TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. jún. 5. 9h:16'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX
|
AMOS KAELPYR KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 csontkulcsot, 1 bruhatagnyelvet. A büntetés tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 bronzhegyű nyilat (30 arany).
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+15 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A lottó 714. hetének nyerőszámai: 25, 24, 13. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
| * 1. KP: |
elmormolod a 6. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]
| * 5. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]
| fker 4157 |
K.T. fel. kérése a 4157. kalandozót |
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Derek Cuman felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 310.]
| ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 300.]
| ff 28 127 182 |
felt. fegyverváltás: 28 127 182 |
Felt. fegyverváltás: << ököl << mandibulakasza << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
| ffk 140 200 140 |
felt.fv.kozkázata: 140 200 140 |
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
| kf 20 131 |
kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 131. tárggyal |
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként ubuk tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 300.]
| p 65 2 |
használod a 65. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]
| tv 33 |
támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 280.]
| tv 31 |
támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 280.]
| sze 73 |
elengeded a 73. szörnyet |
Leszeded a köteleket, és elengeded a garokkot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 280.]
| id 82 25 |
idomítod a 82. szörnyet 25 pontért |
Elkezdődnek a leckék a spagulár számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 8 TVP-be kerül egy lépés. 30 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 255.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szeppent rákfatty. {támadása: 14.}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csontkéssel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 225.]
| m 1 1 2 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
[72,69] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy nyuhaj karbin nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csontkéssel megdöföd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 393 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [73,68] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Továbbmész...) [74,68] Továbbra is dombság. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 201.]
| gy 20 |
gyógyítás 20 pontért |
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+19 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 181.]
| m 1 8 3 |
mozogsz északkeletre, északra, délkeletre |
[75,67] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák jobb első lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák jobb oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csontkéssel eltalálod a trappoló dinymák jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [75,66] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Böhöm.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 smirglilevelet.
(Továbbmész...) [76,67] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 156.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 156.]
| v 96 73 59 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(71,70) szürke kastély (#551), garokk (#73), szeppent rákfatty (#186)
(72,69) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(73,68) 50. jellempróba, Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(74,68) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba, érclelőhely
(75,66) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(75,67) Tharr oltár, vaskohó (#155), 34. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
[73,59] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 146.]
| be 376 |
bemész a szentélybe |
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 6 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 1 poszogó möszéd távozik az élők sorából.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran földi és égi helytartója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy animált hókutya trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Csak Csupi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy lábascet trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Teherhordója is van: egy quwarg királynő! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dániel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[5 pontot használtál fel, van még 141.]
| * 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 141.]
| * 2. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 136.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 96.]
| tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 132 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 56.]
| tf 2 26 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért |
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 21, 10.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 88. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.
| Erő: |
26 (36) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
27 (29) |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
76 kg |
| Ügyesség: |
19 (21) |
Védekezés: |
22 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
23/23 év |
| Egészség: |
21 (25) |
Életpont: |
316/275 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
4 |
| Szerencse: |
30 (34) |
Varázspont: |
280/11 |
Pénz: |
56 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
7/6 |
Pszi pont: |
27/8 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 569 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1499 TP-t kaptál. Jelenleg 138245 TP-d van. A következő szinthez még 41755 TP szükséges. Trófeáid:
erszényes elkarog,
pattanóböde,
ryuku légiós. A 148. fordulódban 1452 arany került a bankszámládra. 1539 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
6/6 (+6%) |
szúrófegyverek: |
20/17 (+4%) |
vágófegyverek: |
10/92 |
| ütőfegyverek: |
10/8 |
lőfegyverek: |
21/20 (+6%) |
dobófegyverek: |
3/50 |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
5/69 |
2. nyomkövetés: |
19/56 (+12%) |
3. mászás: |
8/61 |
| 4. csapdakészítés: |
11/20 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
2/2 |
6. gyógyítás: |
50/10 (+15%) |
| 7. titkosírás: |
1/90 |
8. felderítés: |
2/67 |
9. szörnyidomítás: |
5/69 (+25%) |
| 10. teológia: |
12/33 (+22%) |
11. taumaturgia: |
10/30 (+8%) |
12. versengés: |
6/36 |
| 13. harcművészetek: |
2/0 |
14. zene: |
2/57 |
15. szörnyismeret: |
12/82 |
| 16. pszi: |
4/67 (+9%) |
17. zárnyitás: |
3/63 |
18. vadászat: |
12/45 |
| 19. bányászat: |
18/92 (+30%) |
20. főzés: |
2/86 |
21. csapatmunka: |
1/49 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
| elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
| manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
|
|
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Csak Csupi (3353. kalandozó), Dániel (5703. kalandozó)