157. forduló, 159. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 7. 9h:19'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 6 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 348.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tárgyvédelem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Ebben a körben már csak 11 TU-t válthatsz át: Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 55 TVP-t. [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 388.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 378.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 373.]

m 4 mozogsz délre
[74,59] Folytatod sétádat a házak közt.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [6 pontot használtál fel, van még 367.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+15 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 337.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 307.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,68] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [101,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy csodabazár van. Nyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 4 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut ormányát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut ormányát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a törpemammut nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [101,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Itt csata lesz.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén jobb vállát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 289.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(101,68) a 189. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534)
(101,69) Sheran rúnaköve, oltár, törpemammut (#115)
(101,70) Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, alpesi tehenek (#91)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
Találkozol Vakan Tó. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Yoro Okiyivel. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy muzsikus fülest, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar iszákos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 279.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vark. nekromanta testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. (-1 IQ, permanensen, ah!) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, egy vas dobónyíl és egy fekete gyöngy. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 69, gyógyulás: 11, összesen: -58 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 234.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 6 2 8 mozogsz nyugatra, keletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,70] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).

(Továbbmész...) [102,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [102,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy oltárt.

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 216.]

m 8 8 5 mozogsz északra, északra, délnyugatra
[102,68] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [102,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kharón Nan Akherón, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű gnóm nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia bíborosa. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy mocsárivérc trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Luwnya. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [101,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [32 pontot használtál fel, van még 184.]

be 189 bemész a 189. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Odabent sötét van. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 900 10 905 mozogsz 900 10 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Nyitva van! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [3. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [4. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 11 mozogsz 11
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.]
Összefutsz Erinával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
[11 pontot használtál fel, van még 138.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. {A kapcsoló innen 24 lépésre keletre és 18 lépésre északra eltüntetett egy falat.} [20 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 12 mozogsz 12
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).
Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +57 életerő.)
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar bajnok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő).
[33 pontot használtál fel, van még 85.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 12 spiritusz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 2 borkonyó bibét találsz. [3 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

ef 30 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [80 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 4, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a szőrös bozsó. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia bíborosa vagy. Papi hited: 179. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 33 (37) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 31 Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 22/31 év
Egészség: 17 Életpont: 298/254 Jellem: jó (423) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 615/447 Pénz: 11759 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 52/6 Pszi pont: 95/0 EFejl: 8
Eddig összesen 1731 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9596 TP-t kaptál. Jelenleg 907960 TP-d van. A következő szinthez még 92040 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Rodrig, Brod. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 8564 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/67 (+30%) ütőfegyverek: 26/34 (+2%) lőfegyverek: 24/42
dobófegyverek: 12/95 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 40/52 (+23%) 3. mászás: 8/16 (+2%)
4. csapdakészítés: 12/22 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/67 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 21/81 (+6%) 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 11/50 (+6%) 11. taumaturgia: 21/75 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/53
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 10/56 15. szörnyismeret: 22/76 (+34%)
16. pszi: 15/8 (+22%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 12/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) sorvasztás (#102)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 269 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 12 spiritusz (#170) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
251 arany (#50) 2 álompor (#396) 3 borkonyó bibe (#312)
1 fekete gyöngy (#99) 27 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 uzbány csőr (#169) 1 vas dobónyíl (#189)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,68) a 189. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), Erina (1794. kalandozó), varkaudar bajnok (#190)
(101,70) Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, alpesi tehenek (#91)
(102,67) mély kút (#93), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), topránypolip (#86), Luwnya (1804. kalandozó)
(102,68) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár
(102,69) oltár
(102,70) uzbányok (#102), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek