162. forduló, 164. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 29. 9h:11'
EZ A 460. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
461. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Elenios félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Nap bírája trófea, egy quwarg bölcs trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó hófehér galamb kíséri. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Analotha. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: agvari manafókusz, apró zsákocska, aranyló ugarhéj, árnyékkulcs, árnyszőttes, azúrharmat, bőrkantár, bunthar bőr. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+3 életpont gyógyulás.)
Az 1. napon összefutsz Emella a Bombázóval. Sheran testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy medvefog nyakláncot, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Yuin gyöngysorát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy árnytündér messiás trófea és egy kereszteslovag trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Lát téged! Vajon hogyan? A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltűz nyílhegy, acéltűz nyílvessző, Alkotó kalapács, apró zsákocska, aranyló ugarhéj. Megszólal: " Kétszeres öröm a megosztott öröm, fele bánat a megosztott bánat. " Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Emella a Bombázó, Analotha, I.Q. Howard és Khossus del Maul. Van itt egy-két kalandozó, akivel korábban még nem találkoztál, most gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Néhány veszett gorilla... ugyan már! Az nem is egy komoly szörny. Mit kell tőle így berezelni... - morfondírozol, miközben Emella a Bombázó a nagy TERV-et részletezi. "Megkeressük, követjük, elfogjuk, visszavisszük..." Pha! Ennyi erővel akár te is lehettél volna a vezető! Persze meg kell beszélni a többi a részletet is. A vadonban minden kalandozó ezerféle talpraesett és frappáns módját tudja a szörnyek csapdába ejtésének, csakhogy most a fővárosban vagytok! Ez bizony szokatlan körülmény, minden szörnyismereti tapasztalatotokra szükségetek lesz. A sok felmerülő ötlet közül nehéz választani. Végül felmerül a nagy kérdés: egyáltalán látott már valamelyikőtök veszett gorillát? Az ötlet nem elég, azt meg is kell valósítani! Ha netán sikerülne felkutatnotok egy gorillát, azt el is kellene ám fogni valamivel! Puszta kézzel ez nem fog menni, valamilyen szörnycsapda mindenkinél kellene (persze a macskakövön a fedett verem sem igazán hatékony). Természetesen van nálad csapda, anélkül igazán nehéz volna elkapni azt a gorillát, ugye. Gyorsan előkészítesz egy dobóhálót. Emella a Bombázó egy szuper dobóhálót, Analotha egy dobóhálót, I.Q. Howard egy dobóhálót, Khossus del Maul egy teriád dobóhálót vesz elő, így kell felkészülni rendesen a feladatra. Akkor most jöhet a hajtás! Felosztjátok egymás között a környező, néhány négyzetmérföldes területet. Kérdezősködtök, és nyomok után kutattok. Egy-egy karmolásnyom egy bezárt kapun vagy az ajtófélfán, egy jól felismerhető talpnyom a kiszáradt pocsolyában például sokat segíthet. Egy romos épület közelében pár aprócska jelből arra következtettek, hogy a padláson húzta meg magát az egyik nőstény! Micsoda felfedezés! Gyerünk, kapjuk el! - suttogja egyikőtök izgatottan. Több oldalról közelítetek a romos házhoz, aztán mászni kezdtek, miközben a legalkalmasabbnak ítélt csapdával egyikőtök a padláskijárónál foglal helyet. Ez az! A megriasztott gorilla előront a padlásról, és épp, egyenest a csapdába ugrik! Remek időzítés... De mi ez? Hisz ezek... EZEK KETTEN VANNAK!!
I.Q. Howarddal csapatban küzdesz. Egy veszett gorilla az ellenfeletek!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. I.Q. Howard hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. I.Q. Howard néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy Asylux csapdája. Az ellenfél támadása csökkent.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. I.Q. Howard megveti a lábát, és a hosszú íjjal az ellenfélre lő. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a veszett gorilla testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban!
Támadásodat elkerülte ellenfeled. Biethlan pöröllyel I.Q. Howard többször kegyetlenül megüti a veszett gorilla csapzott bundáját. (9 támadással 1020 életpontot sebezve.) Nunchakuval I.Q. Howard többször eltalálja a veszett gorilla csapzott bundáját. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 177 életpontot vesztettél. Vér kezd ömleni a jobb combodból a veszett gorilla harapása nyomán. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.)
Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 322, gyógyulás: 0, összesen: -322 ÉP, összes sebzés: 2264, összes sebződés: 349}


Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) Nem éreztek diadalt. Elfogni kellett volna ezeket a szerencsétlen óriásmajmokat, nem elpusztítani. De talán az egyikben még mintha pislákolna némi élet... A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Sajnos csak az egyik gorillát sikerül úgy-ahogy életre keltenetek, a másik visszavonhatatlanul kimúlt. De nem baj. Diadalittasan emelitek a vállatokra a csendesen nyöszörgő óriásmajmot, és gyorsan elvonultok a szörnypiachoz. Mielőbb fel kell markolnotok a jutalmat, még azelőtt, hogy elvérzik ez a szerencsétlen jószág! A gondozónő elmond benneteket mindenféle barbárnak, meg gyilkosnak de azért végül állja a szavát, és elétek tesz egy hatalmas utazóládát. Itt az idő, hogy kiszolgáljátok magatokat, míg ő ellátja a "szegény" sebesültet. Az osztozás után neked 3 bunthar bőr, 5 extra takarmány és 1 ryuku vadászing (ld. enc.) jut. (Emella a Bombázó 3 bunthar bőrrel és 5 extra takarmánnyal , Analotha 3 bunthar bőrrel, 5 extra takarmánnyal és 1 nyomkereső talizmánnal , I.Q. Howard 3 bunthar bőrrel és 5 extra takarmánnyal , Khossus del Maul 3 bunthar bőrrel és 1 teriád dobóhálóval lett gazdagabb.) A tárgyak, amik kimaradtak, ahhoz kerülnek, akihez még fér. A kincs szétosztását követően neked 1 extra takarmány jut. (Emella a Bombázó 2 extra takarmánnyal , Analotha 1 extra takarmánnyal , I.Q. Howard 1 extra takarmánnyal gazdagodott.) Hát ez bizony nagyszerű kaland volt! - Gyerünk a fogadóba! - kiáltja valaki, és legszívesebben tényleg így tennél, de tudod, hogy holnap hideg főre lesz szükséged a további kalandjaidhoz, ezért inkább visszatérsz a szállásodra. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 10000 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [90 pontot használtál fel, van még 243.]
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
I.Q. Howard, amikor összefutottatok, adott neked egy toxyl üvegcsét (ld. enc.), egy alkímiázó üstöt, egy Zombilapítót (ld. enc.), egy zafír fülbevalót, 2 ryuku kalapácsot (ld. enc.), egy árnyékkulcsot (ld. enc.), 2 amul kulcsot (ld. enc.), egy ryuku kopját, 2 ezüsttollú nyilat és egy Urgod fétisét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+273 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy őrült varázsló nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 246.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 246.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 244.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 242.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 240.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 238.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 236.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 234.]

* 5. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 232.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ek 179 3 t. energia kisütése: 179 3
Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+15 TVP). [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 247.]

kf 721 2 kézbeveszed/felveszed a 721. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a Tharr pajzsát, majd a bal kezedbe veszed a Zombilapítót. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-konverzió. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 217.]

ba 355 146 154 nem támadod a 355. szörnyet a 146. szörnyet a 154. szörnyet
BA 355 parancs törölve. BA 146 parancs törölve. BA 154 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ftv 40 212 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 212. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ftv 40 217 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 217. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ftv 47 237 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 237. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ftv 92 181 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 181. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ftv 98 258 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 258. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 17 20 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 43 20 1 felt. készítesz a 43. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 203 30 1 felt. készítesz a 203. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 447 30 1 felt. készítesz a 447. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 1253 30 1 felt. készítesz az 1253. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

flh 10 189 felt. lőfegyver haszn. 10 a 189. tárggyal
Ok, FLH 10 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

flh 4 138 felt. lőfegyver haszn. 4 a 138. tárggyal
FLH 4 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

flh 8 189 felt. lőfegyver haszn. 8 a 189. tárggyal
FLH 8 189 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

flh 998 562 felt. lőfegyver haszn. 998 az 562. tárggyal
Ok, FLH 998 562 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

kb 269 584 69 kiveszel a bankból a 269. tárgyat (584 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 purifikátor hájat. Kiveszel a bank széfjéből 3 mópat tetemet. Kiveszel a bank széfjéből 5 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

bb 531 832 834 beraksz a bankba az 531. tárgyat (832 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 lidérckoronát. Beraksz a bank széfjébe 1 cápabőr csizmát. Beraksz a bank széfjébe 1 ogre övet. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

a 1677 1803 1 átadod az 1677. tárgyat az 1803. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

aa 368 1325 1572 átadod a 368. tárgyat az 1325. tárgyat az 1572. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kinemfogyó tegezt I.Q. Howard részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku nyakláncot I.Q. Howard részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 életköves gyűrűt I.Q. Howard részére. [15 pontot használtál fel, van még 202.]

aa 269 108 304 átadod a 269. tárgyat a 108. tárgyat a 304. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 purifikátor hájat I.Q. Howard részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 nyílvesszőt I.Q. Howard részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 kőszemet I.Q. Howard részére. [15 pontot használtál fel, van még 187.]

aa 179 1233 1531 átadod a 179. tárgyat az 1233. tárgyat az 1531. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást I.Q. Howard részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 cirkuszi pergament I.Q. Howard részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 méregtagadót I.Q. Howard részére. [15 pontot használtál fel, van még 172.]

aa 829 1158 36 átadod a 829. tárgyat az 1158. tárgyat a 36. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 dlathog kőzetet I.Q. Howard részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku vadászinget I.Q. Howard részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 fáklyát I.Q. Howard részére. [15 pontot használtál fel, van még 157.]

a 724 2227 2 átadod a 724. tárgyat a 2227. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 ryuku kalapácsot Emella a Bombázó részére. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

aa 694 695 696 átadod a 694. tárgyat a 695. tárgyat a 696. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 ryuku kopját Emella a Bombázó részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku szablyát Emella a Bombázó részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ryuku buzogányt Emella a Bombázó részére. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

aa 565 566 232 átadod az 565. tárgyat az 566. tárgyat a 232. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 amul kulcsot Emella a Bombázó részére. Ok, sikeresen átadtál 1 árnyékkulcsot Emella a Bombázó részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ilkin ércet Emella a Bombázó részére. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

aa 1360 260 415 átadod az 1360. tárgyat a 260. tárgyat a 415. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 17 extra takarmányt Emella a Bombázó részére. Ok, sikeresen átadtál 3 isteni könnycseppet Emella a Bombázó részére. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Emella a Bombázó részére. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

a 745 3489 1 átadod a 745. tárgyat a 3489. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bo'adhun idolt Analotha részére. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,121] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy királyi őrsáncot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[13 pontot használtál fel, van még 144.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 141.]

id 240 175 idomítod a 240. szörnyet 141 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a sivatagi doareg idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 34 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [141 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 145 151 157 hulladék: 145 151 157
Hulladék, ezért nem gyűjtesz villám szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 159 160 161 hulladék: 159 160 161
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 163 171 182 hulladék: 163 171 182
Hulladék, ezért nem gyűjtesz karócsapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladékgyűjtés törölve: vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kpk 11 kezd. parancs kivétele: 11
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 6 között kell lennie! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 14, 15.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét.
Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal.

TOXYL ÜVEGCSE (592. TÁRGY)
A jó ég tudja, miféle hihetetlen keménységű anyagból készült a toxyl üvegcse, mindenesetre nemhogy nem marja szét a toxyl, de még képes is a légmentesen zárható edény akár nagyon hosszú ideig is tárolni ezt a különlegesen mérgező anyagot anélkül, hogy az elillanna.

ZOMBILAPÍTÓ (721. TÁRGY)
Ez a kalapács egy igazi törp mestermunka - a mithril, amiből kovácsolták, a szivárvány minden színében csillog, különösen, ha élőholtak közelében tartózkodsz. A legendás zombilapítót ugyanis annak idején Thorgain királynak készítették, a törpe város alsó tárnáit benépesítő élőholtakat kiűző hadjáratra. Mára már több másolat is készült ebből a bal kézben is használható mágikus ütőfegyverből, amely 2D4+5-ös sebzése mellett 2-vel megnöveli a védettségedet, ha használod (de ehhez min. 15. szintű fegyverszakértelem kell).

RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY)
Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod...

ÁRNYÉKKULCS (566. TÁRGY)
Már ha egyáltalán tárgynak lehet nevezni ezt a fekete homályt. Még az is meglepő, hogy amikor megfogod - olyan, mintha a semmit markolnád - a kezedben marad! Vigyázz rá nagyon, mert például az Iszonyat Citadellájában is van olyan ajtó, amit kizárólag ezzel a kulccsal tudsz kinyitni, sehogy máshogy. A kulcs a sikeres használata után egyszerűen elpárolog.

AMUL KULCS (565. TÁRGY)
Első pillantásra meg sem mondanád, hogy ez a fehér márvány, tapintásra meglepően meleg tárgy kulcs. Egy hosszúkás rúd, amely egy trikornis szarvra emlékeztet - de bizonyos, kinyithatatlan zárakon már láttad ezt az emblémát! Az amul kulcsot ezen zárak kinyitására tervezték. Ha egy ilyen zárra bukkansz, tudni fogod, hogy az amul kulcs szükséges hozzá. Sajnos, az amul kulccsal csak egy ilyen zárat nyithatsz ki, ezután elveszti mágikus potenciálját.

RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY)
Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre).
A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned.

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.
A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges.

MUZSIKUS FÜLES (1657. TÁRGY)
A muzsikus füles egy átlátszó, kulcsforma kristály, melyet egy vörösréz kerettel akaszthatsz a füledbe. Azt mondják, hogy aki ilyet hord, sokkal tisztábban hallja a hangokat, és ennek köszönhetően az általa játszott zene is kristálytisztább, élvezhetőbb lesz. Tegyél egy próbát a KF paranccsal, és zene szakértelmed rögtön meg fog nőni hárommal, és ha városban zenélsz, 10%-kal adományozókészebbek lesznek majd a helyiek. A muzsikus fülest akkor akaszthatod csak a füledbe, ha már van zene szakértelmed.

PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik!

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 23 (34) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 26 (29) Védekezés: 71 Menekülés: 17 % Életkor: 5/7 év
Egészség: 22 (25) Életpont: 375/309 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 3
Szerencse: 34 (44) Varázspont: 695/369 Pénz: 3992 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 169/24 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 936 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 289 TP-t kaptál. Jelenleg 789624 TP-d van. A következő szinthez még 10376 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, orbitális mackósajt. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5139 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 6/22 szúrófegyverek: 7/36
vágófegyverek: 10/78 ütőfegyverek: 25/64 lőfegyverek: 6/0
dobófegyverek: 24/8

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/41 2. nyomkövetés: 44/41 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 11/89 5. csapdakészítés: 15/99 (-1394%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 (-300%) 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 15/67
10. szörnyidomítás: 7/74 (+202%) 11. teológia: 50/73 (+39%) 12. taumaturgia: 36/10 (+1%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 3/76 18. szörnyismeret: 22/40 (+26%)
19. pszi: 23/2 (+2%) 20. zárnyitás: 5/88 21. vadászat: 1/20
22. bányászat: 10/65 23. úszás: 7/2 24. főzés: 8/24 (+11%)
25. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), veszett gorilla (#446)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
láthatatlanság (#76) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) varázsenergia (#161) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> massza (#217)
fürgülés (#92) >> nők (#999) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2295.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 bo'adhun idol (#745) 1 cápabőr csizma (#832)
10 cirkuszi pergamen (#1233) 2 dlathog kőzet (#829) 1 életköves gyűrű (#1572)
17 extra takarmány (#1360) 6 fáklya (#36) 1 grifftojás (#179)
2 ilkin érc (#232) 3 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2)
1 kinemfogyó tegez (#368) 3 kőszem (#304) 1 lidérckorona (#531)
1 méregtagadó (#1531) 20 nyílvessző (#108) 1 ogre öv (#834)
1 quwarg tojás (#360) 2 ryuku buzogány (#696) 2 ryuku kopja (#694)
1 ryuku nyaklánc (#1325) 1 ryuku szablya (#695) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 9 víz (#27) 1 ryuku vadászing (#1158)
2 amul kulcs (#565) 1 árnyékkulcs (#566) 2 ryuku kalapács (#724)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 mópat tetem (#584) 5 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(200,121) királyi őrsánc (#1140), 42. jellempróba, Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek