158. forduló, 160. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 1. 9h:06'
EZ A 292. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
293. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,86] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 csatabárdot (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+18 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+94 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-29 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 328.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 322.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy harmadik szem varázs hatalmát. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [1 pontot használtál fel, van még 321.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-29 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 341 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

tv 97 98 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 98. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. 98. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a massza jobb hátsó lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a massza duzzadt hólyagját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A massza csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával meghorzsolod a massza bal első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a massza megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő, 27 arany, egy fekete gyöngy és egy ezüst karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 40, gyógyulás: 51, összesen: +11 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Raia és Dornodon a legnagyobb hatalmú istenek. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 298.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[102,85] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [101,84] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával néhányszor súrolod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [100,83] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 274.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,82] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászcéh (758. épület.).
Összefutsz Leonidasz. Sheran tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy epokitféreg trófea, egy földsárkány trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 266.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 1222 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 262.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+27 varázspont.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 258.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 támadás forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 254.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[99,81] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Van itt egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.).
Eladsz 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért.

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 30 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 86, gyógyulás: 34, összesen: -52 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [26 pontot használtál fel, van még 228.]

ea 169 10 eladod a 169. tárgyat 10
Eladtál 10 uzbány csőrt. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 555 1 megveszed az 555. tárgyat 1
Vásároltál 1 csatabárdot. 44 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 410 2 megveszed a 410. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1170 20 megveszed az 1170. tárgyat 20
Vásároltál 20 fűszerkeveréket. 400 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1150 1 megveszed az 1150. tárgyat 1
Vásároltál 1 isteni fétist. 3000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[101,79] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [101,78] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy gumifát. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lee-MBO irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 mozogsz északkeletre
[102,76] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 196.]

ek 503 97 69 t. energia kisütése: 503 97 69
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100 101 102 103
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131), Leonidasz (1499. kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), szopógödör (#177), halálhozó (#419)
(100,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), Raia oltár, Chara-din rúnaköve, 36. jellempróba
(101,77) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 46. jellempróba, Fairlight oltár, érclelőhely
(101,78) gumifa (#38), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 30. jellempróba
(101,84) élőholt quwarg (#202), 39. jellempróba, oltár
(102,76) vérszomjas csüldő (#114), gumifa (#38), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, 27. jellempróba
(102,85) Elenios rúnaköve, Tharr oltár, nukleáris cickány (#155)

[97,69] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Abdul hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 860 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sámánkunyhó (767. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Padló Picasso. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy Brod trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 6 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

a 2 2218 10 átadod a 2. tárgyat a 2218. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Padló Picasso részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ef 20 509 energia fejlesztése 20
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 33 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 15 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 18 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 3, 1.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját töm magába a spagulár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.

ISTENI FÉTIS (1150. TÁRGY)
Az alanori királyság nagy szenzációját jelenti az isteni fétis. A boltos a füledbe suttogja: "Aki az isteni fétist birtokolja, hihetetlen hatalom birtokába jut, képes lesz közvetlen kommunikációra istenével!" Nocsak, nagyhatalmú relikvia ezek szerint! Kérdés, hogy mennyire átverés a dolog, amikor láthatóan ládaszám van belőle minden boltban... Mindenesetre, amikor a boltosnál érdeklődsz, először megkérdezi, hogy mekkora kasztroplanáris tapasztalattal rendelkezel. Neki ugyan fogalma sincs róla, ez mit jelent, de láthatóan, a fétis gyártói felkészítették: csak annak adja el a fétist, aki "teljes értékű" Közös Tudatban van, amely már elérte fejlődése csúcsfokát, különben a fétist nem fogja tudni használni. A fétist annak se ajánlja, akinek tudata már rendelkezik az őrzők ébersége képességgel, mert nekik a fétis semmit nem tud nyújtani. Ha többet akarsz megtudni, a H 1150 parancsot kell használnod, 5 TVP árán!

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr bíborosa vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

Erő: 23 (37) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 56 (60) Menekülés: 20 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 24 (27) Életpont: 462/414 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (42) Varázspont: 565/27 Pénz: 1414 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 36/4 Pszi pont: 131/254 EFejl: 30
Eddig összesen 1053 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10465 TP-t kaptál. Jelenleg 732681 TP-d van. A következő szinthez még 67319 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, Brod, varkaudar varázsló. A 151. fordulódban 13155 arany került a bankszámládra. 13286 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/18 szúrófegyverek: 12/66 (+4%) vágófegyverek: 18/1 (+6%)
ütőfegyverek: 23/93 (+8%) lőfegyverek: 7/17 dobófegyverek: 23/75 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (190%) << csatabárd (#555) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
97,69 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 102,76
Kedvenc táborhely: 97,69

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 32/15 (+25%) 3. mászás: 12/59
4. csapdakészítés: 13/81 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/66 (-600%) 6. gyógyítás: 11/45
7. titkosírás: 3/57 (+12%) 8. felderítés: 13/29 9. szörnyidomítás: 6/3
10. teológia: 29/13 (+20%) 11. taumaturgia: 28/28 (+12%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 12/94 (+9%) 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 6/59
16. szörnyismeret: 21/18 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 11/26
19. vadászat: 6/72 20. bányászat: 33/21 (+2%) 21. úszás: 3/31
22. főzés: 9/6 (+12%) 23. csapatmunka: 2/11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 4 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 452 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3256 arany (#50) 1 bronzpajzs (#89) 1 deus ex machina (#1)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst kulcs (#184) 13 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 1 szöges páncél (#65) 10 uzbány csőr (#169)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 csatabárd (#555) 1 dözmöng szív (#122)
2 fülemüle agyar (#267) 20 fűszerkeverék (#1170) 1 gyíkfű (#201)
1 isteni fétis (#1150) 1 kék orchidea (#68) 7 mákrózsa virág (#56)
2 pirkit (#153)


Üzenet küldése a karakternek