166. forduló, 168. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 20. 8h:59'
EZ A 310. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
311. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,75] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 9 bumerángot (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Padló Picasso, amikor összefutottatok, adott neked 5 tintát, egy bronzkulcsot és egy ezüstshurikent. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+19 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+216 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy troll ritualista nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a troll ritualista testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a troll ritualista fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 349.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-29 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 323.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy esőidézés varázs hatalmát. [1 pontot használtál fel, van még 322.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

ek 7 8 9 t. energia kisütése: 7 8 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 felderítés.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 317.]

flh 12 138 2 felt. lőfegyver haszn. 12 a 138. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 12 138 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

flh 17 138 felt. lőfegyver haszn. 17 a 138. tárggyal
Ok, FLH 17 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

flh 23 190 felt. lőfegyver haszn. 23 a 190. tárggyal
Ok, FLH 23 190 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

be 190 bemész a 190. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Talán Healfallba, a varkaudarok városába? A járatban sötétség van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

lm 3 905 4 mozogsz 3 905 4
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Hirtelen egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre rohansz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 292.]

lm 900 6 17 mozogsz 900 6 17
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kissé megkarcolgatod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [17. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 267.]

lm 8 905 16 mozogsz 8 905 16
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út véget ér - egy zsákutca! [16. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 900 12 15 mozogsz 900 12 15
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [15. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 8 905 15 mozogsz 8 905 15
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra rontasz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 162.]

lm 14 13 900 mozogsz 14 13 900
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-12 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Khór kesztyűje (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ha nem is a kardot, de egy kesztyűt találtál a legendás vezértől. Most ennyivel kell beérned. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [80 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [1. PONT. --> 2. SZINT, 15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [80 pontot használtál fel, van még 2.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kf 1746 kézbeveszed/felveszed az 1746. tárgyat
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 164 365 keresed a 164. szörnyet a 365. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kb 164 1 kiveszel a bankból a 164. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 22 164 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

bb 152 51 56 beraksz a bankba a 152. tárgyat (51 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 vasércet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 5 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 21, 23.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY)
A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr bíborosa vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 23 (42) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 63 (67) Menekülés: 20 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 471/382 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (42) Varázspont: 581/287 Pénz: 5729 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 36/7 Pszi pont: 135/165
Eddig összesen 1118 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3993 TP-t kaptál. Jelenleg 796566 TP-d van. A következő szinthez még 3434 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, varkaudar iszákos, varkaudar hadúr. A 161. fordulódban 14102 arany került a bankszámládra. 14313 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/11 ökölvívás: 7/18 szúrófegyverek: 13/74 (+9%)
vágófegyverek: 18/38 (+3%) ütőfegyverek: 24/23 (+3%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 24/11 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (220%) << csatabárd (#555) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (12 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
111,75 mezőn táborozol, a 190. labirintusban, 2. szinten, 4. ponton
Kedvenc táborhely: 97,69

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/31 (+300%) 2. nyomkövetés: 33/40 3. mászás: 12/65
4. csapdakészítés: 14/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/53 (+324%) 6. gyógyítás: 12/7
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 23/87 (+924%) 9. szörnyidomítás: 6/3
10. teológia: 30/32 (+10%) 11. taumaturgia: 29/36 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 13/3 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 6/59
16. szörnyismeret: 22/43 (+37%) 17. pszi: 21/11 (+2%) 18. zárnyitás: 14/90 (+309%)
19. vadászat: 6/72 20. bányászat: 33/31 21. úszás: 5/36
22. főzés: 9/98 23. csapatmunka: 2/11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) tűzeső (#61) >> varkaudar hadúr (#270)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 346 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56)
3 vasérc (#152) 4 víz (#27) 3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 Khór kesztyűje (#1746)
1 sallank karom (#128) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

110 111 112
74
75
76
(111,75) a 190. labirintus bejárata, troll ritualista (#365), vadász varkaudar (#108), varkaudar bajnok (#190), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek