173. forduló, 175. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 6. 12h:09'
EZ A 457. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
458. játékheted kezdete: febr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,22] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 lapkorongot. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+50 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

be 502 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

be 502 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

be 502 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

kbp 6
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] A befejezéshez még 3785 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [80 pontot használtál fel, van még 234.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

dd 116 80 212 eldobod a 116. tárgyat a 80. tárgyat a 212. tárgyat
Elhajítasz 1 móri gyümölcsöt. Elhajítasz 4 lapkorongot. Elhajítasz 2 dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[199,21] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tyrannoszaurusz rex. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 115, gyógyulás: 100, összesen: -15 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [198,20] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb vállát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 108, gyógyulás: 98, összesen: -10 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,20] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével a dögkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 27, összesen: +23 ÉP}

Folytatod a kutatást. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű bal szárnyát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró csípést ejt rajtad a dögkeselyű csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 26, gyógyulás: 27, összesen: +1 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). [50 pontot használtál fel, van még 179.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[196,20] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
829 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+716 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tőr. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz lord jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a csontváz lord testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs, egy ezüst papi karkötő, 6 arany és egy aranytű. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 1359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 37, gyógyulás: 57, összesen: +20 ÉP}


Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg királynő fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}


(Továbbmész...) [195,21] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Ezúttal siker koronázza a munkádat! A következő kincseket találtad: egy rézsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a szintszívó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az autentikus vámpír karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mérg. ubuk tüske, egy mérg. vas dobónyíl és egy rákpajzs. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [194,21] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Négy lába van, de sosem jár,
Ülnek rajta, mégsem fárad el.
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy csápos otagi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

[105 pontot használtál fel, van még 74.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[193,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Hohó, valamit találtál! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő, 3 arany és egy obszidián függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

[40 pontot használtál fel, van még 34.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy quwarg királynőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 24.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 14.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 4.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -6.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -6.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 11, 9.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -6 pontod maradt, ebből a következő körre -6 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 21 (35) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (36) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (38) Védekezés: 66 Menekülés: 20 % Életkor: 5/14 év
Egészség: 23 (27) Életpont: 406/454 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 5
Szerencse: 33 (39) Varázspont: 742/26 Pénz: 2522 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 114/13 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 1107 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12687 TP-t kaptál. Jelenleg 800397 TP-d van. A következő szinthez még 199603 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, taalru, ősdentor. A 160. fordulódban 4807 arany került a bankszámládra. 5479 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 7/7 szúrófegyverek: 26/44 (+10%)
vágófegyverek: 11/82 ütőfegyverek: 8/80 lőfegyverek: 11/5
dobófegyverek: 26/33 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << csontpálca (#329) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/93 2. nyomkövetés: 62/85 (+6%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/71 5. csapdakészítés: 18/3 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 14/24 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 14/20 (+34%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 37/98 (+38%) 12. taumaturgia: 41/98 (+124%)
13. szerencsejáték: 3/71 14. versengés: 10/76 (+8%) 15. harcművészetek: 3/58
16. zene: 1/24 17. szörnyismeret: 26/16 18. pszi: 15/98 (+46%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 3/10 21. bányászat: 7/25
22. úszás: 2/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 dorony tüdő (#212) 3 lapkorong (#80) 1 manakristály (#500)
1 móri gyümölcs (#116) 32 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 borostyán függő (#162)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst papi karkötő (#308) 5 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 korinthai talizmán (#814) 14 madártoll (#112)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rákpajzs (#98) 1 rézsisak (#72) 1 sallank karom (#128)
3 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,22) phua-kúp (#372), 31. jellempróba
(193,21) zombi (#49), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534)
(194,21) phua-kúp (#372), oltár, csápos otagi (#395)
(195,21) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534)
(196,20) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420), quwarg királynők (#153)
(197,20) dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 43. jellempróba
(198,20) Raia szent lovagja (#239), 41. jellempróba, Raia oltár, kultúrmasztodon (#227)
(199,21) tyrannoszaurusz rex (#160), Tharr rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek