| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. júl. 20. 15h:08' EZ A 188. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD 189. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1295 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| fok 1745 141 | összerendeled az 1745. tárgyat a 141. tárggyal |
| bb 2 50 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
| bb 1113 108 999 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (108 darabot) |
| h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
| v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
| be 709 138 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [101,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal első lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [101,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén bal első lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| ek 503 97 69 | t. energia kisütése: 503 97 69 |
[97,69] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Abdul egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
| ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
| be 767 | bemész a 767. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 17: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 17. pont 15: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 15. pont |
Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 481.]
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [102,70] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,70] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a sóhajtó dorony testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy sérült manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal karját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 60, gyógyulás: 1, összesen: -59 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [104,71] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [105,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
| im | imádkozol |
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd az uzbány bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
| szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
| TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
| Erő: | 34 (38) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 31 | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/32 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 298/298 | Jellem: | jó (446) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 621/176 | Pénz: | 22471 arany | Kép. pont: | 27 |
| Tudatpont: | 53/22 | Pszi pont: | 103/4 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 19/74 (+20%) | ütőfegyverek: | 26/59 (+4%) | lőfegyverek: | 24/42 |
| dobófegyverek: | 15/3 (+32%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/20 | 2. nyomkövetés: | 41/88 (+36%) | 3. mászás: | 8/28 |
| 4. csapdakészítés: | 12/53 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/88 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 22/1 | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
| 10. teológia: | 11/86 (+6%) | 11. taumaturgia: | 22/40 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 2/56 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/56 | 15. szörnyismeret: | 23/54 (+30%) |
| 16. pszi: | 16/10 (+22%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 12/59 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0) |
| 3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 11 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 40 | kaja (#2) | 2 | nyílvessző (#108) | 15 | spiritusz (#170) | |||
| 3 | varkaudar csont (#1113) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 350 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | dorony tüdő (#212) | 6 | drótszőr (#37) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 1 | láncing (#222) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 1 | rakolits por (#669) | 2 | uzbány csőr (#169) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 15 | víz (#27) | |||||||