174. forduló, 176. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 30. 9h:38'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 17. pontnál.
Boldfellow, a lovag átadott neked a 1. napon 30 TU-t.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 883. hetének nyerőszámai: 5, 25, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy széljárás varázs hatalmát. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

ef 5 510 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 289.]

hu 1066 1073 172 hulladék: 1066 1073 172
Hulladék, ezért nem gyűjtesz párducbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz párducszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

hu 1070 1699 240 hulladék: 1070 1699 240
Hulladék, ezért nem gyűjtesz yetiszivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mélysötét rubinkövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

hu 76 184 185 hulladék: 76 184 185
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Ebben a körben már csak 12 TU-t válthatsz át: Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 60 TVP-t. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 13 5 7 mozogsz 13 5 7
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.)
Kitaposott út vezet a derékszögű kanyarig. Kidugod a fejed, de mivel nem látsz ellenséget, bátrabban folytatod az utad. [3. SZINT 15. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
Elhaladsz egy jégszobor mellett. Visszalépsz, mert túlságosan ismerősek az arcvonásai... Igen! Biztos, hogy láttad már valahol. Csak nem az a törpe az, akivel a legutóbb harcoltál? Á, nem, mégsem... elhessegeted a gondolatot. [3. SZINT 14. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 vasalt bunkó. Felpakolsz.
Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.)
Elszántan mész előre. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Körülkémlelsz, veszélyt sejtve, de csak egy árválkodó súlyzón akad meg a pillantásod. Remek ötleted támad: egy kis testedzés épp kellemesen felmelengetne. Két kézzel ragadod meg, mégsem moccan. Ennyire legyengített volna a hideg? Ah, csak be van fagyva - mentegeted magad. [3. SZINT 13. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +64 életerő.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. egy dermesztő lidérct pillantasz meg. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1577 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.)
T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.)
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Szúrós trollszag csapja meg az orrod... Valaki az itt járt kalandozók közül valószínűleg itt könnyíthetett magán. Körülnézel és meg is pillantod az árulkodó sárga foltokat. [3. SZINT 11. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 hebrencs csapda. Felpakolsz.
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 gyöngymangó. Felpakolsz.
Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy rozmárember. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a rozmárember jobb vállát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A rozmárember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 761 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A terem szemközti falán szorgos bányászkezek próbáltak lyukat ütni, csekélyke sikerrel. Az alkarnyi mély résben semmit nem találsz, valószínűleg elődeid is így jártak. [3. SZINT 5. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +63 életerő.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hópárduc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a hópárduc hatalmas testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy yeti poronty van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a yeti poronty védekező mancsát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy jegesmedve lakik itt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a jegesmedve bundás testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A jegesmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. (ld. enc.) 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.)
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.)
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-32 életpont). Még épp időben kapod el a fejed egy csapat jégdenevér menekülési útvonalából, valószínűleg felzavartad őket az érkezéseddel. Susogva eltűnnek egy kürtőben a falon, ami ki tudja merre vezet tovább. Szárnycsapásaik hangja hamar elhal. [3. SZINT 7. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 szárnyas hernyó és 1 kis ónixkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +61 életerő.)
[90 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 9 1 32 mozogsz 9 1 32
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
A folyosó végében, egy ajtó előtt állsz. Rövid töprengés kell ahhoz, hogy kitaláld, mi legyen a következő lépésed. [3. SZINT 8. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Ez már a sokadik szoba, amit felderítesz, mégsem különbözik sokban az eddigiektől: jégpadló, csupasz, rideg és hideget árasztó falak, a mennyezetről alácsüngő, veszélyesen hegyes jégcsapok... [3. SZINT 9. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) egy sarki rókát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sarki róka jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a sarki róka bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sarki róka állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sarki róka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy hópárducot pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a hópárduc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hópárduc jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a hópárduc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a hópárduc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hópárduc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


A folyosó végében, egy ajtó előtt állsz. Rövid töprengés kell ahhoz, hogy kitaláld, mi legyen a következő lépésed. [3. SZINT 8. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.)
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +59 életerő.)
Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.)
Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
Szúrós trollszag csapja meg az orrod... Valaki az itt járt kalandozók közül valószínűleg itt könnyíthetett magán. Körülnézel és meg is pillantod az árulkodó sárga foltokat. [3. SZINT 11. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.)
T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.)
Egy vastag rúd előtt állsz, ami a felső szintig ér. Ezen kellene felmásznod? Elég lehetetlennek tűnik, de ne mondja senki, hogy nem próbáltad meg... Ahogy előre láttad: visszacsúszol, és a fenekeden landolsz. Ebből a lenti perspektívából viszont feltűnik, hogy a jégfalban bevágások vannak. Így már gyerekjáték feljutnod a feletted levő folyosóra. [3. SZINT 1. PONT -> 2. SZINT 34. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.)
A járat egy éles kanyarral elfordul, s vele te is. [2. SZINT 33. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.)
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-78 életpont). Nini, esik a hó. Felnézel a mennyezetre, de annak hűlt helyét látod. Vagyis olyan magasan lehet, amíg a téged körbeölelő fény nem juthat fel. Így elképzelni sem tudod, hogy fordulhat elő, hogy itt csapadék hull alá, hogy leérkezvén a jégpadló szerves részévé válhasson. [2. SZINT 32. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) egy yeti porontyot pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a yeti poronty testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a yeti poronty fiatal fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a yeti poronty testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A yeti poronty mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Agyarával a yeti poronty felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A yeti poronty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 yetiszív. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 varázskő és 5 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát.
[78 pontot használtál fel, van még 181.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,70) a 124. labirintus bejárata, dermesztő lidérc (#645), rozmárember (#643), hópárduc (#642), yeti poronty (#638), jegesmedve (#637), sarki róka (#636)

[72,59] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 bronzkulcsot 18 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 1 kis aranykulcsot 16 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 7 párducbőrt 70 aranyért, 2 párducszemet 4 aranyért, 11 téfea-agyat 88 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 3 yetiszivet 24 aranyért, 1 vasalt bunkót 35 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

ea 34 eladod a 34. tárgyat
Eladtál 1 ásót. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 165.]

fa 1539 5544 1 feladod az 1539. tárgyat az 5544. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Eskarina részére szánod. Átadsz 1 térhajlító kavicsot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,70] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ki-Nyú Vacc előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy bibircsók-óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 754 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 156.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,70) a 124. labirintus bejárata, dermesztő lidérc (#645), rozmárember (#643), hópárduc (#642), yeti poronty (#638), jegesmedve (#637), sarki róka (#636), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, manaelementál (#290), bibircsók-óriás (#120)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 6 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
Összefutsz Sye Rock-kal. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Yoro Okiyivel. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy muzsikus fülest, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Liallannal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Egy gyermek van vele. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A saválló fülbevaló védett meg.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 134 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits

Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits kitines vázát. Kritikus ütés! (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [35 pontot használtál fel, van még 111.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +88 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,70] Magashegységben vagy. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 105.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. Odabent sötét van. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 13 23 24 mozogsz 13 23 24
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.)
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kőhegyű lándzsa [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +63 életerő.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.)
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hópárduc. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hópárduc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hópárduc farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a hópárduc jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A hópárduc feléd harap, de sikertelenül. A hópárduc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 párducszem. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.)
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy rozmárember. Fegyvere egy kőkés. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a rozmárember testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rozmárember bal karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A rozmárember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőkést [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Összeakadsz Lady Változással. Ő Musashi Kenjiró felesége! Fairlight nagyhatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bundás kabátot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 133 életpontot vesztettél. Bogyógránátot küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 bogyógránát. Alaposan megsorozza a bal karodat. (4 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 258, gyógyulás: 25, összesen: -233 ÉP}


Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +88 életerő.)
Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) egy fagymágust pillantasz meg. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy elemi fagyförgeteg varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 162 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fagymágus jobb lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával többször eltalálod a fagymágus bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 49 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 274, gyógyulás: 0, összesen: -274 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +103 életerő.)
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) egy fagymágust veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád. 174 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fagymágus testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a fagymágus testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 52 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 274, gyógyulás: 0, összesen: -274 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.)
[60 pontot használtál fel, van még 40.]

lm 26 29 mozogsz 26 29
Összedörzsölöd kezeidet, amik a dermesztő hidegben már eléggé megfagytak. Az ujjaidba visszatérő pillanatnyi élet pozitív hatással van aurádra is. Kicsit vidámabban indulsz tovább. [2. SZINT 25. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Rögtön megragadja figyelmed a hatalmas márványedény a szoba közepén, ahova belépsz. Kívül deres a felülete, fölötte viszont... nocsak, pára felhőcskék szállnak a magasba. Megvizsgálod közelebbről is, kezedet csuklódig belemártod a forró vízbe. A hirtelen meleg megviseli a bőröd, és felszisszensz a fájdalomtól. Szerencsére a hidegben hamar visszanyered az eredeti testhőmérsékleted. [2. SZINT 26. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) egy dermesztő lidérct veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia (ld. enc.). 1577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


Összedörzsölöd kezeidet, amik a dermesztő hidegben már eléggé megfagytak. Az ujjaidba visszatérő pillanatnyi élet pozitív hatással van aurádra is. Kicsit vidámabban indulsz tovább. [2. SZINT 25. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.)
A középső szint déli folyosójának végében állsz, állapítod meg, amikor felidézed magadban a hely térképét. A keleti oldalon véget ér ez a folyosó, bár a félig átlátszó, de borzasztó vastag jégfalak mögött mintha egy terem húzódna. [2. SZINT 28. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy fagyféreg van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fagyféreg fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a fagyféreg jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-4 védettség). Véres nyál csordul ki a fagyféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +73 életerő.)
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Amint belépsz, felméred a lehetséges továbbvezető utakat. Vagy az oldalt nyíló ajtón, vagy ott, ahol bejöttél távozhatsz. A wargpini szövőmesterek cégérjelét fedezel fel a teremnyi méretű szőnyegen. Ezen elcsodálkozol, de nem tehetsz mást, magaddal nem viheted, annyira belefagyott a jeges padlóba. [2. SZINT 29. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.) A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 cru formázó minta. Gyorsan kiüríted a ládát. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz.
[30 pontot használtál fel, van még 10.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 13 spirituszt. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 13 tükröt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 25, 13.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a szőrös bozsó. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY)
Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel.

JEGESMEDVE (637. SZÖRNY)
A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belőle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta előtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bőrének ezt a remek tulajdonságát.

JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

SARKI RÓKA (636. SZÖRNY)
Ez a gyorsmozgású ragadozó akkor van a leginkább elemében, amikor az időjárás a legcudarabb: hófehér bőrén csak itt-ott látszanak sötétebb foltok, elég ritkán ahhoz, hogy ne árulja el közeledtét a préda számára, amikor vadászni indul. Nagy ritkán nálánál nagyobb testű lényeknek is nekitámad, akár kalandozóknak is, hiszen nincs lelkében félelem, ami elriaszthatná. Egy alaposan kiképzett kalandozónak azonban nem okozhat gondot egy sarki rókát miszlikbe aprítani.

FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY)
Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel?

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia püspöke vagy. Papi hited: 195. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 35 (44) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 30 Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 23/34 év
Egészség: 17 Életpont: 306/297 Jellem: jó (477) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 663/197 Pénz: 23572 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 56/23 Pszi pont: 110/90 EFejl: 30
Eddig összesen 1945 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12688 TP-t kaptál. Jelenleg 1117559 TP-d van. A következő szinthez még 82441 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, varkaudar iszákos. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 9033 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/28 (+18%) ütőfegyverek: 27/4 (+2%) lőfegyverek: *24/100 (+2%)
dobófegyverek: 16/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 42/75 3. mászás: 8/86
4. csapdakészítés: 13/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/95 (+24%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 22/43 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 12/52 (+6%) 11. taumaturgia: 23/66 (+9%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 10/56 15. szörnyismeret: 24/22
16. pszi: 17/87 (+7%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 19/55 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 715 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bronzkulcs (#76)
2 ezüst kulcs (#184) 18 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 kis aranykulcs (#240) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
4 párducbőr (#1066) 1 párducszem (#1073) 8 sallank nyíl (#129)
13 spiritusz (#170) 11 téfea-agy (#172) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 varkaudar csont (#1113) 258 víz (#27) 2 yetiszív (#1070)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
311 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 cru formázó minta (#300)
5 deus ex machina (#1) 6 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs csapda (#147)
1 jegesmedve bunda (#1067) 3 kaja (#2) 1 kis ónixkulcs (#1110)
1 lidércesszencia (#1074) 1 mocsári penke (#148) 1 rakolits por (#669)
1 rókafarok (#124) 2 rozmárfog (#1069) 1 sáska amulett (#668)
10 szárnyas hernyó (#69) 13 tükör (#43) 1 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,70) a 124. labirintus bejárata, dermesztő lidérc (#645), rozmárember (#643), hópárduc (#642), yeti poronty (#638), jegesmedve (#637), sarki róka (#636), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, manaelementál (#290), bibircsók-óriás (#120), Lady Változás (5098. kalandozó), fagymágus (#650), fagyféreg (#640)

Üzenet küldése a karakternek