| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. márc. 8. 12h:03' EZ A 308. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD 309. játékheted kezdete: márc. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| fvh 16 | felt. varázslat haszn. 16 |
| p 112 | használod a 112. pszi képességet |
| kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
| h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
| h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
| gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
| v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
| m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt a másikra rontasz. Bányászcsákánnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Droma Shelagoru jobb lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Elszántan a másikra rontasz. Bányászcsákánnyal kicsit megsebzed a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Droma Shelagoru jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Droma Shelagoru csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 6 csepp spirituszt. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [101,70] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,71] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| im | imádkozol |
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [103,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra rontasz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 30 | úszol 30 pontért |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| usz 30 | úszol 30 pontért |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
| usz 30 | úszol 30 pontért |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod az elektromos angolna testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [101,68] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
| szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
| h 1150 | használod az 1150. tárgyat |
| kf 1100 3 | kézbeveszed/felveszed az 1100. tárgyat (őrzöd) |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| * 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
| * 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 4. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
| DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
| THARR HARAGJA (145. VARÁZSLAT) A gyenge mágusok megpróbálták a Tharr haragját sűrítve kisütő papi mágiát Gigaököl nevű varázslatukkal leutánozni, de a próbálkozás - valljuk be - elég gyengére sikeredett. A Tharr haragja egy hatalmas, ököl alakú erőtér, amely lesújt a pap ellenfelére, és darabokra zúzza annak páncélját, balkezes tárgyát vagy sisakját. A kifejtett erő jóval nagyobb, mint a gigaökölnél, tehát a tárgyak nagyobb valószínűséggel mennek tönkre. Emellett komoly fizikai sebzést is okoz a varázslat az ellenfélnek. A varázslat anyagi komponense két isteni könnycsepp, és elmondása 20 VP-be kerül. Tharr haragja ellen a tompítás varázslat sajnálatos módon teljes védelmet nyújt. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
| TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY) Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani... Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be. |
| Erő: | 24 (38) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 31 (36) | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 59 (63) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 69/69 év |
| Egészség: | 24 (27) | Életpont: | 467/395 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 25 (42) | Varázspont: | 575/59 | Pénz: | 3855 arany | Kép. pont: | 13 |
| Tudatpont: | 36/20 | Pszi pont: | 135/8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 1/74 (+39%) | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/23 (+15%) |
| vágófegyverek: | 18/27 | ütőfegyverek: | 24/3 (+1%) | lőfegyverek: | 7/17 |
| dobófegyverek: | 23/93 (+2%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (220%) << csatabárd (#555) (250%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 101,68 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 97,69 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 33/0 (+40%) | 3. mászás: | 12/65 (+6%) |
| 4. csapdakészítés: | 14/5 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/66 | 6. gyógyítás: | 11/82 (+37%) |
| 7. titkosírás: | 3/57 | 8. felderítés: | 13/90 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 6/3 |
| 10. teológia: | 29/63 (+17%) | 11. taumaturgia: | 28/96 | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 13/3 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 6/59 |
| 16. szörnyismeret: | 21/62 | 17. pszi: | 21/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 11/70 |
| 19. vadászat: | 6/72 | 20. bányászat: | 33/21 | 21. úszás: | 4/72 (+66%) |
| 22. főzés: | 9/60 (+16%) | 23. csapatmunka: | 2/11 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) |
| szörnycsábítás (#83) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 408 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
| 1 | halcsont (#390) | 1 | isteni fétis (#1150) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 9 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
| 16 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
| 1 | kőszem (#304) | 2 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
| 1 | réz papi karkötő (#307) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
| 10 | víz (#27) | |||||||
| 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
| 67 | |
|
|
|
|
|
| 68 | |
|
|
|
|
|
| 69 | |
|
|
|
|
|
| 70 | |
|
|
|
|
|
| 71 | |
|
|
|
|
|
| 72 | |
|
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
|