152. forduló, 154. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 15. 15h:04'
EZ A 290. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
291. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,79] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Padló Picasso. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Vérmes Amazon trófea, egy Brod trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Padló Picasso, amikor összefutottatok, adott neked egy kőhegyű lándzsát [HU parancsod miatt rögtön megszabadultál tőle], egy rejtőköpenyt, 6 sallank karmot és 2 ubuk dobónyílat. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-29 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 324.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tolvajszem varázs hatalmát. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [1 pontot használtál fel, van még 323.]

v 1 999 30 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 338 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 315.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[90,80] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [90,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal párszor súrolva eltalálod az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 8, gyógyulás: 79, összesen: +71 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Yoro Okiyi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 291.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[90,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod az arató csattanat testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [90,84] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal néhányszor megkarcolod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié.

(Továbbmész...) [90,85] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz bal első lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 294 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 2010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 339, gyógyulás: 36, összesen: -303 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [34 pontot használtál fel, van még 257.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[90,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt ellenfeledre rontasz. Bányászcsákánnyal több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 ubuk tüskét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,87] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,88] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány színes dözmöng nyomokat fedezel fel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a színes dözmöng. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Furcsa lény, a normál kaja nem tetszik neki. Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nocsak! A fősátornál egy ismerős, köpcös alakot látsz, amint épp kalandozókkal diskurál. Tehát Shleff még mindig nem talált megfelelő artistákat a libertani Rettentő Banda helyére. Fura. Lehet, hogy minden hétvégén kalandozókat szerepeltet, és ezzel az ócska szöveggel csábítja őket? Végül is tökmindegy. A lényeg, hogy bőkezűen fizessen - mélázol. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Jo-Lee a Mágus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Viripotens. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Vérmes Amazon trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltű, álompor, aranyló ugarhéj, csillezsályalevél, csontkulcs. Viripotens kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[32 pontot használtál fel, van még 225.]

a 50 4015 112 átadod az 50. tárgyat a 4015. kalandozónak (112 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 225.]

a 314 3021 1 átadod a 314. tárgyat a 3021. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 roxati zárfalót Viripotens részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

a 682 3021 1 átadod a 682. tárgyat a 3021. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 orvosságos zacskót Viripotens részére. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 125.]

ef 10 509 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 62.]

tk 9 2218 többszemélyes kaland 9 2218
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Möszékkel Poszogó , Viripotens, Karalábé. Közösen megválasztott vezetőtök, Padló Picasso érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
30 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 33 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 29 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 15.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr felszentelt papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 23 (37) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 119 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 56 (60) Menekülés: 20 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 24 (27) Életpont: 454/278 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (41) Varázspont: 523/30 Pénz: 3389 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 131/223 EFejl: 30
Eddig összesen 978 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6563 TP-t kaptál. Jelenleg 645982 TP-d van. A következő szinthez még 154018 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Brod, varkaudar varázsló. A 151. fordulódban 13155 arany került a bankszámládra. 13155 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/18 szúrófegyverek: 11/50 (+4%) vágófegyverek: 17/41 (+6%)
ütőfegyverek: 23/46 (+6%) lőfegyverek: 7/17 dobófegyverek: 23/30 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (190%) << csatabárd (#555) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -8.); bumeráng (#249) max. 2 db (9 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
90,88 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 97,69

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/31 2. nyomkövetés: 30/40 (+30%) 3. mászás: 12/19
4. csapdakészítés: 13/39 (+12%) 5. csapdaészlelés: 4/40 (-600%) 6. gyógyítás: 11/45
7. titkosírás: 3/45 8. felderítés: 12/67 9. szörnyidomítás: 5/72
10. teológia: 28/3 (+23%) 11. taumaturgia: 26/78 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/44
13. versengés: 12/32 (+9%) 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 6/59
16. szörnyismeret: 20/15 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 11/6
19. vadászat: 6/72 20. bányászat: 32/80 21. úszás: 2/86
22. főzés: 8/46 (+12%) 23. csapatmunka: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
színes dözmöng (#78) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 669 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 orvosságos zacskó (#682) 1 roxati zárfaló (#314)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 3 álompor (#396) 2 elkarog szőr (#665)
1 gólem talizmán (#811) 1 gyöngymangó (#135) 6 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 smirglilevél (#29) 5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,80) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(90,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), erszényes elkarog (#354)
(90,82) manaelementál (#290), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(90,83) 33. jellempróba, arató csattanat (#144)
(90,84) erszényes elkarog (#354), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(90,85) szürke rinocérosz (#346), Sheran rúnaköve, 25. jellempróba, smaragdgólem (#417)
(90,86) sörényes ubuk (#89), Dornodon rúnaköve, 35. jellempróba
(90,87) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 45. jellempróba, Raia oltár, manaelementál (#290)
(90,88) színes dözmöng (#78), cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 36. jellempróba, nekrofun (#173), Viripotens (3021. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek