155. forduló, 157. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 22. 9h:07'
EZ A 291. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
292. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 6 kék orchideát (16 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ).
Magad előtt látod a képet, amint éppen egy szűk tárna legvégén vésed a falat. Felismered, ezek Kara-Duor legendás tárnái, minden törpe álma! Gyorsan munkához látsz, hátha találsz valamit. És igen! Ezt a szerencsét, te vagy az első törpe, aki kiásott egy darab andrakitot! Ezt a többieknek is látniuk kell! Gyorsan felfelé, mielőbb szólni nekik! Már látod magad felett a világosságot, az már a barlang nyílása kell, hogy legyen! De nem, csak a nap első sugarai sütnek be a lyuk száján, ahol aludtál.
Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-29 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 296.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy mágikus ütés varázslat! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [1 pontot használtál fel, van még 295.]

kb 1113 1 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

bb 347 56 152 beraksz a bankba a 347. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 9 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 6 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 338 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

d 123 1 eldobod a 123. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 282.]

ek 7 8 3 t. energia kisütése: 7 8 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 felderítés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
[110,98] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Utad során felfedezel egy elhagyott bányát. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy nómenklatúra!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal jól megszurkálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy hegymélyi lidérc! (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor súrolva eltalálod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a hegymélyi lidérc jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a hegymélyi lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lidércesszenciát. (ld. enc.) 1687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy bányarém!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bányarém testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a bányarém fejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a bányarém árnyéktestét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Félrehajolsz, de a bányarém karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bányarém szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 3 kötelet. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2153 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [109,99] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bíbor szulfagor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [108,100] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

[74 pontot használtál fel, van még 208.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[108,101] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer jobb vállát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt a másikra ugrasz. Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod az emberevő jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [108,102] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadtroll testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bányászcsákánnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-6 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Találsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 184.]

v 1 99 30 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

vi 7 viselkedésed: 7
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Nyitva van! Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szárnyas koponya az. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szárnyas koponya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1719 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 16, gyógyulás: 34, összesen: +18 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szárnyas koponya az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a szárnyas koponya csontos képét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a szárnyas koponya bőrszárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas koponya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával épp hogy eltalálod a szárnyas koponya csontos képét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szárnyas koponya bőrszárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szárnyas koponya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Rodrig lakik itt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 30 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Rodrig bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 9 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a Rodrig bal karját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a Rodrig jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a Rodrig újra meg újra lecsap. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával gyengén megütögeted a Rodrig testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a Rodrig testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Rodrig lakik itt. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Rodrig bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. A becsapódástól 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a Rodrig testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a Rodrig jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával gyengén megütögeted a Rodrig testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Rodrig bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Rodrig minden csapását hárítanod. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vadászkés (ld. enc.). Szereztél 1 koponya gyűrűt. Eldobod az értéktelenné vált renegát törpe trófeát, és kiszedsz egy Rodrig trófeát. 3517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot és 1 vaskulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 139.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 119.]

dd 76 183 64 eldobod a 76. tárgyat a 183. tárgyat a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzkulcsot. Elhajítasz 1 vaskulcsot. Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 6 1 mozogsz 6 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Kilépsz az épületből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 99.]

ef 20 509 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 29.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
24 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 33 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 26.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 5, 19.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját fal föl a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 323 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

SZÁRNYAS KOPONYA (7125. SZÖRNY)
Mi a fene röpköd itt? Felismered, ez a lény ugyanaz, mint amit a rend gyűrűin is láthattál. Ez az agresszív, levegőből támadó, denevérszerű, koponya nagyságú valami azonnal rádront, amit a közelébe érsz. Ez egy rutinos kalandozónak még nem is lenne nagy baj, bármikor lecsapnád, de ezt a valamit nagyon nehéz eltalálni, vágó vagy ütőfegyver kell hozzá, hegyes eszközzel hiába is szúrkálod, mert nagyon gyorsan változtatja a helyét és elég kis méretű. Másik kellemetlen tulajdonsága az, hogy néha savas köpettel is eláraszt!

RODRIG (7126. ELLENFÉL)
Csalódnod kell, a rendház belsejében nem a nagyfőnökkel, csak annak egyik alvezérével futsz össze. Rodrig egy göndör hajú ember férfi, aki már régóta járja kalandozóként a félszigetet, ezért aztán nem könnyű ellenfél. Varázsolni és harcolni is egyaránt jól tud. Persze, mivel ő is az Újnyugat tagja, nála is találhatsz olyan gyűrűt, amelyért a fejvadászok fizetnek.

VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr bíborosa vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 23 (37) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 56 (60) Menekülés: 20 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 24 (27) Életpont: 457/185 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (42) Varázspont: 539/24 Pénz: 4185 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 131/234 EFejl: 30
Eddig összesen 1025 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16279 TP-t kaptál. Jelenleg 704074 TP-d van. A következő szinthez még 95926 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, Brod, varkaudar varázsló. A 151. fordulódban 13155 arany került a bankszámládra. 13220 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/18 szúrófegyverek: 12/34 (+16%) vágófegyverek: 17/74 (+3%)
ütőfegyverek: 23/73 (+10%) lőfegyverek: 7/17 dobófegyverek: 23/59 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (190%) << csatabárd (#555) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,103 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 97,69

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 31/30 (+10%) 3. mászás: 12/45 (+2%)
4. csapdakészítés: 13/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/40 6. gyógyítás: 11/45
7. titkosírás: 3/45 8. felderítés: 16/12 (+318%) 9. szörnyidomítás: 6/3
10. teológia: 28/61 (+16%) 11. taumaturgia: 27/58 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 12/67 (+9%) 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 6/59
16. szörnyismeret: 20/74 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 11/6
19. vadászat: 6/72 20. bányászat: 33/3 (+11%) 21. úszás: 2/86
22. főzés: 8/82 (+12%) 23. csapatmunka: 2/11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. (teljesítve)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 24 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 577 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kaja (#2)
8 mákrózsa virág (#56) 1 sallank karom (#128) 1 vasérc (#152)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 fabontó (#106) 1 koponya gyűrű (#1733)
3 kötél (#92) 1 lidércesszencia (#1074) 2 szulfagor agyar (#677)
1 vadászkés (#1264) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(108,100) Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, érclelőhely
(108,101) fémbontó szójer (#150), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, emberevő (#119)
(108,102) törpe bánya (#435), vadtrollok (#70)
(108,103) a 187. labirintus bejárata, oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), érclelőhely, szárnyas koponya (#7125), Rodrig (#7126)
(109,99) vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(110,98) elhagyott bánya (#1685), Chara-din monolitja (#534), nómenklatúra (#158), hegymélyi lidérc (#7084), bányarém (#7083), vortexmágus (#418), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Néhány szörny kicsit nagyobb taumaturgia/teológai képességet kapott, hogy kompenzáljuk egyes varázslatok változását. Elsősorban 220 előtti szörnyekről van szó.

Üzenet küldése a karakternek