| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. máj. 14. 9h:18' EZ A 376. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 377. játékheted kezdete: máj. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 3. KP: | energia fejlesztése 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
| kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+8 varázspont). 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [121,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
| kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+8 varázspont). 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+6 varázspont). 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 535 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [119,113] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [118,113] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
| m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a százfogú testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy megsebzett élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 659 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
| be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb és egy nagy bronzkulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. Eldobod az értéktelenné vált csontváz lord trófeát, és kinyersz egy alkalmas részeg kalandozó trófeát. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
| m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [114,113] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [38 pontot használtál fel, van még 3.]
| ek 328 2582 | t. energia kisütése: 328 2582 |
| * 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 4. BP: | használod a 135. tárgyat |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY)Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
| Erő: | 21 | Szint: | 18 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
| IQ: | 20 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
| Ügyesség: | 27 | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
| Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 268/140 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 29 (31) | Varázspont: | 156/2 | Pénz: | 1606 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 7/0 | Pszi pont: | 14/3 | EFejl: | 10 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 20 | vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 2 |
| lőfegyverek: | 16 | dobófegyverek: | * 20 | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. lopás: | 7 |
| 4. mászás: | 7 | 5. csapdakészítés: | 12 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
| 7. gyógyítás: | 41 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 11 |
| 10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 13 | 12. taumaturgia: | 11 |
| 13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 1 | 15. harcművészetek: | 17 |
| 16. zene: | 12 | 17. szörnyismeret: | 4 | 18. pszi: | 2 |
| 19. zárnyitás: | 3 | 20. vadászat: | 7 | 21. bányászat: | 10 |
| 22. főzés: | 7 | 23. csapatmunka: | 2 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
| gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
| karmos tankány (#137) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
| Összsúly: 66.43 kg | Megterheltség: 116% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
| Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bumeráng (#249) | 3 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 6 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kristálygömb (#265) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
| 2 | ubuk tüske (#131) | 1 | zöld üveg (#82) | |||||