161. forduló, 163. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 27. 15h:07'
EZ A 460. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
461. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,121] koordinátán.
Bea Melindre átadott neked a 1. napon 12 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 trikornis nyerget (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 4 tarantulakarom (eladási ár: 3650 arany, ebből a kezelési költség: 292 arany) ellenértékét.
Napsugár, amikor összefutottatok, adott neked egy kaját, egy ryuku kopját, egy ryuku szablyát és egy ryuku buzogányt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+347 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+5 TVP). A lottó 813. hetének nyerőszámai: 9, 7, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 340.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 340.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 338.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 334.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 332.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 330.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 328.]

* 5. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 326.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 326.]

kpk kezd. parancs kivétele:
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét.

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

ek 273 9 219 t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 71 53 28 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 326.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 26 182 224 elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 326.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

vv 112 157 19 elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
299 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 324.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

h 841 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

ek 7 5 14 t. energia kisütése: 7 5 14
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+14 csapdakészítés.) [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 324.]

tv 51 támadó/véd. varázslat az 51. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: elektromos pajzs. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 321.]

hu 8 9 20 hulladék: 8 9 20
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

hu 23 39 45 hulladék: 23 39 45
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zárnyitó készletet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

hu 49 64 66 hulladék: 49 64 66
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

hu 99 105 117 hulladék: 99 105 117
Hulladékgyűjtés törölve: fekete gyöngy. Hulladékgyűjtés törölve: evaporőr háj. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

hu 133 139 140 hulladék: 133 139 140
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csuklyavirágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz koponya szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

hu 141 142 143 hulladék: 141 142 143
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nap szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szem szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

kb 1107 1 kiveszel a bankból az 1107. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar látógömböt. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

kb 696 649 531 kiveszel a bankból a 696. tárgyat (649 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku buzogányt. Kiveszel a bank széfjéből 1 Huddens kesztyűjét. Kiveszel a bank széfjéből 1 lidérckoronát. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 321.]

kf 649 531 kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

bb 389 316 80 beraksz a bankba a 389. tárgyat (316 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 szigonyt. Beraksz a bank széfjébe 1 Pusztítás Botját. Beraksz a bank széfjébe 2 lapkorongot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

hh 1107 473 használod az 1107. tárgyat a 473. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

79 63 47 31 15 16 32 48 64 80
77 61 45 29 13 14 30 46 62 78
75 59 43 27 11 12 28 44 60 76
73 57 41 25 9 10 26 42 58 74
71 55 39 23 7 8 24 40 56 72
69 53 37 21 5 6 22 38 54 70
67 51 35 19 3 4 20 36 52 68
1 2
65 49 33 17 18 34 50 66
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 2. térkép 76. pont
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
75 76
71 72 73 74 77 78 79 80
lépcsõk hova visznek:
75: kijárat
76: 1. térkép 2. pont

Ez a 125. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától keletre 339, északra 171 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 310.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 309.]

a 260 2227 7 átadod a 260. tárgyat a 2227. kalandozónak (7 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 7 isteni könnycseppet Emella a Bombázó részére. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

v 181 185 59 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,59] Lakott területre érkeztél.

Felfedeztél egy templomot. Sheran hívei emelték. Egyszercsak egy mutáns nő rohan ki a szörnypiac kapuján, kétségbeesetten üvöltözik, és valami majmokat emleget. A szörnykert gondozóinak ruházatát viseli, oldalán korbács, öve mögé dugva vasalt bőrkesztyű. Bár te nem látsz semmilyen majmot a közelben, azért odamész, hátha tudsz neki segíteni. Kapkodva szedi a levegőt, szegény alig tudja elmondani, mi is történt.
- A ketrecek... pedig én úgy vigyáztam... nyolc veszett gorilla... megszökött! - lihegi neked. Aztán lassanként kiszeded belőle, hogy mi történt. Egy egész rakomány gorilla érkezett két napja a távoli Esthar Császárságból, és már mindet lefoglalózta Russlan, a cirkuszigazgató. Erre valahogy kinyitották a ketrecüket, és megszöktek. Miközben a gondozó beszél, lézengő kalandozók csoportosulnak körétek.
- Ha visszahozza őket valaki, esküszöm, bőkezűen megjutalmazom! Segítsetek! - fogja könyörgőre.
Egyszercsak egy hájas, troll fickó érkezik futva. Hentesköpenyben van, és bárdjával hadonászik. Elmondja, hogy egy hatalmas gorillát látott az imént a Csodák Kútjánál. Összenéztek a többi kalandorral. No ez a pont nektek való feladat! Csupán szólni kéne egy-két belevaló ismerősnek, és szervezni egy jó kis hajtóvadászatot! A Csodák Kútja remek kiindulópont lenne! A részleteken morfondírozva hagyod ott a nőt, aki újra és újra elmondja a történetet az újonnan érkezőknek. (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hősiesítő medált, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó gyűrűt, egy medvebőr övet, egy moa csiptetőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy teriadan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Strissha trófea, egy Tissian sámánúr trófea és egy Fehér Özvegy trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Persze nem lát téged. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: álompor, angyalok gyűrűje, aranytű, ásó.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 294.]

be 648 bemész a 648. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Gralhyll, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
bazaltelementál (#204) 205 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, hordóagyú mameluk (#254) 379 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
tüskés gigaféreg 69 ap /db, smaragd őrsárkány 15 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 64 életpontot sebeztél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy királyi emlékművet. Találsz egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:
"Figyelem! A fegyverforgatásban, a különböző közelharci fegyvernemekben, a távolsági harcban, a taktikában és a hadvezetésben egyaránt jártas kiképzőket keresünk tisztjeink hatékonyabb felkészítése érdekében! Jelentkezni a helyszínen, az ott telepített katonai gyakorlópályánál lehet. Mágiaismeret nem szükséges, ám csakis hatfős (minden fegyvernemre egy), összeszokott, egymást jól ismerő, tapasztalt kalandozó-csoportok jelentkezését várjuk.
Hadügyminisztérium."

Fejedet csóválva indulsz tovább, miközben azon tűnődsz, hová lyukad ki a világ, hogy kalandozóknak kell kiképezni a hadsereg tisztjeit. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [26 pontot használtál fel, van még 263.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

vtn 75 varázslat tanulás: a 75. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

vtn 76 varázslat tanulás: a 76. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 70 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 6, gyógyulás: 20, összesen: +14 ÉP}

Látsz egy templomot. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Összeakadsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acélpengőke, áldott kő, álompor, aranytermő erszény, ásó, Baghar fétise, borkonyó bibe, bunthar zsák.

(Továbbmész...) [185,62] Továbbmész a város utcáján. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. (ld. enc.) északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 30, gyógyulás: 18, összesen: -12 ÉP}


Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. topázát, egy ősi kígyóbőr övet, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy uglaok páncélt, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elsétál melletted. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: adamantit, áldott kő, angyalok gyűrűje, aranyló ugarhéj.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 9 mákrózsa virág. Elrakod őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 237.]

v 22 351 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő tolmokov-koktélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 zöld üveg, 5 spiritusz. [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 232.]

v 22 351 elmormolod a 22. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+692 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő tolmokov-koktélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 zöld üveg, 5 spiritusz. [-21 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 227.]

v 22 323 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsthegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 ezüstdarab, 1 madártoll. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

szk 255 keresed a 255. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

t 446 1 támadod a 446. szörnyet
FT 446 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

tk 12 2227 többszemélyes kaland 12 2227
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Khossus del Maul. Ha megérkezik majd Emella a Bombázó és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 177.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 137.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 97.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 57.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 19, 27.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 23 (36) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 27 Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 81 Menekülés: 17 % Életkor: 5/7 év
Egészség: 22 (25) Életpont: 375/351 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 5
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 695/458 Pénz: 3992 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 164/299 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 936 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8369 TP-t kaptál. Jelenleg 779335 TP-d van. A következő szinthez még 20665 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, orbitális mackósajt. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5114 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 6/22 szúrófegyverek: 7/36
vágófegyverek: 10/78 ütőfegyverek: 25/64 (+8%) lőfegyverek: 6/0
dobófegyverek: 24/8 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/41 2. nyomkövetés: 44/34 3. lopás: 1/0
4. mászás: 11/89 5. csapdakészítés: 29/87 (+1406%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 8/83 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 15/67
10. szörnyidomítás: 5/72 11. teológia: 50/34 (+68%) 12. taumaturgia: 36/6 (+21%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 3/76 18. szörnyismeret: 22/4 (+26%)
19. pszi: *22/100 20. zárnyitás: 5/88 21. vadászat: 1/20
22. bányászat: 10/65 23. úszás: 7/2 24. főzés: 8/13 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), massza (#217), veszett gorilla (#446)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
láthatatlanság (#76) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26) varázsenergia (#161) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> massza (#217) fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) fürgülés (#92) >> gnóm szolgáló (#181)
fürgülés (#92) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2295.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
376 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 fiatalság itala (#473) 7 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
2 lapkorong (#80) 1 manakristály (#500) 4 pirkit (#153)
1 Pusztítás Botja (#316) 1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211)
1 szigony (#389) 2 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 2 csuklyavirág (#133) 1 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 1 Huddens kesztyűje (#649) 1 kék orchidea (#68)
1 lidérckorona (#531) 17 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
4 púderkő (#119) 1 ryuku buzogány (#696) 1 sallank karom (#128)
10 spiritusz (#170) 63 víz (#27) 2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár, 12. többszemélyes kaland
(185,62) csodák kútja (#1096), őrült varázsló (#255)
(186,60) őrült varázsló (#255), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(186,61) őrült varázsló (#255), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland
(187,60) őrült varázsló (#255), kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Zita, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - az ud'mroag kulcs most már bármilyen tereptípuson elkészíthető.
- az egykezes súlyzót most már nem tudják a lények támadásai elpusztítani.
- az Élet Vize most már védelmet nyújt Zt'tuzzarxn átka ellen is.
- a jégmágia nem nyújtott védelmet a lángtenger ellen, javítva (enciklopédia is).
- az esthar területeken az 50. szint alatti karakterek gyengébb ellenfeleket kapnak, de a sebesült szörnyek számukra nem sebesültként jelennek meg, ezt javítottam.

Üzenet küldése a karakternek