TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. szept. 11. 9h:19'
EZ A 480. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
481. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
|
VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI
28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,33] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol I.Q. Howarddal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy merénylő köpenyét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy trakuun lidérc trófea, egy Bropxat trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Megszólal: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ryuku csizmát (101 arany kikiáltási áron), 1 ryuku csizmát (102 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku csizma (eladási ár: 1151 arany, ebből a kezelési költség: 92 arany), 1 ryuku csizma (eladási ár: 1202 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany) ellenértékét.
A 14. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yarea. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 19. napon összefutsz Analothával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy óriás fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy Nap bírája trófea, egy quwarg bölcs trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Egy vidáman csipogó hófehér galamb kíséri. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+4 életpont gyógyulás.)
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 20. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, piros szemű, rövid bajszú troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ősi kígyóbőr övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt, egy uglaok szögescsizmát, egy uglaok vállvédőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy vtoeken döntőbíra trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Deirra the Dark. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
A 21. napon ismét találkozol Analothával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+4 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 24. napon összefutsz Khossus del Maullal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját és egy uglaok páncélt visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Rettegés Ura trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 24. napon összeakadsz Neal Syrrus-Derrával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 25. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy hókeresztet, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét és egy teriádbőr karkötőt visel. Ruházatát egy bosszantó apróság trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy csillagapród cipeli. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve A Tűzhajú. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
A 26. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A gyógyítók rendjének veterán varázsló rangú tagja. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Lordac kesztyűjét, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg ölész trófea és egy quwarg gigász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 26. napon összeakadsz egy barna hajú, zöld szemű, körszakállas törpe férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Auráját mágikus vihar övezi. Egy hósárkánybőr csizmát, egy Dühöngő nadrágját, egy díszes tunikát, egy Morgan sipkáját, egy moa munkáskesztyűt, egy szirén köpenyét, egy Sshreakza amulettjét és egy ősplazmát visel. Fegyverzetét egy Ylgoroth trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Moonstruck. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Khossus del Maul, Chaotic Sunstroke, Neal Syrrus-Derra, Emella a Bombázó, Deirra the Dark, I.Q. Howard, Moonstruck és Analotha. Chaotic Sunstroke bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Megbízótok idegesen toporog, alig várja, hogy túl legyen már ezen az egészen. Emella a Bombázó megnyugtatja, hogy nem kell veletek tartania, elegendő, ha a jutalom dukátokról gondoskodik, a szellemirtást pedig bízza csak rátok. Berenghar ettől a kijelentéstől egyáltalán nem lett nyugodtabb. De legalább magatokra hagy benneteket. Bevonultok a raktárba, és belülről bezárjátok az ajtót, aztán a hatalmas bálák közt, egy üres területen, a földön törökülésben elhelyezkedtek. Alaposan kibeszélitek, hogy mit is kellene csinálni. Mindegyikőtöknek van némi halvány elképzelése erről a szeánszról, ezért nincs más dolgotok, mint ezeket a terveket összevetni. Az már most biztosnak látszik, hogy mindenkinek maximális teljesítményt kell nyújtania a pszi szakértelem terén. Mind lehunyt szemmel koncentráltok, és csak úgy, próbaképp egy rögtönzött mentál-hálóval megpróbáljátok összekapcsolni a tudatotokat. Könnyedén, rutinosan összekapcsoljátok az elméteket, és egy pillanat múlva máris készen áll a miniatűr, ideiglenes közös-tudat! Eddig megvolnánk, a teszt sikerült. Lássuk mindenki elhozta-e a fókuszt? Hát persze! Gyorsan előhalászol a zsákodból egy lélekesszenciát, összpontosítasz, és akaratoddal máris formázni kezded a képlékeny matériát. Eddig minden rendben, de csak most gondoljátok végig, mit is mondott a varázsló ismerősötök múltkor: azt mondta, hogy legalább hat mentalista szükséges a szertartáshoz! Természetesen ez nem lehet probléma, nem vagytok ti kezdő amatőrök. Pontosan tudjátok, hogy egy efféle szertartásban a résztvevők létszáma az egyik legfontosabb kritérium. Az esszenciák lassan teljesen feloldódnak a mentáltérben, és amellett, hogy bármilyen túlvilági lény megidézésében segítenek, az elmétek körül egyfajta lélekvédő hálót is alkotnak. Enélkül esztelenség volna hozzáfogni az idézéshez. A hevenyészet tudathálón keresztül lassan egyűvé áramoltatjátok elmétek energiáit. Tudatotok összekapcsolódik, és pszi energiáitokat egybeöntitek. Te 133 pszi pontot költesz el. Khossus del Maul 134, Chaotic Sunstroke 134, Neal Syrrus-Derra 134, Emella a Bombázó 133, Deirra the Dark 133, I.Q. Howard 133, Moonstruck 133, Analotha 133 pszi ponttal erősíti a tudathálót. Minden csepp energiátokat felhasználjátok, aztán szólítgatni kezditek az ismeretlen entitást. Veszedelmes próbálkozás, hiszen a mentáltér és az anyagi sík közti határmezsgye most hártyavékonnyá vált! Akármilyen asztrálszörny, vagy más ocsmányság rátok támadhat, nem csak a raktárban garázdálkodó kísértet! És igen, hamarosan meg is jelenik kettő közülük.
Chaotic Sunstroke-kal, Emella a Bombázóval és Moonstruckkal vállvetve harcolsz. Ellenfeletek egy pszionikus entitás! Chaotic Sunstroke védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. Emella a Bombázó mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Emella a Bombázó szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést rak fel. Moonstruck hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot.
Chaotic Sunstroke ellenfelére puha ütés varázslatot lő. Semmi hatás! Emella a Bombázó néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy őstűz. 88 életpontot sebzett. Emella a Bombázó üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 1908 életpontot sebzett. Az ellenfél speciális támadást alkalmaz: Chaotic Sunstroke agyán egy fehérál.roncsolása pszi hatás fut keresztül. 226 életpontot vesztett. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat, ami Chaotic Sunstroke-ot célozza. A támadása hatástalan volt.
Chaotic Sunstroke vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. Emella a Bombázó lő a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedék. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Ez mellément. A szörny Chaotic Sunstroke felé fordul, s - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Társad felkacag - nem hat rá a gonosz praktika.
Ököllel Chaotic Sunstroke többször eltalálja a pszionikus entitás testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Chaotic Sunstroke néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy tűzkéz. 327 életpontot sebzett. Emella a Bombázó néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy nekromanta csókja. 277 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Emella a Bombázó támadását elkerülte az ellenfél. Oopssz, ez mellément! Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd Chaotic Sunstroke felé küldi. Nem hatott rá. Az ellenfél speciális támadást alkalmaz: Chaotic Sunstroke agyán egy fehérál.roncsolása pszi hatás fut keresztül. 247 életpontot vesztett. A pszionikus entitás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4579 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Emella a Bombázó kutat át a szörnyet. Talál valamit Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 2994, összes sebződés: 473}
Chaotic Sunstroke, Emella a Bombázó, Vidám Szalmaszál és Moonstruck egy pszionikus entitás fölött diadalmaskodott. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +114 életerő.) Szerencsére ezek csak közönséges pszionikus entitások voltak! Bármikor összefuthat velük egy hasonszőrű kalandozó a távoli Árnybirodalmak területén. A ti kísértetetek valami más lesz. Tovább szólongatjátok, miközben érzitek, hogy az egyűvé koncentrált energia vészesen csökkenni kezd! Már-már feladnátok, mikor a bálák közt mocorgás kél.
Khossus del Maullal, Chaotic Sunstroke-kal, Neal Syrrus-Derrával, Emella a Bombázóval, Deirra the Darkkal, I.Q. Howarddal, Moonstruckkal és Analothával együtt indulsz küzdelemre. Egy fertőzött entitás lesz az ellenfél! Khossus del Maul elmormol egy agytaposás varázslatot.
Chaotic Sunstroke néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötte. Neal Syrrus-Derra felkészül az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Emella a Bombázó felkészül az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Deirra the Dark felhúz egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. I.Q. Howard egy pszi-acéltorony felrakásával nyit. Moonstruck gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot. Analotha egy fizikai pajzs varázslattal készül a csatára. Analotha felhúz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia...
Khossus del Maul egy kiszáradás varázslatot dob az ellenfélre. A lény immúnis erre a varázslatra! Chaotic Sunstroke ellenfelére puha ütés varázslatot lő. A lény immúnis erre a varázslatra! Neal Syrrus-Derra koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1062 életpontot sebzett. Emella a Bombázó pszi támadást indít: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 1100 életpontot sebzett. Deirra the Dark egy Asylux csapdája varázslattal köszönti a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! I.Q. Howard támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre bo'adhun csapás varázslatot lő. A lény immúnis erre a varázslatra! Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Khossus del Maul felé egy pszi ragyogás. 112 életpontot vesztett. Társad kábán tántorogni kezd. Egy pukk varázslatot dob felétek a másik. 10000 életpontot vesztettél. Véged! {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 10000, gyógyulás: 0, összesen: -10000 ÉP, összes sebzés: 2882, összes sebződés: 30246}
Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... Megmentett a halálkapu (+9967 életpont).
Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk. Teljesen kimerültetek, és a pszi-energiátok is felemésztettétek, de diadalmasan álltok a legyőzött entitás felett. Ez a borzalmas szörnyeteg addig zabált volna, míg mindent fel nem habzsolt volna a környéken, hisz mindkét világban létező, feneketlen gyomra sosem tud megtelni. Mikor kinyitjátok a raktár ajtaját, és beengeditek Berenghart, megkönnyebbülése szinte leírhatatlan. Megszemléli a bestia áttetsző, zselészerű maradványait, aztán elégedetten átnyújtja jutalmatokat, némi aranyat és pár tárgyat, amivel a közelmúltban kereskedett, és a nyakán maradt. Az osztozás után neked 1 elmevédő kristály (ld. enc.), 1 lélekkő (ld. enc.), 6 extra takarmány és 389 arany jut. (Khossus del Maul 1 elmevédő kristállyal, 1 lélekkővel, 1 bőrkantárral, 5 extra takarmánnyal és 389 arannyal , Chaotic Sunstroke 1 elmevédő kristállyal, 1 lélekkővel, 6 extra takarmánnyal és 389 arannyal , Neal Syrrus-Derra 1 elmevédő kristállyal, 1 lélekkővel, 6 extra takarmánnyal és 389 arannyal , Emella a Bombázó 1 elmevédő kristállyal, 1 lélekkővel, 1 bőrkantárral, 5 extra takarmánnyal és 389 arannyal
, Deirra the Dark 1 elmevédő kristállyal, 1 lélekkővel, 6 extra takarmánnyal és 389 arannyal , I.Q. Howard 1 elmevédő kristállyal, 1 lélekkővel, 1 kulcsgenerátorral, 5 extra takarmánnyal és 389 arannyal , Moonstruck 1 elmevédő kristállyal, 1 lélekkővel, 6 extra takarmánnyal és 388 arannyal , Analotha 1 elmevédő kristállyal, 1 lélekkővel, 5 extra takarmánnyal és 389 arannyal lett gazdagabb.) Megérte a fáradozást! Gazdagabbak lettetek némi tapasztalattal és aranydukáttal, és persze lesz miről dicsekedni a fogadóban, a haveroknak. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 10000 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 254.]
I.Q. Howard, amikor összefutottatok, adott neked egy császári kesztyűt (ld. enc.).
Khossus del Maul, amikor találkoztál vele, adott neked egy sötét tekercset.
Emella a Bombázó egyszer odajött hozzád, és adott neked 5 sáfrányport, 4 elkarog szőrt, 3 medúzacsápot (ld. enc.) és egy rakolits port.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked egy párducbőr pénztárcát. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-76 életerő.) Sürgető álmot látsz: 11 manakristály, 100 sötét ital... - számolgatod. Honnan kerítsem elő neki ma estig? Nagyon nem lenne jó, ha csalódnia kellene benned... Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+297 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 829. hetének nyerőszámai: 30, 19, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy őrült varázsló nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 257.]
| * 1. KP: |
t. energia kisütése: 273 9 219 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 257.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 255.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 253.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 251.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 249.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 247.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 247.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
128 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 245.]
| * 5. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 244.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 238.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
| h 211 |
használod a 211. tárgyat |
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]
| h 211 |
használod a 211. tárgyat |
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]
| h 211 |
használod a 211. tárgyat |
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 253.]
| h 211 |
használod a 211. tárgyat |
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 258.]
| h 211 |
használod a 211. tárgyat |
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 263.]
| vv 73 73 73 |
elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]
| fkt 429 20 1 |
felt. készítesz a 429. tárgyat (20 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
| a 56 3489 55 |
átadod az 56. tárgyat a 3489. kalandozónak (55 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 18 mákrózsa virágot Analotha részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
| a 415 2828 11 |
átadod a 415. tárgyat a 2828. kalandozónak (11 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Khossus del Maul részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
| a 2 1803 1 |
átadod a 2. tárgyat az 1803. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kaját I.Q. Howard részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
| aa 209 304 416 |
átadod a 209. tárgyat a 304. tárgyat a 416. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 8 szuperkötelet I.Q. Howard részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kőszemet I.Q. Howard részére. Ok, sikeresen átadtál 1 teknőcteknőt I.Q. Howard részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
| aa 199 212 938 |
átadod a 199. tárgyat a 212. tárgyat a 938. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 4 karbin plazmát I.Q. Howard részére. Ok, sikeresen átadtál 2 dorony tüdőt I.Q. Howard részére. Ok, sikeresen átadtál 17 bahrot bőrt I.Q. Howard részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
| aa 1170 1139 165 |
átadod az 1170. tárgyat az 1139. tárgyat a 165. tárgyat |
Ok, sikeresen átadtál 18 fűszerkeveréket I.Q. Howard részére. Ok, sikeresen átadtál 1 sámán gyógykenőcsöt I.Q. Howard részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót I.Q. Howard részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
| v 1 9999 10 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]
| ek 180 4 |
t. energia kisütése: 180 4 |
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+4 TU). [28 pontot használtál fel, van még 215.]
| ef 6 |
energia fejlesztése 6 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 1487 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 155.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csataremák. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
Találkozol Crysaniával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy optiri agysisakot, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy natharion gömböt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Quwargamanga trófea, egy taalru trófea és egy Bufa hírnöke trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zúgószél. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Bossyval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Dühöngő nadrágját, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg köpenyt, egy kyorg vállpántot, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Meglepődve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[13 pontot használtál fel, van még 142.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 139.]
| kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök bal vállát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval eltalálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 18, gyógyulás: 38, összesen: +20 ÉP}
Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zombilapítóval megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 40, gyógyulás: 35, összesen: -5 ÉP}
Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar íjász támad rád.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 54, gyógyulás: 35, összesen: -19 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar jön feléd.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 92, gyógyulás: 51, összesen: -41 ÉP}
Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv, egy bronzhegyű nyíl és egy varkaudar csizma. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 94.]
| m 8 1 |
mozogsz északra, északkeletre |
[199,111] Az erdőt síkság váltja fel. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy megsebesített manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 12, gyógyulás: 141, összesen: +129 ÉP}
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy borzalmas varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval megütöd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 21, gyógyulás: 38, összesen: +17 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [200,110] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [26 pontot használtál fel, van még 68.]
| be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 381 519 |
leírod az 1803. kalandozónak a 381. szörnyet az 519. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Dornodon avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 382 520 |
leírod az 1803. kalandozónak a 382. szörnyet az 520. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Raia avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tharr kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 464 537 |
leírod az 1803. kalandozónak a 464. szörnyet az 537. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hótarantula. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Zu'lit tarsolyát. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 628 653 |
leírod az 1803. kalandozónak a 628. szörnyet a 653. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varkaudar tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 637 668 |
leírod az 1803. kalandozónak a 637. szörnyet a 668. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jegesmedve. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sáska amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 639 683 |
leírod az 1803. kalandozónak a 639. szörnyet a 683. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy veszett rozmár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) elf tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 640 707 |
leírod az 1803. kalandozónak a 640. szörnyet a 707. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagyféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 645 832 |
leírod az 1803. kalandozónak a 645. szörnyet a 832. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dermesztő lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápabőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 746 834 |
leírod az 1803. kalandozónak a 746. szörnyet a 834. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csontlepke. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ogre övet. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 1803 755 836 |
leírod az 1803. kalandozónak a 755. szörnyet a 836. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csodabogár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Sshreakza amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 2428 446 306 |
leírod a 2428. kalandozónak a 446. szörnyet a 306. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy veszett gorilla. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 2428 553 566 |
leírod a 2428. kalandozónak az 553. szörnyet az 566. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pszionikus entitás. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 2428 628 569 |
leírod a 2428. kalandozónak a 628. szörnyet az 569. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Martian tekercsét. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 2428 650 584 |
leírod a 2428. kalandozónak a 650. szörnyet az 584. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagymágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mópat tetemet. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| in 2428 691 590 |
leírod a 2428. kalandozónak a 691. szörnyet az 590. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar katona. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dentor szüttyőt. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
| tf 4 10 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 58.]
| tf 4 10 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.]
[10 pontot használtál fel, van még 48.]
| tf 4 10 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.]
[10 pontot használtál fel, van még 38.]
| szk 778 |
keresed a 778. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
| * 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 33.]
| * 2. BP: |
t. energia kisütése: 273 2 231 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
| * 3. BP: |
t. energia kisütése: 244 2 |
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
| * 4. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
| * 5. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 3 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 22, 23.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CSÁSZÁRI KESZTYŰ (723. TÁRGY)
Micsoda ősi relikvia! A nyulak módjára szaporodó purifikátorok felett istenekként uralkodnak a purifikátor császárok, ezek az óriásira nőtt intelligens egyedek. Azonban még közülük is, százból, ha egynél megtalálható ez az ős-purifikátor hájból készült szent ereklye. Viselésekor 6-ot ad a pusztakezes sebzésedhez, és 4-et a védettségedhez. |
MEDÚZACSÁP (703. TÁRGY)
Néha egy partravetett medúza teteme még elég ép ahhoz, hogy lemetszd a csápját. Mivel a medúza testének nagy része víz, a rongyba, amibe tekered, csak egy kis nyálka szokott maradni - de talán ez is elég lesz bizonyos mágikus rítusokhoz. |
ELMEVÉDŐ KRISTÁLY (1603. TÁRGY)
Ez a hosszúkás, keskeny kristály csupa él, csupa szöglet. Akárhonnan vizsgálod, semennyire sem szimmetrikus, valahogy mégis szabályosnak, tökéletesnek látszik. Mágikus kisugárzása egyáltalán nincs, de ha mentálszemed rányitod, szinte megvakít a belőle áradó hihetetlen pszi-energia. Sajnos fogalmad sincs róla, hogyan lehetne hasznosítani ezt a tárgyat, de persze azért megőrzöd, hátha jó lesz valamire. A következő alkalommal, amikor egy szörny az érintésével tudatpontot vagy pszi-pontot szívna el tőled, menten meg fogod tapasztalni a kristály hatalmát: csak feleannyi mentális energiát fogsz veszíteni, mint egyébként (ehhez semmit nem kell tenned, automatikusan működni fog). Sajnos a kristály minden közbeavatkozásakor veszít egy keveset az erejéből, és előbb-utóbb hasznavehetetlenné válik. A tárgy nem átadható. |
LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY)
Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható. |
KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.
| Erő: |
28 (39) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
28 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
80 kg |
| Ügyesség: |
28 (31) |
Védekezés: |
69 |
Menekülés: |
17 % |
Életkor: |
5/7 év |
| Egészség: |
25 (28) |
Életpont: |
390/428 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
34 (46) |
Varázspont: |
720/21 |
Pénz: |
6183 arany |
Kép. pont: |
10 |
| Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
169/68 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
8 |
Eddig összesen 996 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9092 TP-t kaptál. Jelenleg 925269 TP-d van. A következő szinthez még 74731 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
ősdentor,
orbitális mackósajt. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5368 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
11/48 |
ökölvívás: |
6/22 |
szúrófegyverek: |
7/36 |
| vágófegyverek: |
10/78 |
ütőfegyverek: |
26/73 (+8%) |
lőfegyverek: |
7/53 (+36%) |
| dobófegyverek: |
24/28 (+1%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
11/51 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
45/30 (+10%) |
3. lopás: |
1/0 |
| 4. mászás: |
11/89 |
5. csapdakészítés: |
16/53 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
2/10 |
| 7. gyógyítás: |
6/1 |
8. titkosírás: |
1/69 |
9. felderítés: |
17/92 (+25%) |
| 10. szörnyidomítás: |
8/8 |
11. teológia: |
53/65 (+28%) |
12. taumaturgia: |
37/32 (-994%) |
| 13. szerencsejáték: |
5/22 |
14. versengés: |
2/33 |
15. harcművészetek: |
3/17 |
| 16. szkanderozás: |
1/0 |
17. zene: |
6/76 |
18. szörnyismeret: |
24/24 (+26%) |
| 19. pszi: |
23/87 (+19%) |
20. zárnyitás: |
5/88 |
21. vadászat: |
1/20 |
| 22. bányászat: |
10/76 |
23. úszás: |
7/2 |
24. főzés: |
9/21 (+10%) |
| 25. csapatmunka: |
2/32 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
| szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2295.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(199,111) Raia oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), borzalmas varkaudar (#166)
(199,112) csataremák (#694), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), Crysania (1944. kalandozó), Zúgószél (2460. kalandozó), Bossy (3279. kalandozó), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689)
(200,110) márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2009.09.08 12:16 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 8531. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - A csillagapród képesség beszúrásakor a kőbőr (507) kiírása, és az új képességek enciklopédiája elcsúszott, ezeket javítottam.
- Bekerült a játékba átmenetileg egy kiíratás, amely a csaták végén kiírja a lőfegyver fejlődés esélyét ill. annak mértékét.
* Bekerült a 449,19-es mezőre egy új küldetésadó épület. A küldetéssorozat végrehajtása a császárvárosba való bejutáshoz szükséges.
* A hósárkány pajzs és a szerencse gyűrűje átadható lett, de a pajzs használatához minimum 45. szint kell, a gyűrű használatához min. 30. szint.