171. forduló, 173. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 25. 15h:05'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,74] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+56 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 882. hetének nyerőszámai: 2, 16, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy esszenciavédelem varázs hatalmát. Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

bb 153 152 1113 beraksz a bankba a 153. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 4 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

hu 555 8 1378 hulladék: 555 8 1378
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csatabárdot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz póklábat. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

hu 704 651 705 hulladék: 704 651 705
Hulladék, ezért nem gyűjtesz troll csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rinóbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kobudera csontot. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

hu 300 14 239 hulladék: 300 14 239
Hulladék, ezért nem gyűjtesz cru formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 314.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(119,74) a 175. labirintus bejárata

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 304.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 299.]

m 2 8 1 mozogsz keletre, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,74] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [119,73] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll.

Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [120,72] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy nómenklatúra!

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra bal oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe tömzsi testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a renegát törpe testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2211 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 8 vasércet. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 249.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(119,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(119,74) a 175. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(120,72) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), renegát törpe (#7085), érclelőhely

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy jósda (577. épület.). Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: ő volt Perbit. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: stratéga. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy tleikan főbíra trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Abdul. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Te dobsz először, hatos. Ellenfeled kockáján egy négyes látható. Nyertél! Ideje bezsebelni a hasznot, 10 arannyal lettél gazdagabb. (Önanalízis: +1% szerencsejáték.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz Liallannal. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Egy gyerek van vele! Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

be 497 5 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. (-1 IQ, permanensen, ah!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 72 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (67 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal vállát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 201, gyógyulás: 13, összesen: -188 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 214.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +115 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 6 8 5 mozogsz nyugatra, északra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,72] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elhagyott bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,71] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Felfedeztél egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet bal csápját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 szöges bőrpajzsot. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Fairlight templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [119,72] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 176.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(119,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, érclelőhely
(120,71) mély szakadék (#154), Chara-din rúnaköve, mosolygó rettenet (#97), érclelőhely
(120,72) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), renegát törpe (#7085), érclelőhely

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 cru formázó mintát 25 aranyért, 1 csatabárdot 22 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 kobudera csontot 4 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 3 póklábat 3 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 1 rinóbőrt 5 aranyért, 5 sünmedve tüskét 5 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 troll csontot 4 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,72] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [118,73] Még mindig dombos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,74] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.

[30 pontot használtál fel, van még 136.]

be 175 bemész a 175. titkos labirintusba
Érdekes, hogy semmilyen hang nem szűrődik ki a barlangból. Mintha még a környéken élő madarak is elnémultak volna. Baljóslatú hely, az egyszer biztos. Beljebb óvakodsz. Odabent sötét honol. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. Dobogó szívvel indulsz előre. Odabenn minden ragacsosnak tűnik, a falakat pókháló borítja. Félő, hogy itt a közlekedés nem lesz túl egyszerű. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

lm 45 17 40 mozogsz 45 17 40
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP)
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP)
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [45. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [19. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 pókláb. Felpakolsz.
Haladsz előre. [17. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP)
Bekukkantasz a kis terembe. [16. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a szőrös pók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy kis szobába érkezel. [47. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) egy szőröspók testőr lakik itt. Itt csata lesz.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szőröspók testőr testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőröspók testőr puha testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 24, gyógyulás: 1, összesen: -23 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás szőröspók van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás szőröspók testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók puha testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 25 csepp ugh mérget. 1834 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}


Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [40. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP)
[66 pontot használtál fel, van még 43.]

lm 42 49 46 mozogsz 42 49 46
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [41. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) egy szőröspók testőr lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szőröspók testőr testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőröspók testőr egyik lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőröspók testőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +64 életerő.)
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] A pókhálóról kisebb nagyobb csomagok lógnak mindenütt. Még ezekben is botladozhatsz. (-2 TVP) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőröspók testőr van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szőröspók testőr testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a szőröspók testőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a szőröspók testőr egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szőröspók testőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a szőröspók testőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


Továbbsuhansz a folyosón. [41. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [48. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőröspók testőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szőröspók testőr testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőröspók testőr puha testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a szőröspók testőr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szőröspók testőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőröspók testőr van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szőröspók testőr testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőröspók testőr testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a szőröspók testőr förtelmes fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy szőrös pók! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók puha testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőrös pók van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrös pók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy pókkirálynő! (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pókkirálynő testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókkirálynő jókora potrohát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a pókkirálynő fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a pókkirálynő többször is megmar! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1872 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}


Ez itt a pókkirálynő barlangja! A csontokból, bőrcafatokból, és egy-két felszerelésdarabból ítélve sok kalandozó lelte már itt halálát! [49. PONT] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP) Megbotlasz valamiben: 1 méregtermő iszák (ld. enc.) és 30 arany. Felpakolsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 3.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 13 spiritusz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 remák szivet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 60 510 energia fejlesztése 60
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 2, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szőrös bozsó. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját töm magába a szőrös azuka. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

PÓKKIRALYNŐ (7079. SZÖRNY)
A szőröspók kolónia szíve, lelke, és lényege testesül meg a pókkirálynőben, aki mind súlyban, mint erőben messze meghaladja a fajtársait. Még szerencse, hogy jelentős méreteihez meglehetős lomhaság társul, különben esélyed sem volna ellene. Altalában a kolónia által közösen készített irdatlan háló középpontjában gubbaszt, és szinte megállás nélkül táplálkozik. Az élelem elejtésével nem kell foglalkoznia, testőrei, és "gyermekei" bőven tálalják elé a félig még élő, de félig-meddig már előre emésztett táplálékot. Ha nem akarod ilyen csúfosan végezni, azt ajánlom, szúrófegyvert válassz ellene!

MÉREGTERMŐ ISZÁK (1666. TÁRGY)
Első pillantásra csak egynek tűnik a kavadulebenyből készített számtalanból, ha azonban alaposabban megnézed, rögtön észreveszed a különbséget. Pl. hogy a tárgy bőrborítása csillog és érintésre langyos. Mágikus eredetre gyanakszol. Biztos valamelyik kalandor hagyta el e becses kincset, amikor hozzád hasonlóan próbát tett ebben a labirintusban. A kalandozás íratlan szabálya alapján a méregtermő iszák mostantól a tied, nem szükséges visszaszolgáltatnod eredeti tulajdonosának (amúgy sem tudnád, kit kell keresni). Amíg nálad van, a következőt fogod tapasztalni: az iszák minden forduló elején megtelik pár cseppel valamilyen méregből (hogy melyikből, azt sajnos nem tudod befolyásolni). Ha el tudod azt rakni (van tartód hozzá), jól jártál, ha azonban nem, kénytelen leszel az iszák tartalmát a földre önteni, hogy a tárgy újabb adag mérget termelhessen. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia püspöke vagy. Papi hited: 195. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

Erő: 35 (44) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 30 Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 23/34 év
Egészség: 17 Életpont: 306/268 Jellem: jó (472) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 663/282 Pénz: 23503 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 56/34 Pszi pont: 110/0 EFejl: 30
Eddig összesen 1899 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16501 TP-t kaptál. Jelenleg 1072921 TP-d van. A következő szinthez még 127079 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, varkaudar iszákos. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 8990 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/88 (+16%) ütőfegyverek: 26/97 (+7%) lőfegyverek: 24/74 (+11%)
dobófegyverek: 16/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 42/70 (+5%) 3. mászás: 8/69 (+7%)
4. csapdakészítés: 13/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/48 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 22/43 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 12/34 (+6%) 11. taumaturgia: 23/31 (+17%) 12. szerencsejáték: 2/61 (+1%)
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 10/56 15. szörnyismeret: 24/22
16. pszi: 17/66 (+20%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 17/98 (+99%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 877 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 cru formázó minta (#300) 1 csatabárd (#555)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsszárny (#652) 1 ezüst karkötő (#158)
2 gromak bőr (#268) 3 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
29 kaja (#2) 1 kobudera csont (#705) 2 mocsári penke (#148)
1 obszidián függő (#195) 8 pirkit (#153) 2 pókláb (#1378)
2 pular kristály (#239) 1 rinóbőr (#651) 13 spiritusz (#170)
5 sünmedve tüske (#14) 1 szöges bunkó (#8) 1 tankány karom (#237)
1 troll csont (#704) 1 varkaudar csont (#1113) 3 vashegyű nyíl (#176)
17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
150 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 méregtermő iszák (#1666)
1 remák szív (#264) 1 szöges bőrpajzs (#66) 57 ugh méreg (#166)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 34. jellempróba, érclelőhely
(119,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, érclelőhely
(119,74) a 175. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, szőrös pók (#100), szőröspók testőr (#7078), óriás szőröspók (#7076), pókkirálynő (#7079)

Üzenet küldése a karakternek