| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. júl. 28. 9h:24' EZ A 189. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD 190. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
| h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
| be 709 138 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [112,76] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. Kritikus ütés! (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Aritma ostorával megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [112,77] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Brod trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar iszákos trófeát. 3258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 135, gyógyulás: 20, összesen: -115 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits farkát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vörös rakolits farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 67, gyógyulás: 10, összesen: -57 ÉP}
| m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [111,78] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [110,77] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
| v 96 74 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Észreveszel egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy főutcát.
| m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [110,76] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
(Továbbmész...) [110,75] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
| m 2 | mozogsz keletre |
| h 211 | használod a 211. tárgyat |
| h 211 | használod a 211. tárgyat |
| h 211 | használod a 211. tárgyat |
| h 211 | használod a 211. tárgyat |
| be 190 | bemész a 190. titkos labirintusba |
| lm 17 7 9 | mozogsz 17 7 9 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a nómenklatúra testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki testét. Kritikus ütés! (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
| lm 11 905 16 | mozogsz 11 905 16 |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra egyik csápját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a nómenklatúra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
| Erő: | 36 (40) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 31 | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/33 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 300/297 | Jellem: | jó (453) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 635/57 | Pénz: | 23328 arany | Kép. pont: | 27 |
| Tudatpont: | 53/15 | Pszi pont: | 103/1 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 20/24 (+14%) | ütőfegyverek: | 26/72 (+4%) | lőfegyverek: | 24/42 |
| dobófegyverek: | 15/81 (+21%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7/20 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 42/11 (+14%) | 3. mászás: | 8/40 |
| 4. csapdakészítés: | 12/71 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/6 (+318%) | 6. gyógyítás: | 1/90 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 22/13 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
| 10. teológia: | 12/4 (+6%) | 11. taumaturgia: | 22/79 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 2/56 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/56 | 15. szörnyismeret: | 24/22 |
| 16. pszi: | 16/65 (+17%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 15/23 (+88%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| tolvajvér (#364) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0) |
| 3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Az új képesség készen van, de még 20 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 50 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 4 | sáfránypor (#211) | 10 | spiritusz (#170) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | gromak bőr (#268) | 12 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rakolits por (#669) | 13 | rézdarab (#70) | |||
| 252 | víz (#27) | |||||||