| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. jún. 13. 9h:28' EZ A 162. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD 163. játékheted kezdete: jún. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
| p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
| ef 7 | energia fejlesztése 7 |
| e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| im 2 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista nyakát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a ryuku gárdista páncélos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
| m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [83,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié.
(Továbbmész...) [82,63] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy karmazsin huhogó. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszurkálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a karmazsin huhogó. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
| m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [81,65] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
(Továbbmész...) [80,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokféreg lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a homokféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A homokféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 575 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a goldugar testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a goldugar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a goldugar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [78,68] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Csak egy érző szívű dromedár. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
| szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 2 5 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért |
KÍ KONCENTRÁCIÓ (69. PSZI KÉPESSÉG)Ez a pszi képesség lehetővé teszi, hogy kíd még kifinomultabb legyen, a harcművészeteket még nagyobb hatásfokkal alkalmazd. A kí koncentráció a következő fordulód elejéig tart, és eközben nagyobb valószínűséggel (hogy mennyivel nagyobbal, ez pszi képességedtől függ) használsz harcművészeti technikákat. Lehetőség van arra is, hogy második paraméterként megadj egy számot - egy harcművészet szint számát. Azt a sebzést/plusz támadást adó harcművészet technikát, amelyiket ennél a harcművészet szakértelemnél kaptál, gyakrabban fogod használni. Pl. P 69 3 hatására igyekszel a csatákban Kobraharapást alkalmazni. Nyilvánvaló, hogy a második paraméternek csak akkor van értelme, ha az 1,3,5,...HARCM.SZINTED értékek közül válogatsz. A kí koncentráció alkalmazása 5 TVP-be és 14 pszi pontba kerül. |
| Erő: | 26 (36) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 27 (31) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
| Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
| Egészség: | 21 (25) | Életpont: | 319/292 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 280/3 | Pénz: | 152 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 36/18 | EFejl: | 7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6/42 (+12%) | szúrófegyverek: | 20/39 (+7%) | vágófegyverek: | 11/8 (+4%) |
| ütőfegyverek: | 10/8 | lőfegyverek: | 21/38 (+4%) | dobófegyverek: | 4/0 |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); bronzhegyű nyíl (#94) (9 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 5/69 | 2. nyomkövetés: | 20/20 (+32%) | 3. mászás: | 8/93 (+8%) |
| 4. csapdakészítés: | 11/35 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/7 | 6. gyógyítás: | 50/40 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 2/67 | 9. szörnyidomítás: | 5/69 |
| 10. teológia: | 14/88 (+16%) | 11. taumaturgia: | 10/74 (+10%) | 12. versengés: | 6/76 |
| 13. harcművészetek: | 3/0 | 14. zene: | 2/67 | 15. szörnyismeret: | 12/82 |
| 16. pszi: | 5/93 (+108%) | 17. zárnyitás: | 3/63 | 18. vadászat: | 12/95 (+40%) |
| 19. bányászat: | 19/2 | 20. főzés: | 3/8 (+22%) | 21. csapatmunka: | 1/49 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
| elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
| manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
| pszi-ernyő (#64) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
| védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | ubuk tüske (#131) | 14 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
| 4 | kaja (#2) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
| 4 | tinta (#101) | |||||||