| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. júl. 2. 12h:10' EZ A 160. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD 161. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| t 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
| bb 2 15 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (15 darabot) |
| bb 264 8 | beraksz a bankba a 264. tárgyat (8 darabot) |
| bb 152 153 112 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot) |
| ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| be 709 138 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 | mozogsz keletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 835 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
| v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
| fa 57 1291 1 | feladod az 57. tárgyat az 1291. kalandozónak (1 darabot) |
| fa 51 1291 1 | feladod az 51. tárgyat az 1291. kalandozónak (1 darabot) |
| fa 45 1291 1 | feladod a 45. tárgyat az 1291. kalandozónak (1 darabot) |
| m 3 6 5 | mozogsz délkeletre, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [93,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy mocsárivérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mocsárivérc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mocsárivérc jobb első lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a mocsárivérc puha testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 mocsárivércszem. 2063 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 165, gyógyulás: 34, összesen: -131 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [92,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [92,62] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Oldalt pillantva, meglátsz egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [92,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
| m 1 2 4 | mozogsz északkeletre, keletre, délre |
(Továbbmész...) [94,60] A síkság után kisebb hegyek következnek.
(Továbbmész...) [94,61] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy gyíkember. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a gyíkember fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy szent tölgyfát.
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| h 233 120 | használod a 233. tárgyat |
| szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az. - Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában. - No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe. - Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm. Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód. - Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom. [Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek. |
| Erő: | 32 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 32 | Támadás: | 35 (37) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/31 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 295/230 | Jellem: | jó (413) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 20 (23) | Varázspont: | 591/364 | Pénz: | 10248 arany | Kép. pont: | 24 |
| Tudatpont: | 51/12 | Pszi pont: | 88/4 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 17/89 (+9%) | ütőfegyverek: | 26/23 (+4%) | lőfegyverek: | 24/42 |
| dobófegyverek: | 11/79 (+20%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/20 | 2. nyomkövetés: | 39/87 (+15%) | 3. mászás: | 8/5 |
| 4. csapdakészítés: | 11/98 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/25 | 6. gyógyítás: | 1/90 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 21/63 | 9. szörnyidomítás: | 6/37 |
| 10. teológia: | 11/26 (+6%) | 11. taumaturgia: | 21/53 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 2/50 (+1%) |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 7/80 (+138%) | 15. szörnyismeret: | 22/2 |
| 16. pszi: | 14/34 (+17%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 12/59 (+11%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| agykorbács (#97) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | Rodrig (#7126) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 2.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet! |
| 3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 366 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 138 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
| 1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
| 1 | kis bőrpajzs (#45) | 17 | madártoll (#112) | 5 | pirkit (#153) | |||
| 8 | remák szív (#264) | 11 | spiritusz (#170) | 4 | vasérc (#152) | |||
| 18 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | |||
| 11 | rézdarab (#70) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||||