173. forduló, 175. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 28. 11h:29'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: dec. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


76 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,113] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Celebornnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy mentát koronát, egy merénylő köpenyét, egy Mesterek érmet, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Málhásállata egy eszement trappoló. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Izsák kal . A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight követője. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kráken gyűrűt, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy moa csiptetőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Ruházatát egy Chara-din fattya trófea, egy ongóliant trófea és egy Krogan, a pusztító trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy élőholt sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah felszentelt papja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lánghordozó gyűrűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy cápabőr csizmát visel. Felszerelését egy umbatari bromag trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Folytatod utadat.
Az 1. napon Szirial, a Szende lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 2. napon újból összefutsz Izsák kal . Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon megintcsak találkozol Izsák kal . Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon újból összefutsz Izsák kal . Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Shadow. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 3. napon összeakadsz Shadow-val. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 medúzacsáp (eladási ár: 101 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A 6. napon újból találkozol Izsák kal . Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Emella a Bombázó, amikor összefutottatok, adott neked 5 rakolits port.
I.Q. Howard, amikor találkoztál vele, adott neked 2 pszi követ, egy kentaurusz szőttest (ld. enc.), egy díjnyertes nyerget, egy pszi katalizátort (ld. enc.), 5 rakolits port, egy vámpírkesztyűt (ld. enc.) és 2 csontzúzó diszkoszt. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Varázserőd regenerálódik. (+284 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 350.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 348.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 346.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 344.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
94 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 344.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 344.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 342.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 341.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 335.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 335.]

v 22 94 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bronzhegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 rézdarab, 1 óndarab, 1 madártoll. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 325.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 325.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 322.]

hh 1107 1107 1107 használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Aztán rájössz, ezt már ismered valahonnan. Ez a 125. labirintus. A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 311.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Aztán rájössz, ezt már ismered valahonnan. Ez a 130. labirintus. A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 300.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Aztán rájössz, ezt már ismered valahonnan. Ez a 124. labirintus. Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [13 pontot használtál fel, van még 276.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[199,112] A terep továbbra is ritka erdő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Találsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy szent tölgyfát. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csataremák. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy göndör aranyhajú, piros szemű troll férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Dornodon eljövendő papja. Egy cetbőr válltömést, egy denevér szimbólumot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy ősdentor trófea és egy Chara-din fattya trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Izomagy Péppéver. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy gránit szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Gronkh. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Aztán elköszöntök egymástól.
[13 pontot használtál fel, van még 263.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 26, gyógyulás: 26, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérgezett vasnyíl, egy rákpajzs és egy sallank nyíl. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zombilapítóval megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 34, gyógyulás: 35, összesen: +1 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 30, gyógyulás: 26, összesen: -4 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 66 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megcsapod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 143, gyógyulás: 68, összesen: -75 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következő kincseket találtad: egy lánckesztyű, 2 ugh méreg, 4 rézgolyó és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 218.]

a 415 2828 11 átadod a 415. tárgyat a 2828. kalandozónak (11 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,112) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), csataremák (#694), Izomagy Péppéver (1212. kalandozó), Gronkh (4280. kalandozó), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. (ld. enc.)

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 208.]

fa 447 3489 201 feladod a 447. tárgyat a 3489. kalandozónak (201 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Analotha részére szánod. Átadsz 29 lótuszvirágot. Ennek elküldése 53 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 205.]

faa 85 396 56 feladod a 85. tárgyat a 396. tárgyat az 56. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Analotha részére szánod. Átadsz 18 óndarabot. Ennek elküldése 47 arany lesz. Átadsz 21 álomport. Ennek elküldése 45 arany lesz. Átadsz 9 mákrózsa virágot. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 196.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Blounther apó. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó hosszú szakállát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és egy manifeszt.nyúlvány. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). Elhajítod a vacak orbitális mackósajt trófeát, és kinyersz egy alkalmas Blounther apó trófeát. 2947 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +110 életerő.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 sárga erőövet 25 aranyért, 2 ugh mérget 4 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért.
[13 pontot használtál fel, van még 183.]

be 704 bemész a 704. épületbe
Bent meghitt, barátságos közeg fogad: a tartópillérek itt is bársonyos rózsaszirom színben pompáznak. De a teret nem osztják durva kőfalak: az üzleteket üveggel választották el egymástól. Így már előre látható kirakatokban, hogy melyik boltocska milyen kínálattal várja a kedves vásárlókat. Belépésedkor azonnal megindul feléd egy kedves Múmia, segítő szándéka egyértelmű.
- Üdvözöllek, én Imhotep vagyok, és én leszek segítségedre, hogy gond nélkül tudd nálunk költeni a pénzed.
Ezután röviden elmeséli, hogy a boltban lehetőséged van készleteid feltöltésére, és feleslegessé vált tárgyaid eladására.
Az üzlethálózat készlete a következő (zárójelben a tárgy sorszáma):



deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
szeksztáns (#32) 40 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap szimbólum (#141) 20 ap /db, szem szimbólum (#142) 24 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, borostyán függő (#162) 12 ap /db, karócsapda (#163) 24 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyűrű (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db,
obszidián függő (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
helytartói jogar (#228) 70 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, lant (#238) 30 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, nyílcsapda (#243) 44 ap /db,
kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, pszi kő (#248) 1000 ap /db,
regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, sárga erőöv (#276) 250 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 600 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
din formázó minta (#301) 50 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, varázskő (#305) 150 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db,
roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, súlyzó (#347) 18 ap /db,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db,
moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db,
moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, moa gyémánt (#385) 160 ap /db,
halcsont (#390) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db,
rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db,
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, kaktuszbogyó (#429) 8 ap /db, gránátcsapda (#431) 40 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db,
roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db, mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, Dantor amulettje (#468) 100 ap /db,
kholden kulcs (#470) 40 ap /db, norgat kulcs (#471) 48 ap /db, dizen kulcs (#472) 70 ap /db, fiatalság itala (#473) 400 ap /db,
zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db,
Rughar gyűrűje (#518) 3000 ap /db, moa töltő (#525) 200 ap /db, angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db,
őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, amul kulcs (#565) 100 ap /db, árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
kátrány (#580) 2 ap cseppje, mópat tetem (#584) 8 ap /db, toxyl (#591) 16 ap cseppje, toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db,
jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, viharamulett (#611) 80 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db,
sárkányfog (#617) 40 ap /db, arkog kő (#632) 2 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, küklopsz szem (#643) 60 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, rinóbőr öv (#685) 600 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, csontamulett (#711) 1200 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, kij formázó minta (#717) 50 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db,
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db,
kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db, Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db,
natharion opál (#747) 100 ap /db, esthari rubin (#748) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, türkiz karika (#750) 100 ap /db,
rítusónix (#751) 100 ap /db, jácint díszkő (#753) 100 ap /db, csavart smaragd (#754) 100 ap /db, malachit füzér (#755) 100 ap /db,
obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db, to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db,
bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, mihlanil érme (#764) 160 ap /db,
káosztiara (#765) 140 ap /db, tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, Mindabala pikkelye (#845) 2400 ap /db,
Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, vörös zselé (#862) 10 ap /db,
yetifog (#863) 8 ap /db, ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, halgar kulcs (#877) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db,
káoszkulcs (#884) 100 ap /db, agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db, kreommat szirom (#925) 8 ap /db,
artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, cápazsír (#932) 8 ap /db, keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, ében talizmán (#944) 9900 ap /db,
tl'urlang méreg (#946) 396 ap cseppje, sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db, Salamon esszenciája (#952) 1880 ap /db, Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db,
dramoan kő (#967) 150 ap /db, drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
párducszem (#1073) 4 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, mammutbőr (#1078) 12 ap /db,
szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db,
ulkor kötény (#1089) 400 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, törpe védőgyűrű (#1104) 1440 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, derit láncszem (#1129) 12 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, torz fülkarika (#1148) 750 ap /db,
tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, vark. pecsétgyűrű (#1171) 1600 ap /db, Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db,
Hatalom Karkötője (#1210) 28000 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db,
holdbőr (#1236) 28 ap /db, gyilkos méreg (#1265) 120 ap kortyonként, teriád edény (#1278) 140 ap /db, teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db,
teriád dobóháló (#1281) 80 ap /db, szaké (#1295) 51 ap /db, teriádbőr karkötő (#1297) 3900 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db,
jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db,
aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, ryuku függő (#1322) 675 ap /db, molitár dob (#1327) 570 ap /db, hoarián bőröv (#1341) 20 ap /db,
moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, véka rizs (#1364) 2 ap /db, draklen kulcs (#1377) 120 ap /db,
pókláb (#1378) 2 ap /db, teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, dinó szaru (#1385) 22 ap /db,
pöfeteg tojás (#1386) 26 ap /db, teriád vadászöv (#1389) 5000 ap /db, Mg'thorath feje (#1397) 6000 ap /db, halálfejes zászló (#1416) 4000 ap /db,
galóca kalap (#1447) 14 ap /db, gourry tojás (#1455) 6 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, kígyónyelv (#1473) 12 ap /db,
Kjotoannam plazmája (#1485) 560 ap /db, fűzött kagylósor (#1493) 310 ap /db, yuong tűzpikkely (#1495) 75 ap /db, cseng hópikkely (#1496) 75 ap /db,
rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db, teknőstojás (#1514) 30 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db,
Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db,
Napsörény szarva (#1569) 1320 ap /db, életköves gyűrű (#1572) 1110 ap /db, démoni palást (#1573) 3400 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db,
illatos rózsaszál (#1595) 20 ap /db, vérpettyes gyűrű (#1659) 120 ap /db, fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db,
ork sör (#1701) 32 ap /db, esthari gyöngykulcs (#1710) 560 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db, jégkulcs (#1715) 200 ap /db,
Snafall jeges öve (#1716) 1650 ap /db, Zortac méregfoga (#1722) 12500 ap /db, iz'gribbor karom (#1769) 400 ap /db, krg'humán fullánk (#1770) 280 ap /db,
gyémánt gyűrű (#1854) 1000 ap /db.

A következő tárgyaid iránt érdeklődnek a boltban:
agvari manafókusz (#890) 300 ap /db, áldott kő (#642) 20 ap /db, alkímiázó üst (#341) 80 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db,
arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db,
Blounther gyűrűje (#1548) 600 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db,
dentor szüttyő (#590) 38 ap /db, destabilizátor (#1275) 250 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, extra takarmány (#1360) 12 ap /db,
ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fokhagyma (#403) 4 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db, griff nyakék (#1579) 80 ap /db, gromak bőr (#268) 8 ap /db,
gyémánt okuláré (#1270) 340 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db,
Huddens alkarvédője (#1550) 170 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, hűségérme (#1141) 40 ap /db, illatos rózsaszál (#1595) 10 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db, két kard szimbólum (#144) 10 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
kvazár (#244) 11 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, mágusköpeny (#453) 200 ap /db, mammutbőr (#1078) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, medúzacsáp (#703) 5 ap /db, mérleg (#81) 8 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db,
molluszk ház (#353) 2 ap /db, mópat tetem (#584) 4 ap /db, muzsikus füles (#1657) 35 ap /db, Natharion karkötő (#738) 370 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, nyílcsapda (#243) 22 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, Ovgun nyaklánca (#615) 400 ap /db,
párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, pszi kő (#248) 100 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rájabőr (#404) 3 ap /db, rakolits por (#669) 7 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, roxati üvegszem (#443) 18 ap /db,
roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, Rughar gyűrűje (#518) 150 ap /db, ryuku harmatgyűjtő (#1159) 29 ap /db, ryuku tál (#1365) 5 ap /db,
ryuku vadászing (#1158) 400 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, Sshreakza amulettje (#836) 1000 ap /db,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db,
Szent Kulacs (#285) 100 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 80 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, topáz erényöv (#731) 110 ap /db, törpe védőgyűrű (#1104) 180 ap /db, toxyl üvegcse (#592) 25 ap /db,
Urgod fétise (#561) 600 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, varkaudar csésze (#841) 850 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, viharamulett (#611) 40 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, Xanathal karkötője (#956) 550 ap /db, zafír erőöv (#397) 100 ap /db, zafír fülbevaló (#477) 50 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db, balkezes gyűrű (#1549) 200 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hadúr került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[13 pontot használtál fel, van még 165.]

fu 2828 udvarolsz a 2828. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 1487 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 115.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 100.]
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 100.]
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 100.]
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 100.]
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 27, 26.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KENTAURUSZ SZŐTTES (1641. TÁRGY)
Közönséges vászon - gondolhatnád, hisz első pillantásra semmi különlegeset nem látsz ezen a tiritarka mintás, kezdetleges technikával készült, keskeny szőttes-csíkon, bár nagyon tetszetős, azt meg kell hagyni. (Az ében vágtázók a vállukon átvetve, közvetlenül a tegezük alatt hordják, az átellenes oldalon lelógó végét derékmagasságban megkötve). Mivel minden szőttes egyedi mintázatú, talán még a törzsi hierarchia kialakításában is van némi szerepe, ki tudhatja? Ha sikerül egy ilyet, többé-kevésbé egy darabban lehámoznod egy megölt vágtázóról, kipróbálhatod, vajon hordoz-e mágiát. Sajnos hamar kiderül, hogy páncélon és ruhán keresztül nem igazán érzékeled a szőttes erejét, ezért legjobb lesz, ha inkább takaróként a hátasodra teríted!
[A szőttest nyeregként KF-elheted, ha van hátasod. Ekkor - azon kívül, hogy nagyon jól mutat - a távfegyver fázisban +6 támadást biztosít neked.]

PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY)
A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted.

VÁMPÍRKESZTYŰ (1613. TÁRGY)
Ez a fura, ezüstpikkelyekkel és karmokkal megerősített, éjfekete kesztyű úgy simul a kezedre, mintha saját, második bőröd lenne. Mégis igaz lenne a hiedelem, hogy aki egyszer vámpírholmit ölt magára, az soha többé nem szabadulhat meg tőle? Badarság! Te tapasztalt kalandozó vagy. Nem fogsz bedőlni egy ilyen dajkamesének. Ha felveszed, az alábbi különleges hatást fogod tapasztalni: +3 védettséget, +3 támadást, +3 sebzés, illetve ökölharcban még +9 ezüstsebzést kapsz, valamint a vámpirizáció varázslatod 25%-kal hatékonyabb lesz. Már csak azon kellene elgondolkodnod, hogy vajon miért épp ezüstből készültek ezek a pikkelyek. A belőle sugárzó negatív energia miatt 40. tapasztalati szint alatt nem vagy képes viselni e kesztyűt.

ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 174. fordulód.

Erő: 28 (39) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 69 Menekülés: 17 % Életkor: 5/7 év
Egészség: 26 (29) Életpont: 391/315 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 720/14 Pénz: 6179 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 169/74 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 25
Eddig összesen 1002 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13489 TP-t kaptál. Jelenleg 939074 TP-d van. A következő szinthez még 60926 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5419 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 6/22 szúrófegyverek: 7/36
vágófegyverek: 10/78 ütőfegyverek: 26/85 (+12%) lőfegyverek: 7/53
dobófegyverek: 24/34 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/6 (+11%) 2. nyomkövetés: 45/53 (+9%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 11/89 5. csapdakészítés: 16/65 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 18/17 (+25%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 54/14 (+22%) 12. taumaturgia: 37/45 (+11%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 6/76 18. szörnyismeret: 24/50
19. pszi: *23/100 (+4%) 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. bányászat: 10/76 23. úszás: 7/2 24. főzés: 9/41 (+10%)
25. csapatmunka: 2/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
udvarolsz a 2828. karakternek
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2295.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
134 arany (#50) 21 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyógykenőcs (#313) 9 kaja (#2)
29 lótuszvirág (#447) 9 mákrózsa virág (#56) 17 óndarab (#85)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
1 sárga erőöv (#276) 3 varkaudar látógömb (#1107) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany karperec (#194) 2 aranypikkely (#415) 1 balkezes gyűrű (#1549)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135)
1 lánckesztyű (#230) 1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 rákpajzs (#98) 1 rézdarab (#70)
4 rézgolyó (#343) 1 sallank nyíl (#129) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,112) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), csataremák (#694), Izomagy Péppéver (1212. kalandozó), Gronkh (4280. kalandozó), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar hadúr (#270)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009. nov. 28-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Szamuráj bemutató, nyolcszemélyes csocsóverseny! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés! Emellett a vadonatúj HKK kiegészítő, a Végzetúr is először itt lesz kapható, 8-fős mini villámversenyeken indulhatsz és nyerhetsz! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az TF olimpiára való jelentkezés határideje 2009. nov. 24. kedd. Várunk szeretettel nov. 28-án! A Beholder Kft. munkatársai.
2009.12.28 11:20 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A mihlanil átadható lett.
* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.
* Alanor környékére bekerült a hiányolt 38-as TK.

Üzenet küldése a karakternek