170. forduló, 172. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 14. 9h:22'
EZ A 476. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
477. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Auráját mágikus vihar övezi. Leah eljövendő papja. Egy ezüst gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy koponya szimbólumot, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy szánalmas pondró trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Adam. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah felszentelt papja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy umbatari bromag trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ősdentor trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din hittérítője. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy Chara-din fattya trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Sikerrel! Továbbmész.
Az 1. napon összeakadsz egy kontyos ősz hajú, barna szemű troll nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy bűbájlidérc trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Trollina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Arianne. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol Sakamoto Takumi val . Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon megintcsak összeakadsz Adammal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összeakadsz Kék sequator W.D.-vel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon összefutsz egy rövid ősz hajú, apró szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy hoarián bőrnadrágot, egy káosz szimbólumot, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy zafír fülbevalót, egy hoarián sarut és egy háború gyűrűjét visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy taalru trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mennydörgő. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
A 2. napon összefutsz Laria-ával. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lordok övét, egy Luthius karkötőjét, egy mentát koronát, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bosszantó apróság trófea, egy Baalgarmon szolgája trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy gyermek van vele. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-114 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+297 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 349.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 347.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 345.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
206 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 341.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 339.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 338.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 332.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

ek 180 8 t. energia kisütése: 180 8
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+8 TU). [56 pontot használtál fel, van még 271.]

ek 7 12 10 t. energia kisütése: 7 12 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 taumaturgia.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 271.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 268.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Zombilapítóval eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 26, gyógyulás: 35, összesen: +9 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következő kincseket találtad: 2 bronzhegyű lándzsa, egy rézsisak és egy nyu-shuriken. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 20, gyógyulás: 45, összesen: +25 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Zombilapítóval megcsapod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 44, gyógyulás: 43, összesen: -1 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 85, gyógyulás: 49, összesen: -36 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 21 arany, egy csontpálca és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 223.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted az ongóliant bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Zombilapítóval súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű, 24 arany, 3 vasérc és egy borostyán függő. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 125, gyógyulás: 111, összesen: -14 ÉP}

Találsz egy gránátkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy királyi őrsánc van. Elrakod a távcsövet. Találsz néhány eldobott tárgyat: 10 mákrózsa virág. Elteszed őket. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [200,115] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi őrsáncot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy tyrannoszaurusz rex. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +110 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,114] A síkságot ritka erdő váltja fel. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar katona. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy fekete lótuszt. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [89 pontot használtál fel, van még 134.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[199,113] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar vajákos ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy nőstény varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a nőstény varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-3 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a nőstény varkaudar bal vállát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,112] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar iszákos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +115 életerő.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Látsz egy bíborcserjét.
Találkozol I.Q. Howarddal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy merénylő köpenyét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy trakuun lidérc trófea, egy Bropxat trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Motyogni kezd: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Krissah Noriellel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr kisebb papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy aranyfecske trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din hittérítője. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy Chara-din fattya trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Sikerrel! Folytatod utadat.
Találkozol Mennydörgővel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Chara-din eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy káosz szimbólumot, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy taalru trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy karmos tankány. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[36 pontot használtál fel, van még 98.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő. 1681 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr támad rád.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr jobb karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával megütöd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a varkaudar hadúr jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany, 2 vasérc és egy aranytű. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál, egy era formázó minta, egy ezüst papi karkötő, egy fűszertartó és egy sámán gyógykenőcs. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 53.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,112) varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), I.Q. Howard (1803. kalandozó), Krissah Noriel (2481. kalandozó), egy árnymanó férfi, Mennydörgő (3793. kalandozó), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270)
(199,113) 255. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), 46. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), varkaudar vajákos (#690), nőstény varkaudar (#689)
(199,114) varkaudar katona (#691), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(200,115) 47. jellempróba, királyi őrsánc (#1140), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(201,116) ongóliant (#159), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), tündöklő szobor (#1587), 38. jellempróba, vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(202,117) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688)

[183,31] Lakott területre érkeztél.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 1 era formázó mintát 25 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 43.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,32] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight híveié. Ahogy a Lesz Vigasz néven ismert mulatóhely mellett sétálsz el, egy különösen dekoratív hölgyre leszel figyelmes, aki kedvesen rád mosolyog, majd feléd int, hogy lépj közelebb. Már szabadkoznál, hogy épp fontos küldetésben jársz, így sajnos most nem térhetsz be kártyázni, de a hölgy elmondja, hogy nem is ezért szólított meg, hanem mert az intézmény gazdája három belevaló kalandort keres alkalmi munkára, tehát ha van két társad, és szeretnétek egy kis pénzt keresni, gyertek vissza este, és beszéljétek meg vele a részleteket. (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)

Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 5 ezüst gyűrűt 30 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 3 aranygyűrűt 36 aranyért.
Összeakadsz Miss Re Bekával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy dal.kristálykesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Corel con Copredoccal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy Korrissh sisakját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[18 pontot használtál fel, van még 25.]

ve 143 3 megveszed a 143. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

a 143 2227 11 átadod a 143. tárgyat a 2227. kalandozónak (11 darabot)
Sajnos nincs nálad virág szimbólum. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[183,33] Folytatod sétádat a házak közt. A kereskedők raktárházai mellett visz az utad. Egyszercsak az egyik hatalmas takarmány-raktár ajtaja kivágódik, és egy kétségbeesett fickó rohan ki rajta. A tekintetén látod, hogy valami tényleg iszonyatossal találkozott odabenn. Odarohan hozzád, és alig találva a szavakat, nagy nehezen elmondja mit látott. Rutinos kalandor vagy, ezért nem éred be ennyivel. Alaposan kifaggatod. Megtudod, hogy ő Berenghar, és az övé ez a raktár. Extra takarmányt tárol itt, mégpedig a megnövekedett igényekre tekintettel, igen nagy mennyiségben. Napok óta dézsmálja a készleteket valami rémséges szörnyeteg, de eddig nem tudott rájönni, mi lehet az, és hogyan jut be a bezárt ajtón át. Minden bála, amibe belezabál a szörny, szinte azonnal megrothad, és használhatatlanná válik. Ráadásul iszonyú bűz marad hátra utána. Az imént végre szemtől-szembe is találkozott a bestiával, és fertelmes kísértetként írta le.
- Ha segítesz nekem, és elűzöd ezt a szörnyeteget, busásan megjutalmazlak! - ígéri.
Elgondolkodsz az ajánlatán, ígéred neki, hogy visszatérsz, aztán magára hagyod, és gyorsan utánajársz néhány lényeges kérdésnek. Kapcsolataidon keresztül megtudod, hogy a Berenghar által leírt lény valamiféle anyagiasult pszi-entitás lehet. Egy igen komoly szeánsz segítségével lehet csak elpusztítani, amit legalább hat személynek kell végrehajtania. Varázsló ismerőseid felhívják a figyelmed még arra is, hogy a mentális energiák fókuszálásához egy lélekesszencia is szükséges személyenként. Hm... Érdekes feladatnak ígérkezik! (20. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá.) A toborzóirodához érve kíváncsian benézel. Alig lépsz be, egy gnóm hivatalnok máris felkiált:
- Itt is van egy!
Meghökkenve nézel körül, te lennél az az egy? Biztosan, ha ő mondja. Nyílik egy ajtó és előlép a toborzást vezénylő nagydarab ember férfi.
- Remek - mondja. - Szükségünk van néhány kalandozóra egy nem éppen veszélytelen küldetéshez. Ha érzel magadban elég erőt, és ismersz még olyanokat, akik az önkéntesek közé tartoznak, hozdd el őket is. Holnap reggel itt lesz a vezető, akivel át kéne ruccanni Healfallba.
- Micsoda? A varkaudarok városába? - döbbensz meg.
Ő csak bólint. Elhagyod az irodát, és már azon töprengsz, kiket is hívhatnál magaddal. (42. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá.) Felfedeztél egy nekrofunt.

Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (762. épület.)
Belebotlasz valamibe: 1 bot. Magadhoz veszed. [18 pontot használtál fel, van még 7.]

hu 143 174 242 hulladék: 143 174 242
Hulladék, ezért nem gyűjtesz virág szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz harci kalapácsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

hu 270 294 282 hulladék: 270 294 282
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégszivet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 1803 762 1483 leírod az 1803. kalandozónak a 762. szörnyet az 1483. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kentaurusz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kalózcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 255 keresed a 255. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

tk 20 2227 többszemélyes kaland 20 2227
Nézzük, hányan érkeztek már meg: még senki. Most már csak várni kell! Amint Emella a Bombázó ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 16, 7.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 bot, 6 szuperkötél.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 312 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 171. fordulód.

Erő: 28 (39) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 69 Menekülés: 17 % Életkor: 5/7 év
Egészség: 25 (28) Életpont: 389/278 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 720/0 Pénz: 3646 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 169/206 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 991 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25991 TP-t kaptál. Jelenleg 901598 TP-d van. A következő szinthez még 98402 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, orbitális mackósajt. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5343 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 6/22 szúrófegyverek: 7/36
vágófegyverek: 10/78 ütőfegyverek: 26/65 (+25%) lőfegyverek: 7/17 (+40%)
dobófegyverek: 24/27 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/40 (+22%) 2. nyomkövetés: 45/20 (+18%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 11/89 5. csapdakészítés: 16/47 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 17/67 (+50%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 53/37 (+27%) 12. taumaturgia: 47/26 (+1009%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 6/76 18. szörnyismeret: 23/98
19. pszi: 23/58 (+1%) 20. zárnyitás: 5/88 21. vadászat: 1/20
22. bányászat: 10/76 (+11%) 23. úszás: 7/2 24. főzés: 9/11 (+10%)
25. csapatmunka: 1/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) állatvédelem (#192) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2295.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
4 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117) 5 gyógykenőcs (#313)
8 kaja (#2) 1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 6 szuperkötél (#209) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű nyíl (#176) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
312 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 18 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
20 szögletes kő (#17) 1 varkaudar pálinka (#1137) 5 vasérc (#152)
1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(183,33) Toborzóiroda (#762), 20. többszemélyes kaland, 42. többszemélyes kaland, nekrofun (#173)
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, Miss Re Beka (3010. kalandozó), Corel con Copredoc (5303. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009.08.12 12:02 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 8531. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek