| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. márc. 13. 9h:06' EZ A 309. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD 310. játékheted kezdete: márc. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
| lm 1 | mozogsz 1 |
| h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku sisak (ld. enc.). 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [103,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
| usz 30 | úszol 30 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| usz 30 | úszol 30 pontért |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Orgyilkos tőrrel felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 30 | úszol 30 pontért |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [103,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| jlk 4221 | jelszó kimondása 4221 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza bal oldalát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a massza egyik karját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a massza egyik karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A massza megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A massza feléd döf, de csak ijesztésképp. A massza megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fabontót. 1177 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 755 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk jobb első lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [106,74] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
| m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [107,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
| ek 503 97 69 | t. energia kisütése: 503 97 69 |
| 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
| 67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[97,69] A bozótost ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Abdul hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
| be 767 | bemész a 767. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 17: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 17. pont 15: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 15. pont |
Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 61.]
| szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
| a 92 2218 2 | átadod a 92. tárgyat a 2218. kalandozónak (2 darabot) |
| aa 76 1113 232 | átadod a 76. tárgyat az 1113. tárgyat a 232. tárgyat |
| hu 294 192 | hulladék: 294 192 |
| aa 240 652 | átadod a 240. tárgyat a 652. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| * 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
| * 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 4. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
| RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY)Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
| Erő: | 24 (38) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 31 (36) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 59 (63) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 69/69 év |
| Egészség: | 24 (27) | Életpont: | 469/469 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 25 (42) | Varázspont: | 581/115 | Pénz: | 4831 arany | Kép. pont: | 13 |
| Tudatpont: | 36/6 | Pszi pont: | 135/105 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 2/11 (+37%) | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/41 (+6%) |
| vágófegyverek: | 18/32 | ütőfegyverek: | 24/12 (+4%) | lőfegyverek: | 7/17 |
| dobófegyverek: | *23/100 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (220%) << csatabárd (#555) (250%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 97,69 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 107,76 |
| Kedvenc táborhely: 97,69 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 33/25 (+25%) | 3. mászás: | 12/65 |
| 4. csapdakészítés: | 14/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/29 (+18%) | 6. gyógyítás: | 12/7 |
| 7. titkosírás: | 3/69 (+12%) | 8. felderítés: | 14/63 (-2075%) | 9. szörnyidomítás: | 6/3 |
| 10. teológia: | 29/97 (+13%) | 11. taumaturgia: | 29/18 | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 13/3 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 6/59 |
| 16. szörnyismeret: | 21/84 | 17. pszi: | 21/8 (+3%) | 18. zárnyitás: | 11/81 |
| 19. vadászat: | 6/72 | 20. bányászat: | 33/21 | 21. úszás: | 5/36 (+64%) |
| 22. főzés: | 9/87 (+16%) | 23. csapatmunka: | 2/11 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | varázsvédő varázs (#370) |
| szörnycsábítás (#83) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 408 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
| 1 | gyíkfű (#201) | 1 | halcsont (#390) | 5 | ilkin érc (#232) | |||
| 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kötél (#92) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
| 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 17 | arany (#50) | 1 | fabontó (#106) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
| 9 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
| 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ryuku sisak (#688) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 1 | tankány karom (#237) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
| 3 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) | |||