164. forduló, 166. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 13. 9h:06'
EZ A 309. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
310. játékheted kezdete: márc. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,68] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 26. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 20 gyöngymangó (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 15 pirkit (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+18 tvp ). Különös álmod volt: A zsákmány mellett térdelve belemeríted a már hervadt vérvörös rózsát a sebbe. Elégedettséggel tölt el a látvány, ahogy a gyönyörű virág élettel telik meg. Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+98 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-29 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 313.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 307.]
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy varázsvédő varázs varázslat. Varázslataidat mostantól rúna védi. [1 pontot használtál fel, van még 306.]

kf 1528 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 1 mozogsz 1
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [25. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy kis szobába érkezel. [24. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [20. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 276.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag halászlét. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Bizony rég ettél már ilyen finomat! (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) 341 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 268.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[102,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku sisak (ld. enc.). 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 252.]

usz 30 úszol 30 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált orgyilkos tőrt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 222.]

usz 30 úszol 30 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Orgyilkos tőrrel felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 192.]

usz 30 úszol 30 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 162.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[103,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [103,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 146.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza bal oldalát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a massza egyik karját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a massza egyik karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A massza megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A massza feléd döf, de csak ijesztésképp. A massza megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fabontót. 1177 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, 3 vas dobónyíl és egy kígyóbőr kesztyű. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 131.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[104,72] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [105,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk jobb első lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [106,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 107.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[107,75] Síkság, továbbra is csak síkság.


(Továbbmész...) [107,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
[16 pontot használtál fel, van még 91.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Erdőbe jár dühöngeni, nyugalmát csak otthon leli.
Átkutatod a környéket. A keresés eredménnyel járt! A földön a következő tárgyakat találod: 1 karócsapda (ld. enc.), 1 sünmedve tüske. Elteszed őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 71.]

ek 503 97 69 t. energia kisütése: 503 97 69
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

100 101 102 103 104 105 106 107 108
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
(101,68) a 189. labirintus bejárata
(102,69) ryuku gárdista (#360), Raia oltár, 29. jellempróba
(103,70) tavacska, Elenios oltár, 23. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196)
(103,72) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Tharr oltár, művészi porolit (#720), karmos tankány (#137), massza (#217)
(104,72) 46. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(105,73) oltár, garokkok (#73), ragyás burástya (#111)
(106,74) 22. jellempróba
(107,76) oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 44. jellempróba

[97,69] A bozótost ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Abdul hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.

Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.).
Összeakadsz Padló Picasso. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy Brod trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 66.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[3540 tapasztalati pontot kaptál.] - Az első helyen hát nem jártál sikerrel. Ne aggódj, tudok egy másikat is, ahol talán több szerencsével jársz.

3 2 1
4 7 8
6
5 9
10
15
12 14
13 17 11 16
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
17: 2. térkép 1. pont
6 5 7 16 13
4 8
12
3 11
1
2 9 10 15 14
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 17. pont
15: 3. térkép 1. pont
2 3 4
1
7 6 5
8 10 11 12
15 9 14 13
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 15. pont

Ez a 190. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 42, délre 18 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

a 92 2218 2 átadod a 92. tárgyat a 2218. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kötelet Padló Picasso részére. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

aa 76 1113 232 átadod a 76. tárgyat az 1113. tárgyat a 232. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzkulcsot Padló Picasso részére. Ok, sikeresen átadtál 2 varkaudar csontot Padló Picasso részére. Ok, sikeresen átadtál 5 ilkin ércet Padló Picasso részére. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

hu 294 192 hulladék: 294 192
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

aa 240 652 átadod a 240. tárgyat a 652. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kis aranykulcsot Padló Picasso részére. Ok, sikeresen átadtál 1 darázsszárnyat Padló Picasso részére. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-33 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 29, 8.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a spagulár. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU SISAK (688. TÁRGY)
Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARÓCSAPDA (163. TÁRGY)
Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr bíborosa vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 24 (38) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 59 (63) Menekülés: 20 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 24 (27) Életpont: 469/469 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (42) Varázspont: 581/115 Pénz: 4831 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 36/6 Pszi pont: 135/105
Eddig összesen 1101 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8687 TP-t kaptál. Jelenleg 778846 TP-d van. A következő szinthez még 21154 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, Brod, varkaudar hadúr. A 161. fordulódban 14102 arany került a bankszámládra. 14172 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/11 (+37%) ökölvívás: 7/18 szúrófegyverek: 13/41 (+6%)
vágófegyverek: 18/32 ütőfegyverek: 24/12 (+4%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: *23/100 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (220%) << csatabárd (#555) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
97,69 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 107,76
Kedvenc táborhely: 97,69

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 33/25 (+25%) 3. mászás: 12/65
4. csapdakészítés: 14/17 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/29 (+18%) 6. gyógyítás: 12/7
7. titkosírás: 3/69 (+12%) 8. felderítés: 14/63 (-2075%) 9. szörnyidomítás: 6/3
10. teológia: 29/97 (+13%) 11. taumaturgia: 29/18 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 13/3 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 6/59
16. szörnyismeret: 21/84 17. pszi: 21/8 (+3%) 18. zárnyitás: 11/81
19. vadászat: 6/72 20. bányászat: 33/21 21. úszás: 5/36 (+64%)
22. főzés: 9/87 (+16%) 23. csapatmunka: 2/11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) varázsvédő varázs (#370)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) tűzeső (#61) >> varkaudar hadúr (#270)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 408 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzkulcs (#76) 1 darázsszárny (#652) 1 fűszerkeverék (#1170)
1 gyíkfű (#201) 1 halcsont (#390) 5 ilkin érc (#232)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kötél (#92) 2 varkaudar csont (#1113)
1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 1 fabontó (#106) 2 gyöngymangó (#135)
9 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
8 mákrózsa virág (#56) 1 ryuku sisak (#688) 1 sünmedve tüske (#14)
1 tankány karom (#237) 1 trófea nyaklánc (#196) 4 ugh méreg (#166)
3 vas dobónyíl (#189) 10 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A sötét rítus, Tharr haragja, természet haragja varázslatok enciklopédiái szerint megdobott mentődobás esetén nem pusztítanak tárgyakat. Ez eddig nem így volt, most javíottuk.
* - A fiatalítás varázslat és a fiatalság itala az eddigi D3 helyett monstantól 4D4 évet fiatalít.
* - A bazaltelementál teherbírása 40 kg-ra, a gránitelementál építés bónusza 80 %-ra nőtt.
* - Az unkreáció varázslatnál megadható 3. paraméter is, a darabszám. A varázslat VP-költsége szorzódik a darabszámmal, de a TVP költsége nem szorzódik.

Üzenet küldése a karakternek