168. forduló, 170. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 9. 9h:45'
EZ A 191. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
192. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,74] koordinátán.
A táborozás 4. napján összefutsz Chinivel. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: kettes. Koncentrálsz, majd gurítasz: ötös. Nyertél! Ideje bezsebelni a hasznot, 10 arannyal lettél gazdagabb. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A lottó 880. hetének nyerőszámai: 14, 20, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy a munka gyümölcse varázslat! Munkád gyümölcsözni fog! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Ebben a körben már csak 8 TU-t válthatsz át: Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 382.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Felfedeztél egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 372.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! Odakint leolvad a mosoly az arcodról! Mit tettél! Undorító, ocsmány, szentségtelen dologban volt odabent részed. Úgy érzed, az Ördögi Kör gonoszságának egy része rád is átragadt. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 367.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[118,74] Belegyalogolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Az idő ideális strandolásra. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.


Összefutsz Chinivel. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Te dobsz először, egyes. Ellenfeled kockáján egy hármas látható. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [119,73] Dombos vidékre érkeztél. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [120,73] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Fekete Köpeny vigyorog kajánul. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion bébi lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion bébi nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod az ekharion bébi fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kobudera csont (ld. enc.). 1680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 349.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(118,74) Chini (4300. kalandozó)
(119,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(120,73) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharion bébi (#768)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy megsebzett manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +63 életerő.) Van itt egy jósda (577. épület.).
Összefutsz Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Utad során felfedezed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi táborát. Bőre teljesen fehér! Leah inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku futárcsizmát, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 6 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 339.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar iszákos

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (91 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar iszákos jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 216, gyógyulás: 25, összesen: -191 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 294.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +101 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 294.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,73] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Fekete Köpeny irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
[6 pontot használtál fel, van még 288.]

ek 503 97 69 t. energia kisütése: 503 97 69
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(120,73) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharion bébi (#768)

[97,69] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Abdul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis közeledik. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Sorvadsz (-1 életerő).
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[2340 tapasztalati pontot kaptál.] - Úgy tűnik, itt sem a kardot őrizték. Khórtól sok ereklye fennmaradt. Ha van még benned kitartás, felkutathatsz egy másik helyet is...

3 10 12
1
16 17
4 7 9
2
18 13
8 15 14
5 6
11 19 20
33 30
26 21 22
34 35
38 29 27
25 24
37 36
32 31 28 23
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 99. pont

Ez a 191. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 69, délre 12 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,73] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Fekete Köpeny orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy elhagyott bánya van. Elteszed a látcsövet.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
[6 pontot használtál fel, van még 272.]

be 191 bemész a 191. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Talán Healfallba, a varkaudarok városába? Bepillantasz: teljes a sötétség. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

lm 900 5 905 mozogsz 900 5 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] egy khór darázst veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a khór darázs testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sorvadsz (-2 életerő).
Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy vadász varkaudar! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar behemót van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. Kritikus ütés! (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy varkaudar behemót! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar behemót. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb karját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +60 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 8 900 mozogsz 8 900
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 24 lépésre keletre és 36 lépésre délre eltüntetett egy falat.} egy varkaudar varázslót pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 152 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló jobb karját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 76 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +110 életerő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 232.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. {A kapcsoló innen 24 lépésre keletre és 36 lépésre délre megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 17 17 17 mozogsz 17 17 17
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar bajnok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +61 életerő.) Sorvadsz (-1 életerő).
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta nyakát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy vark. nekromanta! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel megcsapod a vark. nekromanta jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [12. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő).
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [14. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [15. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[66 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 905 18 900 mozogsz 905 18 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [18. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 15 lépésre keletre és 48 lépésre délre eltüntetett egy falat.} A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 23 905 25 mozogsz 23 905 25
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [17. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő).
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [16. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [15. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [14. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő).
Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [13. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +59 életerő.)
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő).
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
Úgy suhansz, mint az árnyék. Újabb kanyar! [23. PONT.] Sorvadsz (-1 életerő).
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [24. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő a munka gyümölcse varázslatot.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [25. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
[88 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 35 905 38 mozogsz 35 905 38
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 67.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 13 spirituszt dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 xirnox szivet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 64.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 61.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szőrös bozsó. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg.

KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia püspöke vagy. Papi hited: 195. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.

Erő: 35 (44) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 31 Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 23/33 év
Egészség: 17 Életpont: 306/293 Jellem: jó (462) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 663/118 Pénz: 23267 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 53/44 Pszi pont: 110/1 EFejl: 30
Eddig összesen 1857 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20422 TP-t kaptál. Jelenleg 1026761 TP-d van. A következő szinthez még 173239 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, varkaudar iszákos. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 8862 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/58 (+20%) ütőfegyverek: 26/80 (+5%) lőfegyverek: 24/49 (+7%)
dobófegyverek: 16/17 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 42/23 (+8%) 3. mászás: 8/55
4. csapdakészítés: 12/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/30 (+6%) 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 22/37 (+12%) 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 12/16 (+6%) 11. taumaturgia: 23/4 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/60 (+1%)
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 10/56 15. szörnyismeret: 24/22
16. pszi: 17/7 (+23%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 16/11 (+44%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK
Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
60 arany (#50) 2 bumeráng (#249) 8 gyógykenőcs (#313)
5 isteni könnycsepp (#260) 13 spiritusz (#170) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 1 darázsszárny (#652) 1 kaja (#2)
1 kobudera csont (#705) 1 mocsári penke (#148) 1 varkaudar csont (#1113)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,73) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharion bébi (#768), a 191. labirintus bejárata, khór darázs (#348), vadász varkaudar (#108), varkaudar behemót (#189), varkaudar varázsló (#271), varkaudar bajnok (#190), vark. nekromanta (#173)

Üzenet küldése a karakternek