TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2013. márc. 20. 8h:59'
EZ A 310. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
311. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX
|
MORHOLT KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,75] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 9 bumerángot (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Padló Picasso, amikor összefutottatok, adott neked 5 tintát, egy bronzkulcsot és egy ezüstshurikent. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+19 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+216 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy troll ritualista nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a troll ritualista ragyás bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a troll ritualista testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal súrolod a troll ritualista fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai majdnem eltalálnak! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
[7 pontot használtál fel, van még 349.]
| * 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-29 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]
| * 3. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]
| * 5. KP: |
használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 323.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy esőidézés varázs hatalmát. [1 pontot használtál fel, van még 322.]
| v 364 |
elmormolod a 364. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]
| ek 7 8 9 |
t. energia kisütése: 7 8 9 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 felderítés.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 317.]
| flh 12 138 2 |
felt. lőfegyver haszn. 12 a 138. tárggyal (2 darabot) |
Ok, FLH 12 138 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
| flh 17 138 |
felt. lőfegyver haszn. 17 a 138. tárggyal |
Ok, FLH 17 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
| flh 23 190 |
felt. lőfegyver haszn. 23 a 190. tárggyal |
Ok, FLH 23 190 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
| be 190 |
bemész a 190. titkos labirintusba |
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Talán Healfallba, a varkaudarok városába? A járatban sötétség van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 312.]
| lm 3 905 4 |
mozogsz 3 905 4 |
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Hirtelen egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre rohansz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 292.]
| lm 900 6 17 |
mozogsz 900 6 17 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kissé megkarcolgatod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [17. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 267.]
| lm 8 905 16 |
mozogsz 8 905 16 |
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út véget ér - egy zsákutca! [16. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 232.]
| lm 900 12 15 |
mozogsz 900 12 15 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [15. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 217.]
| lm 8 905 15 |
mozogsz 8 905 15 |
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra rontasz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 162.]
| lm 14 13 900 |
mozogsz 14 13 900 |
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-12 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Khór kesztyűje (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ha nem is a kardot, de egy kesztyűt találtál a legendás vezértől. Most ennyivel kell beérned. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [80 pontot használtál fel, van még 82.]
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [1. PONT. --> 2. SZINT, 15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [80 pontot használtál fel, van még 2.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| szk 365 |
keresed a 365. szörnyet |
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| kf 1746 |
kézbeveszed/felveszed az 1746. tárgyat |
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Khór kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| szk 164 365 |
keresed a 164. szörnyet a 365. szörnyet |
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| kb 164 1 |
kiveszel a bankból a 164. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| v 22 164 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| bb 152 51 56 |
beraksz a bankba a 152. tárgyat (51 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 3 vasércet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 5 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| * 1. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| * 2. BP: |
visszadátumozás kérelem |
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
| * 3. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
| * 4. BP: |
kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 21, 23.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY)
A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak. |
KARAKTERLAP
Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr bíborosa vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.
| Erő: |
23 (42) |
Szint: |
21 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
119 cm |
| IQ: |
31 (36) |
Támadás: |
36 (38) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
68 kg |
| Ügyesség: |
24 (28) |
Védekezés: |
63 (67) |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
69/69 év |
| Egészség: |
24 (28) |
Életpont: |
471/382 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
1 |
| Szerencse: |
25 (42) |
Varázspont: |
581/287 |
Pénz: |
5729 arany |
Kép. pont: |
13 |
| Tudatpont: |
36/7 |
Pszi pont: |
135/165 |
|
|
|
|
Eddig összesen 1118 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3993 TP-t kaptál. Jelenleg 796566 TP-d van. A következő szinthez még 3434 TP szükséges. Trófeáid:
Rodrig,
varkaudar iszákos,
varkaudar hadúr. A 161. fordulódban 14102 arany került a bankszámládra. 14313 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
2/11 |
ökölvívás: |
7/18 |
szúrófegyverek: |
13/74 (+9%) |
| vágófegyverek: |
18/38 (+3%) |
ütőfegyverek: |
24/23 (+3%) |
lőfegyverek: |
7/17 |
| dobófegyverek: |
24/11 (+4%) |
|
|
|
|
| Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (220%) << csatabárd (#555) (250%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -11.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (12 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 111,75 mezőn táborozol, a 190. labirintusban, 2. szinten, 4. ponton |
| Kedvenc táborhely: 97,69 |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
11/31 (+300%) |
2. nyomkövetés: |
33/40 |
3. mászás: |
12/65 |
| 4. csapdakészítés: |
14/29 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
8/53 (+324%) |
6. gyógyítás: |
12/7 |
| 7. titkosírás: |
3/81 |
8. felderítés: |
23/87 (+924%) |
9. szörnyidomítás: |
6/3 |
| 10. teológia: |
30/32 (+10%) |
11. taumaturgia: |
29/36 (+4%) |
12. szerencsejáték: |
2/44 |
| 13. versengés: |
13/3 |
14. harcművészetek: |
3/48 |
15. zene: |
6/59 |
| 16. szörnyismeret: |
22/43 (+37%) |
17. pszi: |
21/11 (+2%) |
18. zárnyitás: |
14/90 (+309%) |
| 19. vadászat: |
6/72 |
20. bányászat: |
33/31 |
21. úszás: |
5/36 |
| 22. főzés: |
9/98 |
23. csapatmunka: |
2/11 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt; |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 346 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(111,75) a 190. labirintus bejárata, troll ritualista (#365), vadász varkaudar (#108), varkaudar bajnok (#190), sírlidérc (#172)