174. forduló, 176. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 25. 9h:03'
EZ A 499. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
500. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cirkuszi kitűzőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. rubinját, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy varkaudar katona trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Boldfellow, a lovag. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon találkozol Crysaniával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Gronkh-kal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy gránit szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Moonstruckkal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Ylgoroth trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Zaphod Beeblebrox-szal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy gyémántsisakot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Moonstruckkal. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon újból összefutsz Boldfellow, a lovaggal. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tünde tegezt, egy vámpírkesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ködmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy templomos lovag trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Susogó Erdő. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon találkozol Lassú Vízzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Mesterek érmet, egy nodonrod kitűzőt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zúzókesztyűt, egy Emma kötényét, egy Thargodan karkötőt és egy ősplazmát visel. Felszerelését egy csataremák trófea, egy pikkelyes ptog trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy angolna szálkát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy che-vállszalagot, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mentát karkötőt, egy natharion gömböt, egy Raia csataszoknyáját, egy Rhatt páncélját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy Urgod fétisét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Familiárisa egy széncinege. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve LADY Elisa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+3 életpont gyógyulás.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 térhajlító kavicsot (997 arany).
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Gaya Nativa. Kétharmados többséggel lett megválasztva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+422 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 849. hetének nyerőszámai: 30, 16, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kentaurusz nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 348.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 346.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 344.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 340.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 338.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
136 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 338.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 338.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 335.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 329.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

kf 317 1346 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat az 1346. tárggyal
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

v 22 187 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vashegyű nyíl, 1 ugh méreg. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

a 1107 1803 11 átadod az 1107. tárgyat az 1803. kalandozónak (11 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 varkaudar látógömböt I.Q. Howard részére. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

tv 155 50 31 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot az 50. varázslatot a 31. varázslatot
155. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

bb 1124 3 beraksz a bankba az 1124. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 csontzúzó diszkoszt. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 306.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 44, gyógyulás: 26, összesen: -18 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél, 9 nyílvessző, 6 ubuk tüske, egy mérg. vas dobónyíl és egy bőrsisak. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 24, gyógyulás: 25, összesen: +1 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és 2 arany. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb vállát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával megütöd a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Zombilapítóval csak érinted a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc és egy pular kristály. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 59, gyógyulás: 15, összesen: -44 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szürke bőrkesztyű, 22 arany, egy ugh méreg és egy varkaudar csizma. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 261.]

fkt 447 20 1 felt. készítesz a 447. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[200,113] Fák, mindenütt csak fák. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy varkaudar katona. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tímárkunyhót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [200,114] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló jobb vállát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 45, gyógyulás: 35, összesen: -10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,115] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 6, gyógyulás: 37, összesen: +31 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 kristálygömböt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [96 pontot használtál fel, van még 165.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[201,116] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Találsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy királyi őrsánc van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kaktuszbogyót. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [202,117] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy borzalmas varkaudar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval megcsapod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és 5 arany. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 16, összesen: -4 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Észreveszel egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rowena előtt. Észreveszel egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [146 pontot használtál fel, van még 19.]

ek 180 10 t. energia kisütése: 180 10
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+2 TU). [14 pontot használtál fel, van még 5.]

kut 45 kutatsz 5 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

ef 1 502 energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 3, 25.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 28 (39) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 69 Menekülés: 17 % Életkor: 5/7 év
Egészség: 26 (29) Életpont: 392/287 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 720/13 Pénz: 5211 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 169/136 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 25
Eddig összesen 1010 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12778 TP-t kaptál. Jelenleg 951852 TP-d van. A következő szinthez még 48148 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5445 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 6/22 szúrófegyverek: 7/46 (+10%)
vágófegyverek: 10/78 ütőfegyverek: 26/98 (+13%) lőfegyverek: 7/59 (+6%)
dobófegyverek: 24/41 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/17 (+11%) 2. nyomkövetés: 45/76 (+23%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 12/0 (+11%) 5. csapdakészítés: 16/71 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 18/48 (+31%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 54/57 (+43%) 12. taumaturgia: 37/52 (+7%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 6/76 18. szörnyismeret: 24/76 (+26%)
19. pszi: *23/100 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. bányászat: 10/87 (+11%) 23. úszás: 7/2 24. főzés: 9/51 (+10%)
25. csapatmunka: 2/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
udvarolsz a 2828. karakternek
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse III (#59)
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 400 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1895.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 csontzúzó diszkosz (#1124) 2 drótszőr (#37)
6 kaja (#2) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank nyíl (#129) 2 varkaudar látógömb (#1107) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 bőrsisak (#57)
1 ezüst gyűrű (#180) 20 kaktuszbogyó (#429) 1 kristálygömb (#265)
2 lótuszvirág (#447) 19 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 mocsári penke (#148) 10 nyílvessző (#108) 1 pular kristály (#239)
1 ragasztó (#83) 1 szöges páncél (#65) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
6 ubuk tüske (#131) 7 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csizma (#317)
2 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,112) varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270)
(200,113) varkaudar katona (#691), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), oltár, tündöklő szobor (#1587), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(200,114) varkaudar varázsló (#271), grok-képződmény (#149), 255. jellempróba, Tharr oltár, légirozmár (#94)
(201,115) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), quwarg királynő (#153)
(201,116) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 34. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), Elenios oltár, érclelőhely
(202,117) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2010.01.25 09:02 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek