| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. ápr. 29. 9h:11' EZ A 460. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD 461. játékheted kezdete: ápr. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. I.Q. Howard hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. I.Q. Howard néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy Asylux csapdája. Az ellenfél támadása csökkent.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. I.Q. Howard megveti a lábát, és a hosszú íjjal az ellenfélre lő. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a veszett gorilla testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban!
Támadásodat elkerülte ellenfeled. Biethlan pöröllyel I.Q. Howard többször kegyetlenül megüti a veszett gorilla csapzott bundáját. (9 támadással 1020 életpontot sebezve.) Nunchakuval I.Q. Howard többször eltalálja a veszett gorilla csapzott bundáját. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 177 életpontot vesztettél. Vér kezd ömleni a jobb combodból a veszett gorilla harapása nyomán. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.)
Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 322, gyógyulás: 0, összesen: -322 ÉP, összes sebzés: 2264, összes sebződés: 349}
| * 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 466. tárgyat |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 273 9 219 |
| * 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 161. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 157. varázslatot |
| ek 179 3 | t. energia kisütése: 179 3 |
| kf 721 2 | kézbeveszed/felveszed a 721. tárgyat a bal kezedbe |
| tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
| tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
| p 112 | használod a 112. pszi képességet |
| ba 355 146 154 | nem támadod a 355. szörnyet a 146. szörnyet a 154. szörnyet |
| ftv 40 212 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 212. szörnyet |
| ftv 40 217 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 217. szörnyet |
| ftv 47 237 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 237. szörnyet |
| ftv 92 181 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 181. szörnyet |
| ftv 98 258 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 258. szörnyet |
| fkt 17 20 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (20 darabot) |
| fkt 43 20 1 | felt. készítesz a 43. tárgyat (20 darabot) |
| fkt 203 30 1 | felt. készítesz a 203. tárgyat (30 darabot) |
| fkt 447 30 1 | felt. készítesz a 447. tárgyat (30 darabot) |
| fkt 1253 30 1 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (30 darabot) |
| flh 10 189 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 189. tárggyal |
| flh 4 138 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 138. tárggyal |
| flh 8 189 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 189. tárggyal |
| flh 998 562 | felt. lőfegyver haszn. 998 az 562. tárggyal |
| kb 269 584 69 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (584 darabot) |
| bb 531 832 834 | beraksz a bankba az 531. tárgyat (832 darabot) |
| a 1677 1803 1 | átadod az 1677. tárgyat az 1803. kalandozónak (1 darabot) |
| aa 368 1325 1572 | átadod a 368. tárgyat az 1325. tárgyat az 1572. tárgyat |
| aa 269 108 304 | átadod a 269. tárgyat a 108. tárgyat a 304. tárgyat |
| aa 179 1233 1531 | átadod a 179. tárgyat az 1233. tárgyat az 1531. tárgyat |
| aa 829 1158 36 | átadod a 829. tárgyat az 1158. tárgyat a 36. tárgyat |
| a 724 2227 2 | átadod a 724. tárgyat a 2227. kalandozónak (2 darabot) |
| aa 694 695 696 | átadod a 694. tárgyat a 695. tárgyat a 696. tárgyat |
| aa 565 566 232 | átadod az 565. tárgyat az 566. tárgyat a 232. tárgyat |
| aa 1360 260 415 | átadod az 1360. tárgyat a 260. tárgyat a 415. tárgyat |
| a 745 3489 1 | átadod a 745. tárgyat a 3489. kalandozónak (1 darabot) |
| m 4 | mozogsz délre |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| id 240 175 | idomítod a 240. szörnyet 141 pontért |
| hu 145 151 157 | hulladék: 145 151 157 |
| hu 159 160 161 | hulladék: 159 160 161 |
| hu 163 171 182 | hulladék: 163 171 182 |
| kpk 11 | kezd. parancs kivétele: 11 |
| szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 231 |
| * 3. BP: | t. energia kisütése: 244 2 |
| * 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
| * 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
| TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
| TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY) A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna. |
| ZOMBILAPÍTÓ (721. TÁRGY) Ez a kalapács egy igazi törp mestermunka - a mithril, amiből kovácsolták, a szivárvány minden színében csillog, különösen, ha élőholtak közelében tartózkodsz. A legendás zombilapítót ugyanis annak idején Thorgain királynak készítették, a törpe város alsó tárnáit benépesítő élőholtakat kiűző hadjáratra. Mára már több másolat is készült ebből a bal kézben is használható mágikus ütőfegyverből, amely 2D4+5-ös sebzése mellett 2-vel megnöveli a védettségedet, ha használod (de ehhez min. 15. szintű fegyverszakértelem kell). |
| RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY) Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod... |
| ÁRNYÉKKULCS (566. TÁRGY) Már ha egyáltalán tárgynak lehet nevezni ezt a fekete homályt. Még az is meglepő, hogy amikor megfogod - olyan, mintha a semmit markolnád - a kezedben marad! Vigyázz rá nagyon, mert például az Iszonyat Citadellájában is van olyan ajtó, amit kizárólag ezzel a kulccsal tudsz kinyitni, sehogy máshogy. A kulcs a sikeres használata után egyszerűen elpárolog. |
| AMUL KULCS (565. TÁRGY) Első pillantásra meg sem mondanád, hogy ez a fehér márvány, tapintásra meglepően meleg tárgy kulcs. Egy hosszúkás rúd, amely egy trikornis szarvra emlékeztet - de bizonyos, kinyithatatlan zárakon már láttad ezt az emblémát! Az amul kulcsot ezen zárak kinyitására tervezték. Ha egy ilyen zárra bukkansz, tudni fogod, hogy az amul kulcs szükséges hozzá. Sajnos, az amul kulccsal csak egy ilyen zárat nyithatsz ki, ezután elveszti mágikus potenciálját. |
| RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
CSAPATMUNKAA csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
| "MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
| MUZSIKUS FÜLES (1657. TÁRGY) A muzsikus füles egy átlátszó, kulcsforma kristály, melyet egy vörösréz kerettel akaszthatsz a füledbe. Azt mondják, hogy aki ilyet hord, sokkal tisztábban hallja a hangokat, és ennek köszönhetően az általa játszott zene is kristálytisztább, élvezhetőbb lesz. Tegyél egy próbát a KF paranccsal, és zene szakértelmed rögtön meg fog nőni hárommal, és ha városban zenélsz, 10%-kal adományozókészebbek lesznek majd a helyiek. A muzsikus fülest akkor akaszthatod csak a füledbe, ha már van zene szakértelmed. |
PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG)Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik! |
| Erő: | 23 (34) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 28 (30) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 26 (29) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 5/7 év |
| Egészség: | 22 (25) | Életpont: | 375/309 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 34 (44) | Varázspont: | 695/369 | Pénz: | 3992 arany | Kép. pont: | 7 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 169/24 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 6/22 | szúrófegyverek: | 7/36 |
| vágófegyverek: | 10/78 | ütőfegyverek: | 25/64 | lőfegyverek: | 6/0 |
| dobófegyverek: | 24/8 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 10/41 | 2. nyomkövetés: | 44/41 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 11/89 | 5. csapdakészítés: | 15/99 (-1394%) | 6. csapdaészlelés: | 2/10 |
| 7. gyógyítás: | 6/1 (-300%) | 8. titkosírás: | 1/69 | 9. felderítés: | 15/67 |
| 10. szörnyidomítás: | 7/74 (+202%) | 11. teológia: | 50/73 (+39%) | 12. taumaturgia: | 36/10 (+1%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 3/17 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 22/40 (+26%) |
| 19. pszi: | 23/2 (+2%) | 20. zárnyitás: | 5/88 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. bányászat: | 10/65 | 23. úszás: | 7/2 | 24. főzés: | 8/24 (+11%) |
| 25. csapatmunka: | 1/69 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| ásol max. 48 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
| szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), veszett gorilla (#446) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
| láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
| óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | varázsenergia (#161) | Symulf rúnája (#182) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
| fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
| fürgülés (#92) | >> | ongóliant (#159) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) porszem megszólal (146) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) kp. varázsenergia (191) nyugodt pihenés (195) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a művész jutalma (244) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2295. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aranypikkely (#415) | 1 | bo'adhun idol (#745) | 1 | cápabőr csizma (#832) | |||
| 10 | cirkuszi pergamen (#1233) | 2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | életköves gyűrű (#1572) | |||
| 17 | extra takarmány (#1360) | 6 | fáklya (#36) | 1 | grifftojás (#179) | |||
| 2 | ilkin érc (#232) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | |||
| 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 3 | kőszem (#304) | 1 | lidérckorona (#531) | |||
| 1 | méregtagadó (#1531) | 20 | nyílvessző (#108) | 1 | ogre öv (#834) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ryuku buzogány (#696) | 2 | ryuku kopja (#694) | |||
| 1 | ryuku nyaklánc (#1325) | 1 | ryuku szablya (#695) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 9 | víz (#27) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | |||
| 2 | amul kulcs (#565) | 1 | árnyékkulcs (#566) | 2 | ryuku kalapács (#724) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | mópat tetem (#584) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||||