172. forduló, 174. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 26. 9h:45'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,74] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 49. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 moa obszidiánt (50 arany kikiáltási áron), 1 moa rubint (120 arany kikiáltási áron), 5 kvazárt (500 arany kikiáltási áron), 1 térhajlító kavicsot (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+56 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy vasszervezet varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 10 510 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 252.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Ebben a körben már csak 24 TU-t válthatsz át: Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 120 TVP-t. [-24 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 372.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

bb 152 138 108 beraksz a bankba a 152. tárgyat (138 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 3 ubuk dobónyílat. Beraksz a bank széfjébe 12 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(119,74) a 175. labirintus bejárata

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 362.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 357.]

m 2 8 1 mozogsz keletre, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,74] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [119,73] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [120,72] A dombság átmegy hegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy nómenklatúra!

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Ez egy bányarém!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bányarém jobb vállát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bányarém fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a bányarém jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bányarém csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 1 mélysötét rubinkövet. (ld. enc.) A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar felderítő. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1769 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 61, gyógyulás: 9, összesen: -52 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.) [47 pontot használtál fel, van még 310.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(119,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(119,74) a 175. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(120,72) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), bányarém (#7083), érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: ő volt Perbit. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Abdullal. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: stratéga. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy tleikan főbíra trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, te dobsz először: négyes. Ellenfeled egy hármast gurít. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 10 aranyat. (Önanalízis: +1% szerencsejáték.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Liallannal. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Egy gyermek van vele. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 300.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 24 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vörös rakolits testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő és egy fekete gyöngy. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

[75 pontot használtál fel, van még 225.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +87 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 6 8 1 mozogsz nyugatra, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,72] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elhagyott bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [120,71] Továbbra is alacsonyhegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 ubuk dobónyílat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Fairlight templom van. Elteszed a látcsövet.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,70] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

[47 pontot használtál fel, van még 178.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(120,71) mély szakadék (#154), Chara-din rúnaköve, púpos burástya (#92), érclelőhely
(120,72) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), bányarém (#7083), érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133)
(121,70) oltár, érclelőhely

[72,59] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 póklábat 1 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,70] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,69] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 fabontót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [123,68] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bibircsók-óriás. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 754 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy fekete griff!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete griff bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete griff bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a fekete griff bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 vaskulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [71 pontot használtál fel, van még 97.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[123,69] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [122,70] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ki-Nyú Vacc irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy ongóliant. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütögeted az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mallon botjával többször eltalálod az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted az ongóliant testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 111, gyógyulás: 18, összesen: -93 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +110 életerő.) [18 pontot használtál fel, van még 79.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. Odabent sötét honol. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 7 18 18 mozogsz 7 18 18
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-9 életpont sebződés a hideg miatt.)
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy rozmárember! (ld. enc.) Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rozmárember bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rozmárember jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 761 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +63 életerő.)
Lenyűgözve sétálsz el egy jégkürtő előtt. A leírhatatlan szépségű természeti látványosság szikrázva csillog, ahogy a körbeölelő fény teljesen átjárja a jéghideg felületét. [1. SZINT 5. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
Dideregve haladsz tovább. A jégfal földöntúli hideget áraszt magából, ahogy mozgás közben néhol hozzáér a kezed. Az érintésed nyomán megolvad a fal, majd egyből megfagy, ahogy elhúzod a kezed tőle. [1. SZINT 6. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy fagyféreg! (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fagyféreg testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fagyféreg testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a fagyféreg havas száját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-4 védettség). A fagyféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 884 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy rozmárember. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rozmárember testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a rozmárember testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 761 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Upsz, hirtelen megcsúszik az egyik lábad, és máris a hátsódra huppanva csúszni kezdesz lefelé. Megpróbálsz megmarkolni valamit, hogy megállítsd egyre gyorsuló mozgásodat, de hiába, mindenről lecsúszik a tenyered. Aztán néhány kanyar után az alsóbb szintre érkezel, ahol a talaj végre újra vízszintes. [1. SZINT 7. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.)
A jégbe vájt folyosó derékszögben elkanyarodik. [2. SZINT 4. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.)
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy terembe lépsz. Csak az oldalt nyíló ajtón lehet továbbjutni, mely felett csodálatos kristály boltívet látsz. [2. SZINT 5. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +60 életerő.) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 12 púderkő [*] és 4 pular kristály. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy hosszú folyosó végébe érkeztél. Legalábbis amit a téged körbeölelő halvány fény belsejéből látni lehet, ezt sejteti. [2. SZINT 6. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
Mélyeket lélegzel a hideg levegőből, szinte bele is sajdul a tüdőd. Soha nem hitted volna, hogy valaha ennyire vágyni fogsz a napkorong látványára. [2. SZINT 7. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.)
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Bár egy terem a következő, ahova belépsz, mégsem olyan, mint a többi ezen a helyen. Középen keskeny jégpalló ível át a szemben lévő ajtóig, méghozzá egy fodrozó kis tavacska fölött, mely amúgy a terem egészének az alapja. A különös híd nem néz ki túl vastagnak, jobb lesz, ha óvatosan kelsz át rajta. Először arra gondolsz, a holmidat itt hagyod, ezen az oldalon, de aztán meggondolod magad - még a végén nem találnád itt őket, amikor visszajössz. Szóval óvatosan, de szerencsére sikeresen, és cuccostul átkelsz az ingoványos jégpallón. [2. SZINT 20. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A következő terem, ahova belépsz, tartalmaz számodra valami érdekeset. Derékmagasságban, a falakat körben különös jelek, talán rúnák tarkítják. Arany fényű tintával írhatták oda őket, mindesetre épségben megmaradtak a jeges falfelületen. Megvizsgálgatod őket közelebbről, és némi szabályszerűséget fedezel fel az ismétlődésükben. Ah, lehet hogy csak egy fránya sorminta az egész? [2. SZINT 19. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagyelementál. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyelementál egyik csápját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fagyelementál jéghideg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a fagyelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a fagyelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A fagyelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1695 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +64 életerő.)
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT] (-8 életpont sebződés a hideg miatt.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 troll csont. Felpakolsz.
Továbbmész. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A terem, ahova most léptél, leginkább egy lomtárra emlékeztet. Hevenyészve szétdobált, ripityára tört szekrények, és egyéb fából készült bútorlapok hevernek mindenfelé. A sarokban egy valamennyire ép ágy áll, bár hiányzó lábai miatt félig dőlt helyzetben. Mit kereshetnek ezek itt? Lehet, hogy ez a barlang nem volt mindig ilyen jeges, hanem Ghallaszülött lények lakták? [2. SZINT 18. PONT] (-11 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fagyféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyféreg havas száját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fagyféreg havas száját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a fagyféreg havas száját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A fagyféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-4 védettség). A fagyféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 884 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

egy fagyférget pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a fagyféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fagyféreg testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a fagyféreg fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A fagyféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 884 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
[65 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 15 13 12 mozogsz 15 13 12
A nyugatra hosszan elnyúló folyosó végében állsz. A padlón furcsa lábnyomokat fedezel fel. Mintha egy nagytestű troll jégbe olvadt lábnyomai lennének azok, de hogy hogy kerültek ide... hát azt homály övezi. [2. SZINT 17. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 3.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 13 spiritusz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 xirnox szivet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 8, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szőrös bozsó. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját töm magába a szőrös azuka. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÖTÉT RUBINKŐ (1699. TÁRGY)
Alig vetted észre ezt a rubinkövet, úgy megbújt a bányajárat sötétjében. Talán épp a mélysötét színének köszönhető, hogy a bányászok nem vitték magukkal, merthogy nem vették észre. Talán még értékes is lehet, de ezt csak egy ékszerész tudná neked megmondani.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

ROZMÁREMBER (643. SZÖRNY)
Biztos, hogy abban a pillanatban, amikor ez a humanoid testalkatú, rozmárfejű torzszülött a világra jött, az univerzum összes istene hátat fordított a világnak, az örök jég és fagy birodalmának, ahol ez a lény született. Borzasztó még ránézni is, két karjainak hosszúságát meghaladó méretű szemfogát alig bírja megtartani, ezért állandóan görnyedten jár. Persze a szomorú tekintetében ülő kínok ellenére nem a sajnálat a helyén való érzés, ami egy kalandozót elönthet a vele való találkozáskor, hiszen aki elérzékenyül, könnyen egy lándzsával átdöfve találhatja magát, mélyen eltemetve a hó alatt. A rozmárember vérszomjassága nem ismer könyörületet, minden mozdulatát az életben maradás vezérli, bármilyen nyomorúságos is az. Lehet, hogy a legemberségesebb az ettől való megfosztás lenne?

FAGYFÉREG (640. SZÖRNY)
Az örök jég és fagy létsíkjáról érkezett szörnyek legundorítóbbika lehet ez a szörnyen nagyra megnőtt, hernyószerű csúszómászó. Tömzsi lábak hordják előre bundás szelvényekből álló testét, melyek piciny karomban végződnek, hogy még a legcsúszósabb területeken is minden különösebb nehézség nélkül képes legyen előrehaladni, előre az ismeretlen céljai felé. Ha pedig ebben bárki megpróbálná megakadályozni, tudja mi a teendő. Fűrészfogait kivillantva rögtön támadásba lendül, és már az első cseppet sem lomha rohammal megpróbálja ledönteni átfagyott ellenfelét a lábáról. Ha pedig ez sikerült, nincs az az áldozat, aki képes lenne ezután még újra talpra állni.

FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztő hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb időjárási körülmények között is elég feltűnő. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztető aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élő dolog egycsapásra megszűnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekből halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia püspöke vagy. Papi hited: 195. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 35 (44) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 30 Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 23/34 év
Egészség: 17 Életpont: 306/278 Jellem: jó (473) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 663/178 Pénz: 23425 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 56/9 Pszi pont: 110/36 EFejl: 30
Eddig összesen 1917 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21605 TP-t kaptál. Jelenleg 1094526 TP-d van. A következő szinthez még 105474 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, varkaudar iszákos. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 8990 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/100 (+12%) ütőfegyverek: *26/101 (+4%) lőfegyverek: 24/90 (+16%)
dobófegyverek: 16/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 42/75 (+5%) 3. mászás: 8/86 (+17%)
4. csapdakészítés: 13/6 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/53 (+5%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 22/43 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 12/40 (+6%) 11. taumaturgia: 23/48 (+17%) 12. szerencsejáték: 2/62 (+1%)
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 10/56 15. szörnyismeret: 24/22
16. pszi: 17/73 (+7%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 19/11 (+113%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 837 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 drótszőr (#37)
7 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 11 nyílvessző (#108)
1 pókláb (#1378) 13 spiritusz (#170) 2 ubuk dobónyíl (#138)
8 vasérc (#152) 197 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 3 fabontó (#106) 1 fűszertartó (#210)
2 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 1 mélysötét rubinkő (#1699)
1 mocsári penke (#148) 4 pular kristály (#239) 1 rakolits por (#669)
2 rozmárfog (#1069) 1 troll csont (#704) 5 ugh méreg (#166)
1 vaskulcs (#183) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,70) oltár, érclelőhely, érclelőhely
(122,69) mély szakadék (#154), érclelőhely
(122,70) manaelementál (#290), a 124. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, ongóliant (#159), rozmárember (#643), fagyféreg (#640), fagyelementál (#644)
(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), fekete griff (#107), érclelőhely
(123,69) Fairlight oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek