TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. júl. 24. 9h:16'
EZ A 473. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
474. játékheted kezdete: júl. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
|
VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI
35 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Sakamoto Takumi val . Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz Corel con Copredoccal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hoarián sarut, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mentát koronát, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy nektoraf. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki aranyló ugarhéjat. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 2 aranyló ugarhéjat. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 1. napon ismét találkozol Corel con Copredoccal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nox Del Torryl. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 3. napon összefutsz Krissah Noriellel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Dühöngő nadrágját, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy nőstény varkaudar trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ayrin Wargas. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
A 3. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. Egy denevér szimbólumot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg övcsatot, egy Morgan sipkáját, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy Quwaxotix trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Továbbmész.
A 3. napon összeakadsz Qu' Elfine Supinummal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy féregíz nyakpántot, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy mithril kesztyűt, egy muzsikus fülest, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy csupaszbőrű maclogh trófea és egy bo'adhun lidérc trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon találkozol Laria-ával. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lordok övét, egy mentát koronát, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy teriadan karkötőt, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összefutsz Sakamoto Takumi val . Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Emella a Bombázó a feladója! Na nézzük, mit küldött: 50 kaját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 kalózcsizmát, 1 triton szigonyt, 1 kamikáze fejfedőt. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Analotha tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 10 csillezsályalevelet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 halálfej szimbólumot, 1 griff nyakéket, 38 isteni könnycseppet (csak 10 fér el nálad). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.]
I.Q. Howard, amikor összefutottatok, adott neked egy Mamajaga kőcipőjét (ld. enc.) és 2 ryuku csizmát. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-76 életerő.) Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz... Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+410 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
| * 1. KP: |
t. energia kisütése: 273 9 219 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 318.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 316.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 314.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 312.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 310.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 308.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 308.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
123 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 306.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 304.]
| * 5. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 303.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +38 max. életerő, +38 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 297.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 297.]
| ek 179 4 |
t. energia kisütése: 179 4 |
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+20 TVP). [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 317.]
| v 1 9999 10 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]
| v 6 9999 25 |
elmormolod a 6. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]
| v 22 190 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]
| v 22 190 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 294.]
| kt 43 20 |
elkészíted a 43. tárgyat (20 darabot) |
Begyűjtöttél 20 tükröt. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [100 pontot használtál fel, van még 194.]
| kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 51, gyógyulás: 44, összesen: -7 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak, egy szöges páncél, egy rövid íj, egy nyu-shuriken, egy bronzhegyű nyíl és egy kígyóbőr kesztyű. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Zombilapítóval megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 22, gyógyulás: 39, összesen: +17 ÉP}
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Zombilapítóval megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 32, gyógyulás: 42, összesen: +10 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos készül a lemészárlásodra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 90, gyógyulás: 45, összesen: -45 ÉP}
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője, egy arany karperec, 17 arany és 4 fekete gyöngy. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 149.]
| v 181 143 61 |
elmormolod a 181. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(202,117) varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar iszákos (#688)
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 2 ugh mérget 4 aranyért.
[-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 139.]
| ve 143 3 |
megveszed a 143. tárgyat 3 |
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 virág szimbólumot. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
| ve 1378 2 |
megveszed az 1378. tárgyat 2 |
Vásároltál 2 póklábat. 4 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 139.]
| ve 153 100 |
megveszed a 153. tárgyat 100 |
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 pirkitet. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 139.]
[144,61] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)
A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, égszínkék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Dornodon esszenciájának örököse. Egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy kotét, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy nodonrod kitűzőt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy sodét és egy törpe bakancsot visel. Felszerelését egy végzetes szójer trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy entitás manifesztum trófea ékesíti. Övén 15 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Otthagyod a másik kalandozót.
[18 pontot használtál fel, van még 121.]
| fa 143 2227 3 |
feladod a 143. tárgyat a 2227. kalandozónak (3 darabot) |
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Emella a Bombázó részére szánod. Átadsz 1 virág szimbólumot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 118.]
| faa 312 1378 102 |
feladod a 312. tárgyat az 1378. tárgyat a 102. tárgyat |
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Emella a Bombázó részére szánod. Átadsz 2 borkonyó bibét. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 2 póklábat. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 3 vízionár szemet. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 109.]
| fa 101 3489 11 |
feladod a 101. tárgyat a 3489. kalandozónak (11 darabot) |
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 109.]
| faa 56 108 1161 |
feladod az 56. tárgyat a 108. tárgyat az 1161. tárgyat |
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Analotha részére szánod. Átadsz 21 mákrózsa virágot. Ennek elküldése 49 arany lesz. Átadsz 7 nyílvesszőt. Ennek elküldése 31 arany lesz. Átadsz 5 azúrharmatot. Ennek elküldése 39 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 100.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar hadúr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr bal karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Zombilapítóval csak érinted a varkaudar hadúr nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű és egy nagy vaskulcs. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 57, gyógyulás: 38, összesen: -19 ÉP}
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Látsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rowena, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy bíborcserjét. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[18 pontot használtál fel, van még 82.]
| h 645 1622 |
használod a 645. tárgyat |
Itt sajnos nincs Fortuna szentélye. Talán letelt a fél év, lerombolták, esetleg rossz helyen keresed. [0 pontot használtál fel, van még 82.]
| szk 762 |
keresed a 762. szörnyet |
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 82.]
| * 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 77.]
| * 2. BP: |
t. energia kisütése: 273 2 231 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
| * 3. BP: |
t. energia kisütése: 244 2 |
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
| * 4. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
| * 5. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 37.]
| tf 4 7 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-38 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 29, 13.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 kőkés, 1 szuperkötél.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MAMAJAGA KŐCIPŐJE (1630. TÁRGY)
Ez a dögnehéz, csámpásra taposott, jellegtelen kőklumpa Mamajaga kőbanya legbecsesebb kincse, pedig semmilyen érzékelhető mágiát nem sugároz magából. Ha kipróbálod, és beledugod a lábad, hamar rájössz, hogy igen kényelmetlen viselet, hiszen teljesen rugalmatlan, hideg, és kemény. Rögtön feltöri a bokád, és a sarkad (ezért 30-cal csökken a max. ÉP-d, ha felveszed a KF paranccsal). Ráadásul teljes képtelenség csendesen lépkedni benne, így rejtőzködés és vadászat szakértelmedet 5-tel csökkenti. Miért hordta mégis pont ezt a kőbanya, nem pedig egy kényelmes bőrmokaszint? A kőcipő +8 védettséget ad, és gazdája 8-cal kevesebbet sebződik a közelharcban ellenfeleitől. A kőcipő viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned. |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
HALÁLFEJ SZIMBÓLUM (1417. TÁRGY)
Bár egy hozzád hasonló szárazföldi patkánynak fogalma sincs a kalózkodás mibenlétéről, azért néhány legendát megismerhettél már eddigi kalandozásaid során. Az egyik ilyen hiedelem, hogy a kalózok mindig egy helyre hordják össze a rabolt kincseket, és ezt a titokzatos helyet halálos csapdák sora, és áthatolhatatlan varázsfalak védik. Hát igen, a legendákban időről-időre felbukkan egy rejtélyes halálfej szimbólum is, mint eme rejtekhely kulcsa. Megrándítod a vállad. Számodra ez csak egy igen értékesnek látszó aranymedál, elnagyolt koponyavésettel a veretes oldalán. |
KAMIKÁZE FEJFEDŐ (1592. TÁRGY)
A ryuku elhivatottság mintaképe ez a fejfedő, melyet rendszerint a halálba menő ferdeszemű katonák viselnek. Ha átkötik e szövetet a fejükön, olyan harcra hívó, ősi erők szállják meg őket, hogy többet nem törődnek önmaguk épségével, csak azzal, hogy az ellenfél velük együtt hulljon. Ez a mentalitás rendkívül távol áll tőled, s más Ghallán született kalandozóktól, ezért a kamikáze fejfedőt csak akkor mered te is felkötni, ha már nagyon komoly hatalom birtokosa vagy, vagyis legalább 55. tapasztalati szinten jársz. Amíg a ryuku ruhadarabot viseled (ezt megteheted másik sisak mellett is), -20 védettséget kapsz, valamint majdhogynem halálig harcolsz, csak ha életerőd a maximális 5%-a alá zuhan, akkor menekülsz el a harcokból. (Ha a fejfedőt leveszed, a menekülés% az előtte beállított lesz, épp ezért a karakterlapon sosem az 5%-ot, hanem mindig a korábbi értéket látod.) |
TRITON SZIGONY (1472. TÁRGY)
Ha az ében triton jellegzetes szigonyát a kezedbe veszed, nem igazán tudod eldönteni, mitől is olyan nagyszerű vízifegyver ez a háromágú, tűhegyes, ismeretlen fémből készült bökő. Meglehetősen nehéz, és a sebzése sem túl nagy, mindössze 4d10, a forgatásához pedig min. 18-as vízifegyver szakértelemszint szükséges. No de miben állhat akkor az ereje? Hm. Talán a belőle időnként előcsapó hullámkeltés mágiában? |
KALÓZ BŐRCSIZMA (1483. TÁRGY)
A tenger útonállói nem csak kivagyiságból válogatják gondosan a ruhadarabjaikat. A lábbelinek bírnia kell a sós vizet, kényelmes, és könnyű viseletnek kell lennie, ezen kívül nem árt, ha ad némi segítséget a harcban is. Ez a térdhajlatig érő, ismeretlen jószág bőréből szabott csizma jól megfelel ezeknek az elvárásoknak. Elegáns viselet, akár egy nemesi bálban is megjelenhetsz benne. Ad 10 védettséget. Persze a kapitányon, és legjobb tisztjein kívül nem sok kalóz hordhat ilyet, mivel komoly tettekkel kell kiérdemelni. Így aztán te sem veheted fel, csak, ha már elérted a 25. tapasztalati szintet. |
PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására. |
KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.
| Erő: |
28 (39) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
28 (30) |
Támadás: |
32 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
80 kg |
| Ügyesség: |
28 (31) |
Védekezés: |
69 |
Menekülés: |
17 % |
Életkor: |
5/7 év |
| Egészség: |
23 (26) |
Életpont: |
387/334 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
1 |
| Szerencse: |
34 (46) |
Varázspont: |
720/16 |
Pénz: |
2308 arany |
Kép. pont: |
10 |
| Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
169/123 |
Halhatatlanság: |
1 % |
|
|
Eddig összesen 970 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10481 TP-t kaptál. Jelenleg 857903 TP-d van. A következő szinthez még 142097 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
ősdentor,
orbitális mackósajt. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5292 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
11/48 |
ökölvívás: |
6/22 |
szúrófegyverek: |
7/36 |
| vágófegyverek: |
10/78 |
ütőfegyverek: |
26/22 (+11%) |
lőfegyverek: |
6/42 (+21%) |
| dobófegyverek: |
24/17 (+2%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
11/7 |
2. nyomkövetés: |
44/98 (+4%) |
3. lopás: |
1/0 |
| 4. mászás: |
11/89 |
5. csapdakészítés: |
16/35 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
2/10 |
| 7. gyógyítás: |
6/1 |
8. titkosírás: |
1/69 |
9. felderítés: |
16/92 (+25%) |
| 10. szörnyidomítás: |
8/8 |
11. teológia: |
52/92 (+36%) |
12. taumaturgia: |
37/2 (+14%) |
| 13. szerencsejáték: |
5/22 |
14. versengés: |
2/33 |
15. harcművészetek: |
3/17 |
| 16. szkanderozás: |
1/0 |
17. zene: |
6/76 |
18. szörnyismeret: |
23/98 |
| 19. pszi: |
23/56 (+3%) |
20. zárnyitás: |
5/88 |
21. vadászat: |
1/20 |
| 22. bányászat: |
10/65 |
23. úszás: |
7/2 |
24. főzés: |
8/90 (+11%) |
| 25. csapatmunka: |
1/75 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
| szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2295.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(202,117) varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar iszákos (#688), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2009.07.24 09:13 Változások a számládon! 8 zsetont átutaltak a(z) 8531. számláról!
2009.07.24 09:13 Változások a számládon! 6 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Ha a BB vagy KB parancs 3. paraméterének 518-at adsz meg, akkor azzal azt jelzed, hogy a tudati kincstárba (518-as képesség) raksz be vagy veszel ki tárgyat, nem a széfbe. Épp ezért ha a normál széfbe az 518-as tárgyat akarod pakolni, akkor azt ne a 3. paraméterben add meg.
* Elkészült az Árnymenők KT tárgya, a névjegykártya (1846-os tárgy).