| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. jún. 7. 9h:14' EZ A 161. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD 162. játékheted kezdete: jún. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| ext | visszadátumozás kérelem |
| vps 50 | VP spórolása: 50 |
| ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
| p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
| im 2 | imádkozol |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tormikus egér testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tormikus egér bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csontkéssel eltalálod a tormikus egér jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba jobb oldalát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba bal oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csontkéssel megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
| m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a reinkarnált motyogó alaktalan formáit. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy goldugar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a goldugar csáprágóját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a goldugar csáprágóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csontkéssel teljesen átszúrod a goldugar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csontkéssel megdöfködöd a dűnekukac testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a dűnekukac fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a dűnekukac testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A dűnekukac belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [79,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy érző szívű dromedár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 16.} Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
| m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [81,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranyláncot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. {támadása: 6.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
| im 2 | imádkozol |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. Kritikus ütés! (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csontkéssel megdöfködöd a proteinfecske testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
| vpf 50 | VP elővétele: 50 |
| v 96 73 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,59] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
| be 376 | bemész a szentélybe |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 2 6 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért |
| A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
REINKARNÁLT MOTYOGÓ (752. SZÖRNY)A motyogók az árnyékvilág alaktalan, agy nélküli, csak tudatlan gonoszkodásra képes teremtményei. Hogy milyen szentségtelen szertartás kellett ahhoz, hogy ezeknek a lényeknek egy-egy példánya az élők világában is felbukkanhasson, nem tudjuk. Lehet, hogy ezen a helyen egy mágiarobbanás történt, és ennek köszönhető mindez. Jobb lesz, ha mielőbb visszaküldöd a szerencsétlent a származási helyére. Minden bizonnyal tudod a módját, hogyan. Az árnyékvilág szülötteit nem fogják sem a halálvarázslatok, s így a vámpirizáció is hatástalan marad az ellenük folytatott harcban. |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
| Erő: | 26 (36) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 27 (29) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
| Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
| Egészség: | 21 (25) | Életpont: | 317/309 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 280/2 | Pénz: | 244 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 7/6 | Pszi pont: | 27/6 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 6/18 (+12%) | szúrófegyverek: | 20/27 (+10%) | vágófegyverek: | 10/96 (+4%) |
| ütőfegyverek: | 10/8 | lőfegyverek: | 21/26 (+6%) | dobófegyverek: | 3/50 |
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); bronzhegyű nyíl (#94) (9 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 5/69 | 2. nyomkövetés: | 19/72 (+16%) | 3. mászás: | 8/69 (+8%) |
| 4. csapdakészítés: | 11/25 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/2 | 6. gyógyítás: | 50/40 (+30%) |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 2/67 | 9. szörnyidomítás: | 5/69 |
| 10. teológia: | 12/54 (+21%) | 11. taumaturgia: | 10/48 (+18%) | 12. versengés: | 6/60 (+24%) |
| 13. harcművészetek: | 2/50 (+50%) | 14. zene: | 2/67 (+10%) | 15. szörnyismeret: | 12/82 |
| 16. pszi: | 4/76 (+9%) | 17. zárnyitás: | 3/63 | 18. vadászat: | 12/55 (+10%) |
| 19. bányászat: | 18/92 | 20. főzés: | 2/86 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
| elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
| manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
| pszi-ernyő (#64) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
| védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | kaja (#2) | |||
| 15 | ubuk tüske (#131) | 1 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 188 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
| 1 | bordacsont (#16) | 4 | madártoll (#112) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
| 2 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | 4 | tinta (#101) | |||