TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. márc. 18. 9h:13'
EZ A 368. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
369. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX
|
CHINI KALANDJAI
70 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,110] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 bronzhegyű nyíl (eladási ár: 70 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ryuku ostromteknős trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. {max. életpontja: 277.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lassú Víz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 16. napon összeakadsz egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy kvazár kovács trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Caius Brutus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag NaUgyanKii tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 térhajlító kavicsot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve időfolyamok. (ld. enc.) A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
| * 1. KP: |
használod az 1602. tárgyat |
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 4 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 4 tinta. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) [3 pontot használtál fel, van még 248.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]
| * 3. KP: |
energia fejlesztése 2 |
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 1564 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 223.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 364. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 223.]
| * 5. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]
Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [5 pontot használtál fel, van még 213.]
| ef 6 |
energia fejlesztése 6 |
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
| m 5 5 6 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
[139,111] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Találsz egy smirglibokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [138,112] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [137,112] Még mindig bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a légirozmár farkát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. Jól harcoltál! (+4 varázspont.) 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura bőrt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és 2 fekete gyöngy. 1065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [56 pontot használtál fel, van még 157.]
[136,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. [10 pontot használtál fel, van még 147.]
| kut 30 |
kutatsz 30 pontért |
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó támad rád. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [30 pontot használtál fel, van még 117.]
| m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[135,111] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy szent tölgyfát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megütöd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 107.]
| kut 30 |
kutatsz 30 pontért |
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc támad rád.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Folytatod az exkavációt. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak és egy sallank nyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [30 pontot használtál fel, van még 77.]
| m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[134,111] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.
(Továbbmész...) [133,111] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tímárkunyhót. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+70 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
[61 pontot használtál fel, van még 16.]
| be 684 |
bemész a 684. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
| m 5 6 7 |
mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
[132,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]
| a 50 2582 1000 |
átadod az 50. tárgyat a 2582. kalandozónak (1000 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 344 aranyat Kalhid részére. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
| * 1. BP: |
használod az 1167. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
| * 2. BP: |
használod a 234. tárgyat |
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 3. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 4. BP: |
használod a 135. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 2, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
IDŐFOLYAMOK (394. TUDATI KÉPESSÉG)
Az idő további vizsgálata során hihetetlen felfedezést tettél: minimálisan képes lettél az időt lelassítani. Így míg más, ki nem szentelte az életét a tér-idő kontinuum vizsgálatának, lassabban fejlődik, te a szervezetednek az idő síkjához való hangolásával képes lettél ugyanannyi idő alatt többet/jobban tenni. Mostantól tehát a szakértelmeid (a pszit kivéve) kb. 10%-al gyorsabban fejlődnek. Azaz a szervezeted felgyorsult működésének következtében, egy picit hamarabb meg tudod valósítani az álmaidat. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.
|
KARAKTERLAP
Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 60. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.
| Erő: |
21 |
Szint: |
17 |
Merészség: |
5/3 |
Magasság: |
151 cm |
| IQ: |
20 |
Támadás: |
22 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
78 kg |
| Ügyesség: |
27 |
Védekezés: |
37 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
25/25 év |
| Egészség: |
20 (22) |
Életpont: |
261/167 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
26 (28) |
Varázspont: |
145/1 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
7/0 |
Pszi pont: |
14/8 |
|
|
EFejl: |
2 |
Eddig összesen 860 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4532 TP-t kaptál. Jelenleg 254826 TP-d van. A következő szinthez még 5174 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar behemót,
borzalmas varkaudar,
csontváz lord. A 163. fordulódban 4630 arany került a bankszámládra. 4907 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
20 |
vágófegyverek: |
20 |
ütőfegyverek: |
2 |
| lőfegyverek: |
16 |
dobófegyverek: |
20 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
13 |
2. nyomkövetés: |
22 (+1) |
3. lopás: |
7 |
| 4. mászás: |
7 |
5. csapdakészítés: |
12 |
6. csapdaészlelés: |
6 |
| 7. gyógyítás: |
40 (+1) |
8. titkosírás: |
2 |
9. felderítés: |
10 |
| 10. szörnyidomítás: |
4 |
11. teológia: |
13 |
12. taumaturgia: |
11 |
| 13. szerencsejáték: |
1 |
14. versengés: |
1 |
15. harcművészetek: |
17 |
| 16. zene: |
12 |
17. szörnyismeret: |
4 |
18. pszi: |
2 |
| 19. zárnyitás: |
3 |
20. vadászat: |
7 |
21. bányászat: |
10 |
| 22. főzés: |
7 |
23. csapatmunka: |
2 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
| gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
|
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
| pszi-ernyő (#64) |
|
|
|
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
|
| Összsúly: 51.11 kg |
Megterheltség: 89% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. |
| Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
| 344 |
|
arany (#50) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(132,112) arató csattanatok (#144)
(133,111) tímárkunyhó (#684), élőholt quwarg (#202), erszényes elkarog (#354)
(134,111) Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, 46. jellempróba, érclelőhely
(135,111) ősi csatamező (#263), Tharr oltár, művészi porolit (#720), tavacska, szent tölgyfa (#393), 39. jellempróba, quwarg harcos (#201), sírlidérc (#172)
(136,112) ősi csatamező (#263), 37. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), csontváz (#48)
(137,112) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94), ryuku futárbérenc (#765)
(139,111) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720)
(140,110) fényűző villa (#604), a 68. labirintus bejárata
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.
* Az EXT parancs játékhét visszadátumozási idői mégsem változtak, a régiek maradtak, vagyis: 100 fordulóig 25 játékhét, 200 fordulóig 20 játékhét, 300 fordulóig 15 játékhét, 400 fordulóig 10 játékhét, 500 fordulóig 5 játékhét, 600 fordulóig 3 játékhét, 600 forduló fölött 2 játékhét
* ** 2009.02.03. **** - Az 505-ös képesség (7 helyett 6-os osztó van az MXTU regenerációnál) nem működött. javítottam.
- Megölt valaki egy Kitaszítottat, de nem nőtt az isteni küldetés számláló (ölj tíz nevest). Itt a küldetés az ősi birodalmak és esthar császárság neveseire vonatkozott, az újonnan bekerült neveseket a program nem fogadja el. Visszamenőleg ezt nem is tudom megváltoztatni, a küldetés szövegét egyértelműsítettem.
- Igaz Barátok Rend Ereje képessége lecserélésre került, mégis működött továbbra is. Javítva.
- A karakterek támadása és védekezése sokszor elromlott. Ezt az 502-es új képesség okozta. A hibát javítottam, valamint beraktam, hogy a képességtől kapott támadás és védekezés megjelenjen a karakterlapon is.
- Ha Káoszportál használata közben valaki DEMezett, a program a TVP-t duplán vonta tőle. Korrigálva.
- Ha valaki úgy adta ki a K, FK parancsot, hogy nem volt több lépés lehetősége, nőtt a nyomkövetése. Javítottam.
- Valaki jelezte, hogy a szkander képesség nem jól írja a statisztikákat, és nem jól számolja a fejlődést időnként. Ezzel sokat foglalkoztam, de elég összetett probléma, még nem tudtam javítani, majd a következő adaggal.
- Kérésre beraktam, hogy a Kihívás tornyának 4. és 5. szintje is elérhető legyen a csatornától nyugatra.
- Bekerült egy új mágikus balkezes vágófegyver (átadható), a sárkánypenge, Moi Ro Fa és Ting Ro Ce dobja 15% eséllyel.
- Tihor Miklós
* *** 2009.02.26. *** Egy régi forduló fagyási probléma, ami talán még Zsoltról maradt ránk, de Szilárd nem tudta kijavítani: Ha az erőpajzs I-et, hadiszerencse I-et vagy II-t az avatári áldás előtt elmondtad, akkor mindkét varázslat fennmaradt rajtad. Sajnos, ilyenkor azonban a karakter fordulója is végtelen ciklusba került, ezért forduló nem generálódott. A hibát javítottam.
* A KT képességfás programokat teljesen újraírtam. Ennek következményei:
- Ha kevesebb pontot tud valaki fejleszteni a képességbe, mint amennyit akart, akkor csak annyi TU-t ill. TVP-t vonunk le, amennyit tudott fejleszteni.
- A korábbi verzióban minimális hibavizsgálat volt. Beraktam, hogy a KT vezető csak akkor tud új képességet kezdeni, ha az előzőt már kifejlesztette a KT, és letelt a 60 nap. A korábbi verzió nem vizsgálta, hogy egy képesség fejlesztésekor megvolt-e az előfeltétel, ezt is beraktam.
- A program bizonyos esetekben rosszul számolta a fejlesztési költséget, ez most már jó lesz.
- A képesség kifejlesztésekor nem ment mindig ki az enciklopédia, ez is működik most már. Igazándiból, biztosra mentem: amikor a képesség elkészül, mindenki megkapja az encet (az is, aki esetleg nem épitette be a minimumot), és amikor valaki utólag beépíti a minimumot, akkor is megkapja.
- Az egy képességbe egy ember által fejlesztendő TU eléggé "definiálatlan" volt a korábbi programban, ezt egyértelműsítettem. Egy embernek egy KT képességbe 10+képesség szintje*20 TU-t kell fejlesztenie ahhoz, hogy használni tudja. Az aktuálisan fejlesztett képességbe fejleszthet ennél többet is. Ha a jelenlegi képesség fejlesztésekor még van maradék TU még régről, azaz az aktuális képesség költségét feleztük, akkor az emberenkénti minimum is feleződik. Ha valaki olyan képességbe fejleszti a minimumot, amit a KT korábban már kifejlesztett, akkor számára a kedvezmény nem érvényesül.
- Beraktam azt, hogyha valaki az aktuális képességet fejleszti, de még nem érte el a minimumot, akkor is fejleszthessen, ha a képességhez már 0 kell (ez azért fontos, mert ha van maradék, így csak a felét kell fejlesztenie).
- Ezenkívül a karakterlapon a képességfás kiírást újraírtam, hogy minden fontos információt tartalmazzon.
* Még egy apróság: Danair ötlete alapján az agyrém nevű szörny kapott egy tápos ritka kincset.
* *** 2009.03.02. *** - Frissítettem a TFFree programot, ennek köszönhetően a Free verzióban is megszűnt az a korábbi hiba, aminek köszönhetően a karakterek -5 sebzést kaptak.
- A képességfás fejlesztésnél valamiért Szilárd bent felejtett néhány képességet, amire Zoli az elején explicit leírta, hogy a képességfás fejlesztésnél ezek nem működnek, ezért ezeket kiszedtem (vértestvér öregedés, szent tölgy és nekrofun affinitás tvp költség módosítása, tulajdonság tf-elő képesség).
- Ezzel párhuzamosan, a fórumon történt felvetéseket kielemezve és átgondolva, az új EF parancs költségét 10 TVP-ről 7-re csökkentettem.
- A kedvenc táborhely (503) nem működött. Javítottam.
- Zaforion esszenciájának használatakor most már megjelenik a szöveg.
- A tudati portya (501) képességről, sajnos, ebből jóformán egyetlen programsor sem úgy működött, ahogy kellett volna, az egészet újraírtam, illetve a távolság*2 TVP emberenkénti költséget távolság*1 TVP-re csökkentettem.
- Most már a ryuku őrtorony által kreált szopókövet is azonnal semlegesíti az áldott kő vagy ősi nyaklánc.
- A munka gyümölcse most már a RoMbolás parancsnál is működik.
- Az FTV beállításoknál a 90-es szintkorlátot kitoltam 99-re, mivel már van 90. szint fölötti karakter, akire a korábbi verzióval az FTV nem működött.
- A karakterlapon most már az is megjelenik, hogy a Közös Tudatod milyen régi típusú képességekkel rendelkezik.
- Elkészültem 3 új tudati képességgel, ezek a tudati gyorsítás (513, +1 lőfegyver támadás), tudati kitérés (szint/4% esély a lőfegyver elkerülésére) és a tudati kontaktus (517, 3 helyett hat direkt kontaktus lőhető egy körben, ha olyanra lövöd, akinek nincs vp-je, az sebződik). Az utóbbi képességet kiegészítettem a leírtakhoz képest azzal, hogyha olyan ellenfélre lövöd, akinek van vp-je, az eddigi max 120 helyett max 180 vp-t szívsz belőle.
* *** 2009.03.13. ***
- 92. szint fölött nem volt tárolva a szerezhet tapasztalati pont, illetve néhány szinttel késbb átcsordult volna negatívba... javítottam ezeket.
- a kedvenc táborhely és a vasalt bunkók quwarg számláló képessége összeakadt, mivel ezek ugyanazt a változót használták valamiért. különvettem a 2 képességet. Ha egy VB-nek elromlott a quwarg számlálója az EK 503 kiadásakor, kérem, írjon a TF játékvezetnek.
- Ha valaki már a képességfát fejleszti, akkor az EF-es fejlesztésnél a KT-nál tárolt EF érték most már nem csökken (mert korábban elfordult, hogy lement 0-ra, és így nem tudtak tovább EF-elni)
- ľrnéztem a programot, sajnos elég sok kritikus warning ki volt kapcsolva, emiatt az elmúlt években jónéhány kisebb hiba felgyűlt benne, ami felelssé tehet több "gyanús" hibáért is. Ezek nagy részét sikerült helyrepofoznom.