163. forduló, 165. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 20. 9h:08'
EZ A 511. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
512. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,35] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tintacsiga fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 297.]

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

vi 6 6 viselkedésed: 6 6
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 280.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a massza jobb első lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal több döféssel felnyársalod a massza teknőcpáncélját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod a massza farkát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a massza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 127, gyógyulás: 19, összesen: -108 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpenge, egy bumeráng, 3 mérg. ubuk tüske, 14 arany, egy borostyán függő, egy kígyóbőr kesztyű, egy rejtőköpeny (ld. enc.) és egy obszidián függő (ld. enc.). No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 265.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[84,36] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra jobb hátsó lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a kérődző etra fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [83,37] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [82,37] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy proteinfecske nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a proteinfecske testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod a proteinfecske testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 206.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[82,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a törpemammut testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [81,39] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [80,40] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Kőkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A kőkorszaki szaki leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Tharr hittérítője. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy varkaudar bajnok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy dehidrátor trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Torgeist. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[64 pontot használtál fel, van még 142.]

m 6 mozogsz nyugatra
[79,40] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 130.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a mérges nyukmár testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy százfogú!

Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a százfogú testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ormánygőte csontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[79,39] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e szentély az Ördögi Kör dicsőségét az idők végezetéig. >KHY BEL'EZ< " Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [78,39] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sünmedve jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a manifesztátor testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

ff 182 181 2084 felt. fegyverváltás: 182 181 2084
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << vasalt bunkó << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 51.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hatalmas bokorra bukkansz, amely tele van lédús, érett gávógyümölccsel. (+8 kaja.) Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 11.]

e 40 élelemszerzés 11 pontért
Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REJTŐKÖPENY (277. TÁRGY)
Ez a szürke színű, dísztelen köpeny viseléskor (KF 277) mutatja meg igazi értékét: segít beleolvadni, belelapulni a környezetbe azáltal, hogy bizonyos mértékben felveszi a környezet mintázatát. Ez annyit jelent, hogy amíg a köpenyt viseled, rejtőzködés szakértelmed kettővel magasabb.

OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 16 (17) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 266/266 Jellem: gonosz (183) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 239/16 Pénz: 94 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/4
Eddig összesen 989 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 563 TP-t kaptál. Jelenleg 239 254 TP-d van. A következő szinthez még 20 746 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/37 vágófegyverek: *19/101 (+8%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 18/68 (+6%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,39 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 (+22%) 2. nyomkövetés: 45/72 (+46%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 11/39 (+6%) 5. csapdakészítés: 17/4 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/95
7. gyógyítás: 23/28 8. titkosírás: 2/35 (+11%) 9. felderítés: 7/48
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 13/70 (+8%) 12. taumaturgia: 12/54 (+5%)
13. versengés: 4/5 14. zene: 7/76 15. szörnyismeret: 19/16 (+24%)
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 21/94 (+73%) 18. bányászat: 16/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 81.73 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 1 kaktusztüske (#114)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 bronzpenge (#126) 1 bumeráng (#249)
11 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 4 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
3 mérgezett tüske (#23) 1 obszidián függő (#195) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rejtőköpeny (#277) 6 sünmedve tüske (#14) 4 tinta (#101)
3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84 85 86
34
35
36
37
38
39
40
41
(78,39) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), manifesztátor (#124)
(79,39) Sheran rúnaköve, oltár
(79,40) mély kút (#93), 35. jellempróba, mérges nyukmár (#95), százfogú (#53)
(80,40) manaelementál (#290), márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), rájanyék (#58), Torgeist (4523. kalandozó)
(81,39) 24. jellempróba, tetemember (#123)
(82,37) proteinfecske (#139), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(82,38) törpemammut (#115)
(83,37) tetemember (#123), 38. jellempróba
(84,36) kérődző etra (#368)
(85,35) tintacsigák (#74), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek