| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. márc. 25. 9h:10' EZ A 310. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD 311. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| fvh 14 | felt. varázslat haszn. 14 |
| v 22 164 | elmormolod a 22. varázslatot |
| bb 347 651 305 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (651 darabot) |
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 14, gyógyulás: 42, összesen: +28 ÉP}
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló szellemtestét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a kísértetvarázsló bal vállát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a kísértetvarázsló szellemtestét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-50 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Brod buzogányával gyengén megütögeted a kísértetvarázsló szellemtestét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a kísértetvarázsló jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-47 varázspont.) Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a trosnyogó szakóca lecsap a bal karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
| m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 1602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [118,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hadroszaurusz. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz kacsacsőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a hadroszaurusz bal első lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a hadroszaurusz bal első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a hadroszaurusz a farkával, de elhibázta! Brod buzogányával párszor megpöccinted a hadroszaurusz nyakát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a hadroszaurusz jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 32 kaját. 1721 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 10, gyógyulás: 62, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [119,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [119,76] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra rontasz. Bányászcsákánnyal néhány helyen meghorzsolod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [119,75] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.
| m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a földsárkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Brod buzogányával épp hogy eltalálod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a földsárkány kőfejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [120,73] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Fekete Köpeny előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
| ef 10 | energia fejlesztése 10 |
| szk 359 | keresed a 359. szörnyet |
| szm 91 | megölöd a 91. szörnyet |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
| bpb | bef. parancs berakása: |
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
| kno 5 7 | képesség-növelés 5 |
| * 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
| * 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
| KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY) Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád. |
| SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
| TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
| Erő: | 23 (40) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 31 (32) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 54 (58) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 69/69 év |
| Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 481/280 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 25 (40) | Varázspont: | 602/188 | Pénz: | 5677 arany | Kép. pont: | 8 |
| Tudatpont: | 36/5 | Pszi pont: | 135/192 | EFejl: | 6 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 2/44 (+33%) | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/92 (+9%) |
| vágófegyverek: | 18/46 (+5%) | ütőfegyverek: | 24/38 (+8%) | lőfegyverek: | 7/17 |
| dobófegyverek: | 24/24 (+5%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (220%) << csatabárd (#555) (250%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (12 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 120,73 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 97,69 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 34/0 (+40%) | 3. mászás: | 12/89 (+6%) |
| 4. csapdakészítés: | 14/41 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 12/65 (+400%) | 6. gyógyítás: | 12/7 |
| 7. titkosírás: | 3/81 | 8. felderítés: | 14/94 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 6/3 |
| 10. teológia: | 28/71 (-174%) | 11. taumaturgia: | 29/81 (+36%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 13/12 (+9%) | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 6/66 (+7%) |
| 16. szörnyismeret: | 22/65 (+22%) | 17. pszi: | 21/18 (+2%) | 18. zárnyitás: | 11/90 (-300%) |
| 19. vadászat: | 6/72 | 20. bányászat: | 33/46 (+7%) | 21. úszás: | 5/72 (+36%) |
| 22. főzés: | 10/9 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/11 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
| elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) háló-csapdával (#220) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: szellemkastély (32) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | csábmosoly (#16) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 325 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
| 1 | rinóbőr (#651) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
| 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | varázskő (#305) | 1 | vasvért (#164) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | álompor (#396) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
| 28 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 1 | mocsári penke (#148) | 30 | pirkit (#153) | 6 | polip szívóka (#391) | |||
| 2 | ramit kő (#226) | 1 | shinai gömb (#348) | 3 | spiritusz (#170) | |||
| 1 | tyrex csont (#280) | 20 | vasérc (#152) | 23 | víz (#27) | |||
| 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | |
| 72 | |
|
|
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
|
|
|
| 78 | |
|
|
|
|
|
|
| 79 | |
|
|
|
|
|
|
| 80 | |
|
|
|
|
|
|
| 81 | |
|
|
|
|
|
|
| 82 | |
|
|
|
|
|
|
| 83 | |
|
|
|
|
|
|