161. forduló, 163. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 14. 9h:25'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy barna, copfos hajú, kék szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy manaelementál trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összefutsz egy barna, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Leah főpap-jelöltje. Egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy manaelementál trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát tart. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Fekete Köpeny küldte a következőt: 1 bűvészpálcát. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 24 gyógykenőcsöt, 11 sáfrányport, 1 mentát karkötőt.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 352.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tárgyvédelem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +29 max. életerő, +29 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 337.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

bb 138 108 112 beraksz a bankba a 138. tárgyat (108 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ubuk dobónyílat. Beraksz a bank széfjébe 11 nyílvesszőt. Beraksz a bank széfjébe 11 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 337.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

m 2 7 mozogsz keletre, északnyugatra
[74,57] Folytatod sétádat a házak közt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,73] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[23 pontot használtál fel, van még 314.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(106,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 44. jellempróba, oltár, uzbányok (#102)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy jósda (577. épület.).
Összefutsz Vakan Tó. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 304.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 15 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 76, gyógyulás: 13, összesen: -63 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 259.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +81 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 259.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,73] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [105,72] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
[27 pontot használtál fel, van még 232.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[103,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [102,71] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku sisak (ld. enc.). 822 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [101,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 205.]

m 8 1 4 mozogsz északra, északkeletre, délre
[101,69] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy csodabazár van. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [102,68] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. Kritikus ütés! (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [102,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns pók. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 178.]

be 189 bemész a 189. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 900 15 905 mozogsz 900 15 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 18 900 mozogsz 18 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 12 spiritusz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 pular kristályt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 172.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 132.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.]

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 1 22 fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-29 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 9, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a szőrös bozsó. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY)
A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat.

RYUKU SISAK (688. TÁRGY)
Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia bíborosa vagy. Papi hited: 182. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 34 (38) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 31 Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 23/32 év
Egészség: 17 Életpont: 298/274 Jellem: jó (440) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 621/305 Pénz: 21871 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 52/37 Pszi pont: 95/2 EFejl: 30
Eddig összesen 1775 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6013 TP-t kaptál. Jelenleg 945007 TP-d van. A következő szinthez még 54993 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Rodrig, Brod. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 8607 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/40 (+16%) ütőfegyverek: 26/50 (+1%) lőfegyverek: 24/42
dobófegyverek: 14/23 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 41/20 (+8%) 3. mászás: 8/20
4. csapdakészítés: 12/42 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/83 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 22/1 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 11/74 (+6%) 11. taumaturgia: 22/19 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/56
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 10/56 15. szörnyismeret: 23/6 (+30%)
16. pszi: 15/72 (+16%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 12/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 188 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
15 kaja (#2) 11 madártoll (#112) 10 nyílvessző (#108)
12 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
300 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 pular kristály (#239) 1 rakolits por (#669) 1 ryuku sisak (#688)
3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,69) Sheran rúnaköve, oltár
(101,70) Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, alpesi tehenek (#91)
(102,68) vérszomjas csüldő (#114), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár
(102,69) mutáns pók (#117), oltár
(102,71) Leah rúnaköve, ryuku gárdista (#360)
(104,71) Sheran oltár, 48. jellempróba
(105,72) phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534)
(106,73) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 44. jellempróba, oltár, uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek