148. forduló, 160. forduló, Delejes Kazimír összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 29. 12h:14'
EZ A 350. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD
351. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3231
SZÁMLA : XXXX

DELEJES KAZIMÍR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,81] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 rakolits por (eladási ár: 591 arany, ebből a kezelési költség: 59 arany) ellenértékét.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sötét gnóm nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 324.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 4. KP: elmormolod a 90. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 15 92 4 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új kötél. [-28 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 294.]

id 73 40 idomítod a 73. szörnyet 40 pontért
Nekikezdesz a garokk idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 50 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 254.]

id 73 40 idomítod a 73. szörnyet 40 pontért
Az a szörnyed már be van idomítva. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

kt 221 elkészíted a 221. tárgyat
Legyártottál 1 dobóhálót. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 244.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

fog 65 220 elfogod a 65. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

m 4 mozogsz délre
[99,82] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját.

[10 pontot használtál fel, van még 234.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 1090 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen nyugatra 126, északra 126 mérföldre egy sörényes ubuk tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [3 pontot használtál fel, van még 228.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 támadás forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 225.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Berontasz egy ajtón. Odabent morcos törpék fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 222.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 219.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,83] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,84] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,85] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.

[44 pontot használtál fel, van még 175.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[95,86] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troll ritualista. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a troll ritualista bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-21 életpont). Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 fejszét. IQ-d TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 137.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 107.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 77.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[94,86] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen goldugar nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy goldugar. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a goldugar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,85] Továbbra is magashegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy móleon. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal egy irtózatos ütéssel felvágod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az emberevő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [93,84] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát.

[30 pontot használtál fel, van még 47.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 39.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[93,83] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy móleon. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a móleon jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nyuhaj karbin. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nyuhaj karbin bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 29.]

szk 70 keresed a 70. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadtrollt. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 24.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 27, 6.
Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 298 pontot. A következő körben tehát 322 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Delejes Kazimír, egy tüsi aranyhajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. Ez a 157. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 21 (27) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 21 (25) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 292/223 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 274/119 Pénz: 835 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 49/21
Eddig összesen 758 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4205 TP-t kaptál. Jelenleg 284092 TP-d van. A következő szinthez még 55908 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élőholt quwarg, szutykos remák. A 150. fordulódban 986 arany került a bankszámládra. 1089 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 15 (+1) ütőfegyverek: 22 lőfegyverek: 9
dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 33 3. lopás: 1
4. mászás: 4 (+1) 5. csapdakészítés: 12 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 40 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 8
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 20 12. taumaturgia: 16 (+1)
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 13 15. zene: 4
16. szörnyismeret: 8 17. pszi: 7 18. vadászat: 6
19. bányászat: 25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
udvarolsz a 4047. karakternek
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fejszét (#1240) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
sünmedve (#33), yeti poronty (#638) (csak egyszer), sakál (#28) (csak egyszer), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Fairlight hívők (#997), fémbontó szójer (#150), szutykos remák (#191), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4047) felejtés (#68) (987) halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14)
hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3) tulajdonságpajzs (#26) agyburok (#90)
szürkeáll. aktiv (#71) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417) villámsújtás (#89) >> férfiak (#998)
villámsújtás (#89) >> nők (#999) villámsújtás (#89) >> 15. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189) villámsújtás (#89) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 16. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bot (#4) 4 pirkit (#153)
3 spiritusz (#170) 10 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 dobóháló (#221)
1 fejsze (#1240) 2 fémrúd (#104) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 karbin plazma (#199) 2 rézdarab (#70) 41 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,83) móleonok (#68), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(93,84) világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(93,85) világítótorony (#156), móleonok (#68), emberevő (#119)
(94,86) világítótorony (#156), goldugarok (#65)
(95,86) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, troll ritualista (#365)
(96,85) Leah rúnaköve, tavacska, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(97,84) mély kút (#93), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), százfogú (#53)
(98,83) alpesi tehén (#91), Tharr oltár
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(99,82) csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek