| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. febr. 20. 9h:27' EZ A 291. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD 292. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. Bányászcsákánnyal gyengén megszurkálod az ork bérgyilász jobb karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az ork bérgyilász. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat |
| bb 216 277 203 | beraksz a bankba a 216. tárgyat (277 darabot) |
| v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
| fkt 19 13 | felt. készítesz a 19. tárgyat (13 darabot) |
| be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal kicsit megvagdalod a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar íjász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal néhányszor megkarcolod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal néhányszor súrolod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre rohansz. Bányászcsákánnyal kicsit megsebzed a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [101,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kharón Nan Akherón, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,94] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre ugrasz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 737 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [104,96] Dombos terepre érkeztél. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy királyi őrsánc van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [105,97] Még mindig dombos terepen vagy.
| kb 1113 25 | kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (25 darabot) |
| kt 1141 | elkészíted az 1141. tárgyat |
| id 91 40 | idomítod a 91. szörnyet 40 pontért |
| m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal néhányszor súrolod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Találsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Cras Lorg. Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült varkaudar behemót. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt a másikra rontasz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Marokra fogva a bányászcsákányt ellenfeledre támadsz. Bányászcsákánnyal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a szutykos remák testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a szutykos remák fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb vállát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [109,98] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy spagulár. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt a másikra támadsz. Bányászcsákánnyal teljesen átdöföd a spagulár bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a spagulár fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 40 | úszol 5 pontért |
| m 8 | mozogsz északra |
| ef 10 509 | energia fejlesztése 10 |
| szk 69 | keresed a 69. szörnyet |
| h 1525 7126 270 | használod az 1525. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| * 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
| * 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 4. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY)Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod. |
| EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY) Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY) Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz! |
| Erő: | 23 (37) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
| IQ: | 31 (36) | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
| Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 56 (60) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 68/68 év |
| Egészség: | 24 (27) | Életpont: | 457/371 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 25 (42) | Varázspont: | 539/9 | Pénz: | 4189 arany | Kép. pont: | 11 |
| Tudatpont: | 36/8 | Pszi pont: | 131/221 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 12/18 (+36%) | vágófegyverek: | 17/71 (+12%) |
| ütőfegyverek: | 23/63 (+3%) | lőfegyverek: | 7/17 | dobófegyverek: | 23/50 (+10%) |
| Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (190%) << csatabárd (#555) (220%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 109,98 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 97,69 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/31 | 2. nyomkövetés: | 31/20 (+45%) | 3. mászás: | 12/43 (+6%) |
| 4. csapdakészítés: | 13/57 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 4/40 | 6. gyógyítás: | 11/45 |
| 7. titkosírás: | 3/45 | 8. felderítés: | 12/94 (+27%) | 9. szörnyidomítás: | 6/3 (+31%) |
| 10. teológia: | 28/45 (+13%) | 11. taumaturgia: | 27/38 (+40%) | 12. szerencsejáték: | 2/44 |
| 13. versengés: | 12/58 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 6/59 |
| 16. szörnyismeret: | 20/74 (+37%) | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 11/6 |
| 19. vadászat: | 6/72 | 20. bányászat: | 32/92 (+8%) | 21. úszás: | 2/86 |
| 22. főzés: | 8/70 (+12%) | 23. csapatmunka: | 2/11 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
| ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | csábmosoly (#16) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| 3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. (teljesítve) |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| kasztropl. trafó (145) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 587 TU szükséges.) |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
| 3 | spiritusz (#170) | 10 | víz (#27) | 1 | ketrec (#216) | |||
| 1 | rejtőköpeny (#277) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 340 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
| 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | csontszablya (#64) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hűségérme (#1141) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
| 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 13 | kerek kő (#19) | |||
| 4 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
| 2 | nyílvessző (#108) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
| 1 | remák szív (#264) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ubuk tüske (#131) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vasérc (#152) | |||||