 EFejl: 30
Eddig összesen 1951 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5487 TP-t kaptál. Jelenleg 1123046 TP-d van. A következő szinthez még 76954 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, varkaudar iszákos. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 9033 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/38 (+10%) ütőfegyverek: 27/6 (+2%) lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 16/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 42/85 (+10%) 3. mászás: 8/99 (+13%)
4. csapdakészítés: 13/24 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/7 (+12%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 22/43 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 12/58 (+6%) 11. taumaturgia: 23/76 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 10/56 15. szörnyismeret: 24/22
16. pszi: 17/94 (+7%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 19/99 (+44%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 660 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
151 arany (#50) 5 gyógykenőcs (#313) 14 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grifftojás (#179) 2 kaja (#2) 2 mocsári penke (#148)
2 orgyilkos tőr (#225) 3 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,69) mély szakadék (#154), érclelőhely
(122,70) a 124. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, manaelementál (#290), bávatag golombár (#165), Lady Változás (5098. kalandozó)
(123,68) sziklafészek (#167), bibircsók-óriások (#120)
(124,69) vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek