154. forduló, 156. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 5. 9h:41'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 hűségérme (eladási ár: 770 arany, ebből a kezelési költség: 61 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 875. hetének nyerőszámai: 14, 16, 22. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 85 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 345.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tárgyvédelem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +29 max. életerő, +29 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 325.]

bb 2 15 beraksz a bankba a 2. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

hu 33 hulladék: 33
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

dd 70 eldobod a 70. tárgyat
Elhajítasz 11 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Ebben a körben már csak 11 TU-t válthatsz át: Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 55 TVP-t. [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 380.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 371.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 366.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,61] A terep lápos, mocsaras területre vált. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyíkember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. A gyíkember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A feléd közeledő téfea magoflux mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 300 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [93,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy mocsárivérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mocsárivérc testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a mocsárivérc förtelmes fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mocsárivérc csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (4 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2063 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 164, gyógyulás: 34, összesen: -130 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +67 életerő.)
Összeakadsz Mystic-kel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Utad során felfedezed egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nő táborát. Fekete a bőre. Meglepetésedre látszik nála egy dorony duda, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Leah főpap-jelöltje. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy örökkéval. topázát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt, egy vérpettyes gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 351.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[93,64] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Felfedeztél egy nekrofunt. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy fekete amőba. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a fekete amőba gomolygó testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete amőba testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 601 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találkozol egy gyönyörűséges lánnyal, kinek haja lágyan omlik kebleire! Ahogy kacér mosollyal szeretnél vele jobban megismerkedni, ő csak egy finom csókot lehel a szádra. A testeden egy hideg fuvallat fut végig, mely minden porcikádat jéggé fagyaszt! Ahogy felkelsz rájössz, már megint Pszi Ponty volt álmaid fő témája. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Pszi Ponty. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [93,65] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lápi hajlékot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [94,66] A terep változik: ismét síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 336.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[95,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,68] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült kardfogú fülemüle került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 639 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,69] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Abdul irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Van itt egy sámánkunyhó (767. épület.). Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [15 pontot használtál fel, van még 321.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[585 tapasztalati pontot kaptál.] - Elhoztad, amit kértem, ideje hogy én is betartsam, amit ígértem. Elmondom, amit az ereklyékről tudhatok. Több titkos helyen is őriznek tárgyakat, amelyek talán Khórtól valóak, de ebben nem lehetek biztos. De tégy próbát, elárulom, hol találod az egyik rejteket. Messze innen, a föld mélyén van egy alagútrendszer, de a bejáratát itt a közelben is meglelheted, egy teleportkaput keress, azon át bejuthatsz.

26 25 24
9
6 20 21
19
3
8 1 23
4
22
7 5 2
10 13 14 15
11 12 16 17 18
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 189. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, északra 3 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 296.]

m 2 mozogsz keletre
[98,69] Tovább barangolsz a fák között.

[5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(93,62) Chara-din rúnaköve, téfea magofluxok (#98)
(93,63) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), mocsárivércok (#7143), Mystic (2743. kalandozó), egy alakváltó nő
(93,64) nekrofun (#173), fekete amőba (#364), Pszi Ponty (4996. kalandozó)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670)
(94,61) gyíkemberek (#51), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(94,66) Tharr oltár, 38. jellempróba, karmos tankány (#137)
(95,67) vérszomjas csüldő (#114), Chara-din monolitja (#534)
(96,68) Fairlight rúnaköve, trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146)
(97,69) trikornis (#104), sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.


Összefutsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy vadászkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, te dobsz először: kettes. Ellenfeled egy egyest gurít. Nyertél! Besöpröd a pénzt: 10 aranyat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 6 rézdarab. Elteszed őket.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 281.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 11 spirituszt. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 11 madártollat találsz. [3 pontot használtál fel, van még 278.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy kisebb quwarg isten! (ld. enc.) Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 238.]

h 233 120 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [120 pontot használtál fel, van még 118.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-29 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 7, 20.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a szőrös bozsó. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a szőrös azuka. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY)
A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt.
A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia bíborosa vagy. Papi hited: 158. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 32 (36) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 32 Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 22/31 év
Egészség: 17 Életpont: 295/280 Jellem: jó (415) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 591/523 Pénz: 11026 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 51/3 Pszi pont: 88/5 EFejl: 30
Eddig összesen 1702 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5762 TP-t kaptál. Jelenleg 882772 TP-d van. A következő szinthez még 117228 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Rodrig, Brod. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 8564 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/7 (+18%) ütőfegyverek: 26/26 (+3%) lőfegyverek: 24/42
dobófegyverek: 11/99 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 40/3 (+16%) 3. mászás: 8/5
4. csapdakészítés: 12/4 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/25 6. gyógyítás: 1/90
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 21/63 9. szörnyidomítás: 6/37
10. teológia: 11/32 (+6%) 11. taumaturgia: 21/58 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/53 (+3%)
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 9/18 (+138%) 15. szörnyismeret: 22/22 (+20%)
16. pszi: 14/51 (+17%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 12/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> Rodrig (#7126)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 346 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
15 kaja (#2) 2 mocsárivércszem (#1758) 5 rézdarab (#70)
13 spiritusz (#170) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
69 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 2 fülemüle agyar (#267)
2 gyíkfű (#201) 1 kék orchidea (#68) 11 madártoll (#112)
1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Fekete Köpeny (1808. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek