| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. márc. 18. 9h:15' EZ A 309. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD 310. játékheted kezdete: márc. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
| hu 74 76 185 | hulladék: 74 76 185 |
| m 2 | mozogsz keletre |
| v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
| 106 | 107 | 108 | |
| 75 | |
|
|
| 76 | |
|
|
| 77 | |
|
|
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| kf 688 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat |
| ve 74 1 | megveszed a 74. tárgyat 1 |
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
| be 574 6 | bemész az 574. épületbe |
| vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal párszor súrolva eltalálod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Elszántan a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal valamennyire megsebezgeted a varkaudar behemót fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. Bányászcsákánnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal néhány helyen meghorzsolod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 104 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bányászcsákánnyal párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a varkaudar behemót testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar iszákos bal vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar iszákos bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Brod trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar iszákos trófeát. 3314 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 151, gyógyulás: 58, összesen: -93 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| jlk 8612 | jelszó kimondása 8612 |
Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 2 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza kocsonyás testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod a massza nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a massza jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [109,76] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Továbbmész...) [110,76] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| im | imádkozol |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| szk 365 | keresed a 365. szörnyet |
| flh | felt. lőfegyver haszn. |
| flh 6 138 1 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal (1 darabot) |
| * 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
| * 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 4. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
| VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY) Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél... |
| ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY) A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével... |
| Erő: | 24 (38) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 31 (36) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 58 (62) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 69/69 év |
| Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 470/272 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 25 (42) | Varázspont: | 581/133 | Pénz: | 5716 arany | Kép. pont: | 13 |
| Tudatpont: | 36/11 | Pszi pont: | 135/151 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 2/11 | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/65 (+24%) |
| vágófegyverek: | 18/35 (+3%) | ütőfegyverek: | 24/20 (+8%) | lőfegyverek: | 7/17 |
| dobófegyverek: | 24/7 (+7%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (220%) << csatabárd (#555) (250%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (6 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 111,75 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 97,69 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 33/40 (+15%) | 3. mászás: | 12/65 |
| 4. csapdakészítés: | 14/23 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/29 | 6. gyógyítás: | 12/7 |
| 7. titkosírás: | 3/81 (+12%) | 8. felderítés: | 14/63 | 9. szörnyidomítás: | 6/3 |
| 10. teológia: | 30/22 (+25%) | 11. taumaturgia: | 29/32 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 13/3 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 6/59 |
| 16. szörnyismeret: | 22/6 (+22%) | 17. pszi: | 21/9 (+1%) | 18. zárnyitás: | 11/81 |
| 19. vadászat: | 6/72 | 20. bányászat: | 33/31 (+10%) | 21. úszás: | 5/36 |
| 22. főzés: | 9/98 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/11 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | varázsvédő varázs (#370) |
| szörnycsábítás (#83) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 362 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bumeráng (#249) | 1 | fabontó (#106) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
| 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tankány karom (#237) | |||
| 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar páncél (#294) | 14 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 885 | arany (#50) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
| 1 | magszim bél (#103) | 1 | ónix masszavadító (#438) | 1 | pular kristály (#239) | |||
| 1 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
| 3 | vasérc (#152) | |||||||
| 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | |
| 74 | |
|
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
|
|
|