| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2008. dec. 19. 9h:06' EZ A 766. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD 767. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
| cir | vándorcirkusz látogatása |
| v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
| ef 7 501 | energia fejlesztése 7 |
| tv 61 | támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot |
| t 85 | támadod a 85. szörnyet |
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 40 életpontot sebeztél. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt mágus fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
| m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [10,-3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
| jlk 1611 | jelszó kimondása 1611 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza duzzadt orrát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a massza fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a massza testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a massza fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 TU.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és 5 fekete gyöngy. 1702 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
| kt 43 10 | elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot) |
| a 43 4363 5 | átadod a 43. tárgyat a 4363. kalandozónak (5 darabot) |
| m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [9,-4] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Továbbmész...) [9,-5] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az északi aurach testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aurach bőr (ld. enc.). 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 6 4 7 | mozogsz nyugatra, délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [8,-4] Dombos vidékre érkeztél.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [28 pontot használtál fel, van még 4.]
| szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
| * 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel. |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY)Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
| AURACH BŐR (658. TÁRGY) Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra. |
| RAPTOR KAROM (281. TÁRGY) Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése. |
| Erő: | 24 | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 21 (23) | Támadás: | 16 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
| Egészség: | 20 | Életpont: | 266/171 | Jellem: | jó (174) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 20 | Varázspont: | 130/4 | Pénz: | 3372 arany | Kép. pont: | 4 |
| Tudatpont: | 7/-3 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 2/95 |
| ütőfegyverek: | 21/95 (+13%) | lőfegyverek: | 14/74 (+12%) | dobófegyverek: | 1/57 |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/51 | 2. nyomkövetés: | 44/70 (+16%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 7/25 | 5. csapdakészítés: | 10/97 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/62 |
| 7. gyógyítás: | 48/27 (+22%) | 8. titkosírás: | 1/90 (+10%) | 9. felderítés: | 4/79 (+10%) |
| 10. szörnyidomítás: | 1/69 | 11. teológia: | 19/41 (+23%) | 12. taumaturgia: | 5/86 (+4%) |
| 13. versengés: | 3/71 | 14. zene: | 10/73 | 15. szörnyismeret: | 4/44 (+18%) |
| 16. zárnyitás: | 3/55 | 17. vadászat: | 19/42 | 18. bányászat: | 13/70 (+45%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 100 TVP-ért |
| udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
| bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
| 2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
| 3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 56 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 37 TU-t fejlesztettél be.. |
| Összsúly: 60.93 kg | Megterheltség: 84% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 1 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aurach bőr (#658) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 2 | óndarab (#85) | 2 | raptor karom (#281) | 6 | rézdarab (#70) | |||
| 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||