167. forduló, 169. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 2. 9h:05'
EZ A 512. JÁTÉKHETED, 168. FORDULÓD
513. játékheted kezdete: márc. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,47] koordinátán.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét bal hátsó lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

kf 815 kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Lecsatolod a varkaudar páncélt, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[90,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel végigvagdosod az epokitféreg testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod az epokitféreg jobb oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Kőkéssel végigvagdosod az epokitféreg testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 19, gyógyulás: 17, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [90,45] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy sebesült karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel néhányszor megcsapod a karmos tankány testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 533 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel megvagdalod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 15 életpontot vesztettél. Kőkéssel megvagdalod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,44] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy bibircsók-óriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [109 pontot használtál fel, van még 202.]

be 44 bemész a 44. titkos labirintusba
Ráakadsz a sejtelmes pókkeltető bejáratára. Az ajtóra egy hatalmas, fekete pók van rajzolva. Nekifeszülsz a berozsdásodott ajtónak, és betolod. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Ahogy belépsz, megcsapja az orrodat a rothadás bűze. Vajon még mindig élnek itt pókok? [5 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 2 3 7 mozogsz 2 3 7
Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
[18 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 2 4 5 mozogsz 2 4 5
Egyhelyben toporogsz.
Elérsz a kanyarhoz. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kisebb kamrába, amely a 4. pontnál van. Üresnek tűnik... [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mérges pók. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a mérges pók jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elérsz a kanyarhoz. [5. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 6 11 12 mozogsz 6 11 12
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Átvizsgálod a 6. pont tömlöcét is. [6. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mérges pók az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Nyomulsz tovább a szűk folyosón. [11. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT] A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst kulcs, 1 kavadu iszák és 1 uzbány csőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
[18 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 18 19 20 mozogsz 18 19 20
Továbbmész. A folyosó falát szürkésen csillogó nyálka borítja. [18. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Amikor belépsz a kisebb terembe, a lábad alatt öklömnyi pókok szaladnak szét! [19. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szőrös pók. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szőrös pók egyik lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Bekanyarodsz. [20. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 21 22 23 mozogsz 21 22 23
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A falon itt mindenütt kisebb-nagyobb pókok nyüzsögnek. Őrjítő! Csak hozzád ne érjenek! [21. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mutáns pók az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók förtelmes fejét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belesel az apró kamrába. [22. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy hamupók van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel végigmetszed a hamupók vékony lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a hamupók szürke testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A hamupók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A hamupók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Tovább kanyarodik a folyosó. [23. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 24 17 12 mozogsz 24 17 12
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Hatalmas szobába lépsz be - ez valamilyen óriás-példány ketrece kell, hogy legyen. Valóban jó gondolat volt idejönni? [24. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mutáns pók. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz két különös tárgyat is: az egyik kocka alakú, és kis drótok lógnak ki belőle. Ez lehet a xanvizátor. A másik egy sárga rúd, végén halványan villogó fénnyel. Ez lesz a telekurbattyú! Gondosan elcsomagolod őket. (bár enc. nincs róluk, és a tárgylistádon sem fognak szerepelni.)
Tovább kutatsz a pókkeltető nyugati szárnyában. [17. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 10 8 2 mozogsz 10 8 2
Mész tovább, előre. Kellemetlen érzésed van. [10. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [8. PONT]
Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
[18 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Elhagyod a rémálomszerű pókkeltetőt.
[6 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[90,44] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Látsz egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a százfogú testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mérges nyukmár!

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a mérges nyukmár bal lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.

(Továbbmész...) [91,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megkarcolod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Elenios híveié.

(Továbbmész...) [92,46] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az uzbány testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 15.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[93,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász tatu bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a garokk. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 309 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 168. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 17 (18) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 28 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 299/299 Jellem: gonosz (197) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 273/28 Pénz: 52 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 22/11
Eddig összesen 1033 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 963 TP-t kaptál. Jelenleg 260 508 TP-d van. A következő szinthez még 79 492 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/54 (+4%) vágófegyverek: 20/63 (+20%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 19/13 (+12%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,47 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 45/77 (+5%) 3. lopás: 4/73
4. mászás: 11/41 (+1%) 5. csapdakészítés: 17/25 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/1
7. gyógyítás: 23/28 8. titkosírás: 2/73 9. felderítés: 7/54
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 14/67 (+24%) 12. taumaturgia: 12/85 (+9%)
13. versengés: 4/32 (+9%) 14. zene: 7/98 15. szörnyismeret: 19/82 (+33%)
16. zárnyitás: 3/46 (+11%) 17. vadászat: 21/94 18. bányászat: 16/98 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), mélységi grittang (#103) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 91.29 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 fáklya (#36) 10 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)
5 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst kulcs (#184) 13 gyenge méreg (#26)
1 kavadu iszák (#25) 1 korinthai talizmán (#814) 2 pirkit (#153)
3 ragasztó (#83) 1 tankány karom (#237) 10 ugh méreg (#166)
2 uzbány csőr (#169) 1 vadász tatu bőr (#15) 5 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94
43
44
45
46
47
48
(89,44) bibircsók-óriás (#120), a 44. labirintus bejárata, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, mérges pók (#20), szőrös pók (#100), mutáns pók (#117), hamupók (#40)
(90,44) süvítő rája (#113), mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), százfogú (#53), mérges nyukmár (#95)
(90,45) karmos tankány (#137), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 24. jellempróba, Raia oltár, korinthai amőba (#420)
(90,46) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, epokitféreg (#147)
(90,47) piromenyét (#99)
(91,45) arató csattanat (#144), Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(92,46) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, uzbány (#102)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10)

Üzenet küldése a karakternek